Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tiskaaminen hanan alla

Vierailija
08.06.2023 |

Likaiseen tiskialtaaseen astiat pohjalle, sitten vaan vähän sieltä sun täältä harjalla ja vähän pesuainetta, mutta ei käydä joka kohtaa läpi, ehkä sisäpuoli vain... ehkä juoksevan veden allakin, niin että tiskiaine huuhtoutuu pois jo ensimmäisen 10 sekunnin aikana, sitä ei siis ole jäljellä loppuastiaa "pestessä".
Olenko tosiaan ainoa jota tällainen tapa inhottaa? Ihan eroon asti.

Kommentit (18)

Vierailija
1/18 |
08.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulostaa jonkun sellaisen tyypin touhulta, joka ei ole niin nokonuuka muutenkaan siisteydestä. Jos se on siis hänen mielestään riittävä taso, niin silloin se on ja sinä voit pestä astiat keskenäsi uudelleen halutessasi.

Vierailija
2/18 |
08.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuulostaa jonkun sellaisen tyypin touhulta, joka ei ole niin nokonuuka muutenkaan siisteydestä. Jos se on siis hänen mielestään riittävä taso, niin silloin se on ja sinä voit pestä astiat keskenäsi uudelleen halutessasi.

Kyllä se on tarkka monesta muusta asiasta ja nalkuttaa minulle.

Mutta tuo on hänen mielestään normaali tapa tiskata.

Ja ei, en rupea tiskaamaan uudestaan kuin omat astiani, sen aikaa että pääsen pois.

Sotkeehan se kaapitkin aina uudestaan nostelemalla likaisia astioita sinne.

Ja juttu on vielä niin että olen yrittänyt saada hänet pysymään erossa tiskeistä ja hoitanut kaikki itse juuri tuosta syystä.

Mutta eilen jäi tiskaamatta kun nukahdin, ja väkisinhän se oli niitä aamulla kuuden jälkeen huuhtomassa kaappiin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/18 |
08.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole koskaan tavannut ihmistä, joka tiskaisi noin, onneksi.

Mainoksia katsoessa ihmettelen sitä, jossa "esihuuhteluun voi kulua jopa 25 litraa vettä". Siis 2 ja puoli ämpärillistä? Mitä sitä enää koneessa tiskaamaan, jos on jo niin vimmatusti hinkattu juoksevan veden alla. Ehkä mainoksen tekijä itse ei ole koskaan tiskannut eikä tiedä, että kahvikupillisilla se esihuuhtelun vesimäärä mitataan.

Vierailija
4/18 |
08.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

>> Olenko tosiaan ainoa jota tällainen tapa inhottaa? Ihan eroon asti. <<

Olet ihan normaali nykyajan puoliso, joka haluaa erota tyhjän takia.

Vierailija
5/18 |
08.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyi kuinka ällöttävää. JSS! ellei opi kunnon tapoja.

Vierailija
6/18 |
08.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

>> Olenko tosiaan ainoa jota tällainen tapa inhottaa? Ihan eroon asti. <<

Olet ihan normaali nykyajan puoliso, joka haluaa erota tyhjän takia.

Minä en voi elää noiden astioiden kanssa. Teen suuria annoksia, ja ruokaa jää seuraaviksi päiviksi, teen itse mm. majoneesia. Ota siinä sitten joku säilytysastia näille kun koskaan ei tiedä miten on pesty.

Ja sitten niitä majoneeseja ja säilykkeitä ronkitaan likaisilla ottimilla...

Ja ajatella että olen tarjonnut helpon tien, minä tiskaan yksin, älä sinä koske.

Mutta ei kelpaa.

Vierailija
7/18 |
08.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerro kumppanillesi että sinä hoidat tiskit tästä lähtien. 

Olisiko niin että kumppanisi maksaa sähkön ja veden ja tiskaustapa olisi tuosta johtuvaa?

Vierailija
8/18 |
08.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehesi on varmaan narsisti, eikös vain?

Vierailija
9/18 |
08.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mites olis tiskikone? Niitä on pieniä pöytämalleja.

Vierailija
10/18 |
08.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Porvoolainen tapa tiskata.

1/5

Vierailija
11/18 |
08.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehet! Ihan tyypillistä.

Vierailija
12/18 |
08.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mites olis tiskikone? Niitä on pieniä pöytämalleja.

Olikin, mutta hajosi. Ei ole varaa uuteen, ja pöytämallia tänne ei mahtuisikaan.

Eikä sillä mitään teekään, eihän semmoiseen mitään järkevästi mahdu, tuollainen 45 leveäkin on aika huono.

Tuollainen tapahan se vasta vettä viekin, kun astiat täytyisi huuhtoa käytön jälkeen, että lähtisi hanan alla huljauttamalla puhtaaksi.

Tiskiä varten on pesuvati, täällä kun on vain 1 pesuallas. Mutta sitä vaan ei voi käyttää.

Vierailija
13/18 |
08.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä jos itse tiskaisit tiskisi juuri sinulle sopivimmalla tavalla?

Ei tarvitsisi erota.

Vierailija
14/18 |
08.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

On huonompiakin syitä eroon.

Vierailija
15/18 |
08.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitä jos itse tiskaisit tiskisi juuri sinulle sopivimmalla tavalla?

Ei tarvitsisi erota.

Mitä tarkoitat "tiskisi"? Siis pesisinkö omat astiani +yhteiset ennen käyttöä uudestaan? Vai ovatko astiat joissa laitan/säilön hänellekin ruokaa "minun tiskejäni"? Teen siis kaikki ruoat.

Kuten kerroin, olen hänelle sanonut ettei tiskaisi. Kyllä hänelle vielä puurolautanen olisi aamulla löytynyt, ei olisi tarvinnut sotkea kaikkia astioita ja kaappia.

No eihän tuo kaikkia sentään huuhdellut sinne kaappiin, jäihän noita tiskejä vielä minullekin.

Ei se oikein järkevää ole sen vedenkulutuksen kannalta että kahteen kertaan vielä tiskataan.

Kai se ero on järkevää kun asioista tulee vain niin vaikeita.

Vierailija
16/18 |
08.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Etkös sää pese ittes samalla lailla.

Vierailija
17/18 |
08.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Karmeeta! Niiiin kamalaaa. Voi sinua, kärsit niin kauhiasti. Jaksatko vielä iltaan asti?

Vierailija
18/18 |
08.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Karmeeta! Niiiin kamalaaa. Voi sinua, kärsit niin kauhiasti. Jaksatko vielä iltaan asti?

No kieltämättä tuntuu että en jaksa enää hetkeäkään.

Ei tämä nyt ainoa asia ole, mutta en kestä likaisia astioita. Niih. Ukolle on annettu vapaalippu pous keittiöhommista, miksei se käytä sitä? Kiusallaanko sen pitää tulla sotkemaan ja nöyryyttää tuollakin tavalla, ettei minulla ole mitään sananvaltaa?

Vielä voivotteli kun sanoin että lähden kotiini, kun hänellä ei ole yhtään rahaa!

Kannattaa se purra ruokkivaa kättä...

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kaksi kahdeksan