Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miehet, mitä mieltä tällaisestä kropasta?

Vierailija
07.06.2023 |

Onko sopiva? liian muodokas? pullukka? Itse olen suurin piirtein samanlainen kropaltani, niin kiinnostelee.

https://www.iltalehti.fi/muoti/a/417ae231-0bf6-4150-addd-4123afa01902

Kommentit (82)

Vierailija
61/82 |
07.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hirvee maha. Mekko ei imartele yhtään.

Vierailija
62/82 |
07.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Perus itäsuomalaisen lihava

Mä oon savolainen, mutta en mitenkään päin lihava. Bmi 21

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/82 |
07.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Aika tanakka. Miksi muuten itä-suomalaisilla usein tuollainen vartalo?

No geenithän sen määrää. Itä- ja länsisuomalaisilla on aika erilainen geeniperimä.

Länsisuomalaiset ovat natzien ja iljettävien ruotsalaisten epäihmisten jälkeläisiä. Syljen niiden perkeledein päälle. Niissä ei ole ihmisen näköäkään. Perkeleillä jopa kadunkylttien nimetkin ruotsiksi 🤢

Eikö suomalaisten geenit ole pääosin venäjältä,ruotsista ja saksasta? Ihmiset muuttaa niin paljon nykyään suomen sisällä että ei itä ja länsisuomalaisilla ole enää mitää erilaists geeniperimää.

Heh lihavat alapeukuttaa tätä koska monet lihavat väittää olevansa ylipainosia geeniensä takia :D

Vierailija
64/82 |
07.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vain brasilialainen nainen on kaunis!

Vierailija
65/82 |
07.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Geenit? Olen Itä-Suomesta ja ikävä kyllä lähestyessäni keski-ikää olen alkanut havaita merkkejä juuri tuosta vartalosta, mikä tuossa linkatussa jutussa oli. Kyllähän tämä vartalonmalli menettelee hoikkana, vaikka siroa minusta ei silti saa. Lantio ja hartiat ovat pienemmässäkin painossa leveät. Laatikkomainen iso takamus ei kyllä ole ihan instakelpoinen, mutta pahin minustakin on kasvava vatsakumpu pehmeällä kuoppanavalla.

Puhu vaan omasta puolestasi. Ei mulla ole mikään iso laatikkomainen takamus vaan pieni ja pyöreä. Säännöllinen treenaaminen auttaa... T: toinen itä-suomalainen

Vierailija
66/82 |
07.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Te tulette vielä pukeutumaan säädyllisesti tai teidät ajetaan pois Suomesta! Saatanan epäjumalien palvoja ateistihorot!

Vierailija
67/82 |
07.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olemukseltaan erittäin viehättävä.

Vierailija
68/82 |
07.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vain brasilialainen nainen on kaunis!

Liian ruskeita ja ruskeasilmäisiä.

Vierailija
69/82 |
07.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Liian lihava. -nuori mies

Vierailija
70/82 |
07.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

ylipainoa on. ONgelma ei ole ulkonäkö vaan vaikutukset terveyteen ja hedelmällisyyteen.

No ei noilla rasvoilla noissa paikoissa ole minkään valtakunnan vaikutuksia terveyteen tai hedelmällisyyteen ::DDDDDDDDDDD

Vierailija
71/82 |
07.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muuten kiva mutta voisi vähän kiinteyttää ja parantaa ryhtiä salilla.

Vierailija
72/82 |
07.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan naisellinen. Ihmettelen, että on muka iso vatsa?? Mun mielestä tolla on enempi alakroppaa kertynyt, kun vatsaan..... Suurimmalla osalla suomalaisista on isompi vatsa kuin tolla, mutta vain tikkujalat, siinä se vatsa korostuu , mun mielestä hänellä ei vatsa korostu koska ns. ylimäärästä on pepussa enempi ym.....

On toi naisellisempi, kun tikut jalkoina ja  hirveä tynnyri niinkuin monella. Monella hoikallakin on jo mahaa..

Vierailija
73/82 |
07.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huvittaa aina nämä LIIAN LÄSKI ON arvosanat. Naiset itekö niitä täällä toisilleen antaa? Linkin nainen kävellessään varmasti on kaunista katottavaa, kurvit juuri sopivat liikkeeseen, eikä liika läski estä esteettistä kauneutta, liikaa ei ole tuolla naisella mitään. Myös nätti on kasvoiltaan. Tuota luisempia en ite kattelisikaan, ja tuohan on päärynä, kaikki liha kertyy reisiin ja lantion aluelle. Arvostan.

