Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kertokaa nyt viisaammat millainen se lähiömamma-luuseri on!

Vierailija
06.12.2006 |

Kommentit (15)

Vierailija
1/15 |
06.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

kouluttamaton, ei harrasta mitään, värjää tukkansa luonnottomalla värillä

Vierailija
2/15 |
07.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

joku hiljainen nynny joka yrittää aina olla niin korrekti että unohtaa nauttia elämästä ollenkaan ja napsii jotain rauhoittavia tai masennuslääkkeitä?

Olen huomannut että junteilla on usein rutkasti enemmän elämäniloa ja itseluottamusta kuin sellaisilla jotka yrittävät vain olla kunnollisia.

Kannattaa miettiä tarkkaan mihinpäin elämäänsä on viemässä, niitä kun kuitenkin on vain yksi kaikilla. ehkä ne vaatteet voi jättää silittämättä joskus ja etiketin mukaiset kattaukset tekemättä välillä. Ajatelkaa miten paljon hauskanpitoaikaa tuhrautuu kaikkeen mitä me tollot tehdään vaan siksi et niin " tekee kaikki kunnolliset ihmiset" ja koska pelätään kuollaksemme että meidätkin lasketaan whitetrashiin...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/15 |
07.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

lapset saatu nuorina, kaikilla ei saa isää,...

Vierailija
4/15 |
07.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan ihanaksi äidiksi tunnen itseni, siitäkin huolimatta että asumme kerrostalossa vuokralla, värjään hiuksiani, olen nuori, minulla ei vielä koulutusta, poltan tupakkaa jne.

Mikä se hemmetin lähiömamma on?

Sillä jos hyvästä äitiydestä on kyse, niin en usko noiden asioiden vaikuttavan siihen.

Omaan asuntoon ei ole varaa muuttaa, töihin olen menossa, hiusten värjäämistä en ole lopettamassa ja tupakanpolttoakaan en varmaan lähiaikoina.

JA olen kyllä hyvä äiti lapsilleni.

Vierailija
5/15 |
07.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja käyttää korvikkeita.

Vierailija
6/15 |
07.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kasvaa se perkele lapsi niilläkin!

Vierailija
7/15 |
07.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

(Kunnolliset mammat ei käy kuin jumpassa ja kampaajalla ja ehkä kerran vuodessa ystävien kanssa ravintolassa, sillon saattaa mopo karata käsistä ja hurahtaa kaksikin viinilasia).

Vierailija
8/15 |
07.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

" sillon saattaa mopo karata käsistä ja hurahtaa kaksikin viinilasia."

Vierailija
9/15 |
07.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

en osaa selittää =)

Vierailija
10/15 |
07.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

tietysti elättäjäksi, kuinkas muutenkaan...

Ajatelkaa nyt vähän:

Lukio meni perseelleen, kun mulla oli suhde keski-ikäisen miehen kanssa, joka lähinnä käytti hyväkseen. No siis nussittiin aika usein, muutaman vuoden ajan. Äijä vei mun neitsyyden kun olin 16v, se oli silloin 38 tai jotain.

No sillähän oli tietty muita naisia ja se vedätti mua ja olin aika masis monta kertaa.

Sit ylppäreiden jälkeen en päässy edes sairaanhoitajaoppilaitokseen, vaan olin kortistossa pari vuotta, kunnes työllistettiin puoleksi vuodeksi. Sitten taas olin työtön.

Sitten koitti hyvä munkki ja sain ravintolasta duunia, tiskarina. No tein sitä hommaa kunnes aloin baarimikoksi. Kävin sit ravintolakoulun, hädin tuskin valmistuin sieltä, kun yleensä oli kivempi mennä dokaamaan kun kouluun.

Yksi kesä tuli vietettyä melkein aamusta iltaan jurrissa. Panetin itseäni kaikenlaisilla miehillä, kerran otin turpaanikin. Ihme etten saanut HIV:ta.

No miehethän vaihtu ja sitten kun olin 26v tapasin lapsen isän ja rakastuin. No eihän se muhun ollu rakastunu, mut halusin jotain kiinnekohtaan elämääni, eli me sitten hengattiin yhdessä vuos. Mä en halunnu käyttää ehkäisyä, kun halusin mun elämään jotain pysyvää. Olinhan mä jo sen ikänen, että olis kiva saada se oma vauveli.

No sit pamahdin paksuksi ja jätkä tietty lähti käveleen saman tien. Elareita se ei oo koskaan maksanu, eikä tunnustanu isyyttä, vaikka kyllä mä yritin pistää kytät sen perään. No eihän siitä mitään tullu, ku se on niin ketku että se pakoilee skoudeja, eikä paljon tee töitäkään.

Muksu ku synty, niin sehän oli vammanen. Eihän sille mitään voinu. Sit mä en paljoo ookaan tehny duunia, enkä paljon muutakaan. Yritän hoidattaa kakaraa mahdollisimman paljon mummoilla, kun ne sentään jeesaa. Duunissa oon viimeks ollu muutaman viikon melkeen 2 vuotta sitten. Ja joo, en haluu mennä.

Mut ihanaa, nyt mulla on mies, joka rakastaa. Ja jolla on iso palkka. Mut ei me vielä kimpassa asuta. Vaikka kyllähän mä näillä kaikilla tuilla aika kivasti tuun toimeen, kun on omaishoitajan rahoja ja sellaisia. Ja sairaalamaksuissakin maksukatto.

ET TÄLLAINEN ON YH LUUSERI. Saanen esittäytyä.

Vierailija
11/15 |
07.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja jonka kauppakassissa saattaa tarkkasilmäinen havaita sipsejä ja eineksiä.

Vierailija
12/15 |
07.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Säälittää sinun lapsesi. Todella.

Vierailija
13/15 |
07.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Säälittää sinun lapsesi. Todella.

Vierailija
14/15 |
07.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

kukaan muu täällä ei rehellisesti uskaltanut kertoa tarinaansa. Tsemppiä sulle. Kalasta se mies itellesi! Ja rivien välistä mä ainakin aistin että sä rakastat lastasi, vai kuinka? Se on tärkeintä. Olitpa yh tai et.

Vierailija
15/15 |
07.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

vie lapset vapaapäivinä hoitoon, jotta voisi käydä kuntoilemassa, ja lounastamassa ja shoppailemassa rauhassa. Sitten haukkuu niitä, jotka vie yön yli hoitoon :/

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kaksi kolme