Miehet, mitä mieltä tällaisestä kropasta?
Onko sopiva? liian muodokas? pullukka? Itse olen suurin piirtein samanlainen kropaltani, niin kiinnostelee.
https://www.iltalehti.fi/muoti/a/417ae231-0bf6-4150-addd-4123afa01902
Kommentit (82)
Oikein passeli.
Ja näköjään muotoilevat alusasut ei toimi tai sit tarviin silmälääkäriä.
ylipainoa on. ONgelma ei ole ulkonäkö vaan vaikutukset terveyteen ja hedelmällisyyteen.
Kroppa ok, mutta tuo asu ei ollut oikein imarteleva. Tuosta saisi pienellä treenillä varsin vetävän näköisen muikkelin.
En nähnyt minäkään mitään eroa noissa alusasuissa. Samat kuhmut esillä.
Ylipainoinen on mutta ei paljoa. Huomaa että toimittajalla on kuvassa mahaa kertynyt.
Alkaa olla siinä "hilkulla" voisinko olla tuon naisen kanssa seksisuhteessa tai parisuhteessa.
Olen itse normaalipainoinen 180/70 mitoiltani.
M34
Vierailija kirjoitti:
Oikein passeli.
Ja näköjään muotoilevat alusasut ei toimi tai sit tarviin silmälääkäriä.
En minäkään nähnyt noissa niin minkäänlaista eroa.
Vierailija kirjoitti:
Ylipainoinen on mutta ei paljoa. Huomaa että toimittajalla on kuvassa mahaa kertynyt.
Alkaa olla siinä "hilkulla" voisinko olla tuon naisen kanssa seksisuhteessa tai parisuhteessa.
M34
No! Olet vinkuheinä.
Vierailija kirjoitti:
M34
Mikäs hinaaja siellä vikisee.
Kyllä tuo minun silmääni miellyttää, vaikka varmaan ylipainoa onkin.
Kyllä tuo nätti vartalo on normielämään ja sänkyhommiin, ei siinä. Urheilemaan on vaikeampi tuolla lähteä. Taitaa olla aika perus vartalon malli tänä päivänä.
Aika tanakka. Miksi muuten itä-suomalaisilla usein tuollainen vartalo?
Ei mikään missin vartalo tarvii olla, mutta tuossa alkaa olla jo liikaa kiloja.
Oikke hyvä, älä huoli.