Vierailija
74/82 |
07.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ylipainoinen on mutta ei paljoa. Huomaa että toimittajalla on kuvassa mahaa kertynyt.

Alkaa olla siinä "hilkulla" voisinko olla tuon naisen kanssa seksisuhteessa tai parisuhteessa.

Olen itse normaalipainoinen 180/70 mitoiltani.

M34

No! Olet vinkuheinä.

BMI 21,6.

Aika lailla optimaalinen.

Mutta koska naiset ovat plösöjä, miehenkin halutaan olevan "nallekarhu" jotta naiset voisivat kuvitella maagisesti muuttuvansa pienemmiksi kun miehetkin ovat isompia heihin verrattuna.

Vierailija
75/82 |
07.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä tulee kuvien naiseen, niin hänellä on suosiolliset geenit painon suhteen. Eli massaa kerääntyy enemmän alakroppaan, eikä vyötärö ole täysin kadonnut vaikka painoa onkin liikaa.

Vatsaa kuitenkin on, siitä huolimatta ettei kuvien nainen ole vartalotyyppiä jolla paino kerääntyy ensisijaisesti vatsaan.

Pitäisi nähdä alasti ja varmistua ettei kuvissa vedetä ollenkaan vatsaa sisään. Lähes poikkeuksetta ilman vaatteita paremmilta näyttävät vain jotkut hoikat ja hyvin nuoret naiset.

Kokonaisuutena silti ikäisekseen kivannäköinen.

Vierailija
76/82 |
07.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Geenit? Olen Itä-Suomesta ja ikävä kyllä lähestyessäni keski-ikää olen alkanut havaita merkkejä juuri tuosta vartalosta, mikä tuossa linkatussa jutussa oli. Kyllähän tämä vartalonmalli menettelee hoikkana, vaikka siroa minusta ei silti saa. Lantio ja hartiat ovat pienemmässäkin painossa leveät. Laatikkomainen iso takamus ei kyllä ole ihan instakelpoinen, mutta pahin minustakin on kasvava vatsakumpu pehmeällä kuoppanavalla.

Mulla ei ole tuollaista vartaloa, mutta en tajua mitä "pahaa" tuossa on? Jos ei ole kuitenkaan lihava, niin en tajua mitä pahaa siinä jos "emäntävartalo" jonka päällä hieman rasvaa? Miks pitäis olla laiha?

Vierailija
77/82 |
07.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ylipainoinen on mutta ei paljoa. Huomaa että toimittajalla on kuvassa mahaa kertynyt.

Alkaa olla siinä "hilkulla" voisinko olla tuon naisen kanssa seksisuhteessa tai parisuhteessa.

Olen itse normaalipainoinen 180/70 mitoiltani.

M34

No! Olet vinkuheinä.

Kehopositiivisuus - se on vain naisille!

Vierailija
78/82 |
07.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kuinka leveä lantiosi sitten on? Haluan tietää että mikä on liian leveä mielestäsi.

Vierailija
79/82 |
07.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ongelma parisuhdemarkkinoilla on just tämä että nämä tukevat naiset luulee olevansa normaalipainoisia ja naisellisia, tämän takia he haluavat normaalipainoisen miehen kumppaniksi eikä niille kelpaa tukeva mies.

Naisilla on aikalailla vääristynyt oma kehonkuva koska se ylipainoinen nainen luulee usein olevansa normaalipainoinen.

Mies jos on ylipainoinen niin hän se tietää ja myöntää sen, naiset ei tuota osaa vaan ne luulevat olevansa normaalipainoisia ja siksi ne ylipainoiset naiset luulee että heillä on mahiksia normaalipainoiseen mieheen.

Normaalipainoiset miehet taas ei halua lihavaa naista itselleen joten sitten alkaa ghostaamiset yms.

Vierailija
80/82 |
07.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aijaa, itse taas enempi törmännyt siihen, että urheilulliset, lihaksikkaat miehet kiinnostuu musta, ylipainoisesta naisesta, mutta taas lihavat, hyvinkin lihavat miehet piikittelee ym ja on että en tyyliin kelpaa kun oon lihava tms :DDD että noinkin päin voi olla..