Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miehet, mitä mieltä tällaisestä kropasta?

Vierailija
07.06.2023 |

Onko sopiva? liian muodokas? pullukka? Itse olen suurin piirtein samanlainen kropaltani, niin kiinnostelee.

https://www.iltalehti.fi/muoti/a/417ae231-0bf6-4150-addd-4123afa01902

Kommentit (82)

Vierailija
41/82 |
07.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pikkuisen vatsakas makuuni, mutta toisaalta enpä itsekään ole ihan timmissä kunnossa joten ei ole varaa nirsoilla. Jos on hauska ja täyspäinen ja seksuaalisesti aloitteellinen niin kelpaa kyllä, ei kropan tarvitse olla mikään tuon täydellisempi.

Vierailija
42/82 |
07.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huono kroppa

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/82 |
07.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hmm tiedän että on arka aihe tää monelle mutta nuo vaatteet on liian tiukat tuolla, jos olisi hoikempi niin oikein nätit vaatteet. Normaalipainoinen tuo ei ole mutta ei sairaalloisen lihavakaan, jonkin verran painoa pois niin normaali painoon pääsee ja on nätti sitten.

Vierailija
44/82 |
07.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pistä oman vartalon kuva jotta me kaikki voimme arvostella sitä?

Vierailija
45/82 |
07.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuossa ongelma on lähinnä se, että mekko on suunniteltu pidemmälle naiselle. Kuvien naisella pituus ulottuu epäedullisesti pohjeen paksuimpaan kohtaan lisäten tanakkaa vaikutelmaa. Pidemmällä naisella mitta olisi polven alapuolelle. Hihat myös roikkuvat liian pitkinä.

Sopivammilla vaatteilla nätti nainen.

T. nainen

Vierailija
46/82 |
07.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan mukava. Minulla on muuten miehen vartalona täsmälleen tuota naisen vartaloa vastaava miesvartalo.

Vierailija
47/82 |
07.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Läski. En kelpuuta. Mielummin olen sinkku. M28

Vierailija
48/82 |
07.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pistä oman vartalon kuva jotta me kaikki voimme arvostella sitä?

No sen takia laitoin tämän kun itselläni on melko samanlainen. Tosin mulla on aika paljon suuremmat rinnat. Joka on mielestäni huono asia siis. Tekee vielä tanttamaisemman näköiseksi. No mutta puolesta ja vastaan näyttää vastauksia olevan. 

Vierailija
49/82 |
07.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kauhean leveä ja pömppö. Ei jatkoon.

Vierailija
50/82 |
07.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aika tanakka. Miksi muuten itä-suomalaisilla usein tuollainen vartalo?

No geenithän sen määrää. Itä- ja länsisuomalaisilla on aika erilainen geeniperimä.

Vierailija
51/82 |
07.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saakelin ruma läski 🤮🤢

Vierailija
52/82 |
07.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Liian iso tyttö minun makuun. 10kg ainakin kun laihduttaa niin sitten saattaisi kelvata minulle.

En huonoa kumppania halua itselleni ja pystyn elämään sinkkuna varsin hyvin

T:ikisinkkumies

Vierailija
53/82 |
07.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuo mekko on aivan järkyttävä, kukaan ei ole edukseen tuo päällä. En ymmärrä tätä makkarankuorimuotia. N

Vierailija
54/82 |
07.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ääliö kuvittelee, että palstalla on oikeasti miekkosia XDDDDDDDD.

Vierailija
55/82 |
07.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Geenit? Olen Itä-Suomesta ja ikävä kyllä lähestyessäni keski-ikää olen alkanut havaita merkkejä juuri tuosta vartalosta, mikä tuossa linkatussa jutussa oli. Kyllähän tämä vartalonmalli menettelee hoikkana, vaikka siroa minusta ei silti saa. Lantio ja hartiat ovat pienemmässäkin painossa leveät. Laatikkomainen iso takamus ei kyllä ole ihan instakelpoinen, mutta pahin minustakin on kasvava vatsakumpu pehmeällä kuoppanavalla.

Vierailija
56/82 |
07.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Saakelin ruma läski 🤮🤢

Ai että kun olis kiva nähdä tämän kommentin kirjoittaja. Toivottavasti on varaa puhua noin muista ihmisistä. 

Vierailija
57/82 |
07.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No geenithän sen määrää. Itä- ja länsisuomalaisilla on aika erilainen geeniperimä.

Länsisuomalaiset ovat natzien ja iljettävien ruotsalaisten epäihmisten jälkeläisiä. Syljen niiden perkeledein päälle. Niissä ei ole ihmisen näköäkään. Perkeleillä jopa kadunkylttien nimetkin ruotsiksi 🤢

Vierailija
58/82 |
07.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Palstanaiset alapeukuttaa miesten kommentteja, kun eivät tykkää eriävistä mielipiteistä! :D :D xD

Vierailija
59/82 |
07.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Länsisuomalaiset ovat natzien ja iljettävien ruotsalaisten epäihmisten jälkeläisiä. Syljen niiden perkeledein päälle. Niissä ei ole ihmisen näköäkään. Perkeleillä jopa kadunkylttien nimetkin ruotsiksi 🤢

Eikö suomalaisten geenit ole pääosin venäjältä,ruotsista ja saksasta? Ihmiset muuttaa niin paljon nykyään suomen sisällä että ei itä ja länsisuomalaisilla ole enää mitää erilaists geeniperimää.

Vierailija
60/82 |
07.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Saakelin ruma läski 🤮🤢

Ai että kun olis kiva nähdä tämän kommentin kirjoittaja. Toivottavasti on varaa puhua noin muista ihmisistä. 

Te naiset ette enää peitä hiuksianne ettekä vartaloanne siveellisesti, vaan haluatte olla kuin maksulliset. Makaatte jokaisen kanssa ja eroatte toistuvasti. Minulle te ette ole tilivelvollisia, mutta Jumalalle olette. Te menette kadotukseen ellette tee parannusta. Eikä ininänne teitä auta.