Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Luopumisen suru, kun tietää ettei enää saa lapsia

Vierailija
07.06.2023 |

Olen 48 v äiti. Lapset 11 v ja 19 v.

Tiedän etten enää ikinä voi saada lisää lapsia.
Koen kateutta kun näen esim kaupassa nuoren äidin jolla söpö vauva tai pikkulapsi. Sydämessä vihlaisee kateus, haluaisin vielä yhden oman vauvan. Olen aina rakastanut pikkulapsia.

Toki olen kiitollinen omista lapsista, mutta se ei poista vauvaikävääni.

Onko muita jotka joutuvat tehdä surutyötä samasta asiasta?

Kommentit (122)

Vierailija
61/122 |
07.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö sitä omaa elämää ole ollenkaan, jos pitää 24/7 elää vain muiden ehdoilla. Ymmärrän 1-2 lasta, jos on hyvä puoliso, joka hoitaa ja ottaa täyden vastuun perheestä. Mistä ne avioerot johtuvat?

Vierailija
62/122 |
07.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tuntuu varmaan samalta kuin tällaisesta vanhasta miehestä tuntuu, kun näen kauniita ja nuoria naisia, enkä voi enää koskaan heitä saada. Olen tässä tosissani.

Varmasti kurja homma mutta ei, ei se kyllä ole sama asia.

Ei olekaan sama asia. Mutta ap:n kuvaama tunne kuulosti täsmälleen siltä, mitä minä tunnen.

Haluatko niitä naisia rakastaaksesi ja suojellaksesi heitä maailman pahuudelta? Myös vanhoilta setämiehiltä?

En. Haluan heitä, koska heillä on niin valtava, mystinen seksuaalinen vetovoima.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/122 |
07.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sulla on oikeus saada lapsia, jos haluat. Valita asiasta päättäville tahoille.

EU:n ihmisoikeustuomioistuimeenkin kannattaa valittaa.

Vierailija
64/122 |
07.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tuntuu varmaan samalta kuin tällaisesta vanhasta miehestä tuntuu, kun näen kauniita ja nuoria naisia, enkä voi enää koskaan heitä saada. Olen tässä tosissani.

Ei olekaan sama asia. Mutta ap:n kuvaama tunne kuulosti täsmälleen siltä, mitä minä tunnen.

Haluatko niitä naisia rakastaaksesi ja suojellaksesi heitä maailman pahuudelta? Myös vanhoilta setämiehiltä?

En. Haluan heitä, koska heillä on niin valtava, mystinen seksuaalinen vetovoima.

Eli ei se tunne ole sama.

Vierailija
65/122 |
07.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miehet haluavat aina kääntää keskustelun itseensä.

Vierailija
66/122 |
07.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tarkoitin siis tuota kateutta, se on sama. Sen minä koen, kun näen kauniin nuoren naisen onnellisena nuoren miehensä kanssa.

Vierailija
67/122 |
07.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen muutaman kerran huomannut esittäväni muille kuin en olisi ikinä halunnutkaan toista lasta. Olen puhunut siihen tyyliin. En halua heidän tietävän, että todellisuudessa kamppailen asian kanssa joka päivä ja joka ilta. Olen myös kroonisessa univajeessa juurisyyltään tämän vuoksi ja en meinaa jaksaa töissä.

No kannattaisko sun vaikka mennä terapiaan puhumaan tästä?

Ehkä, mutta en halua enkä pysty.

Huono terapeutti ei juuri eroa vauvapalstasta. Vaaditaan onnea, jotta terapiasta olisi todellinen hyöty.

Vierailija
68/122 |
07.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aviomies meni vasektomiaan kahden lapsen jälkeen. Kello käy ja tuntuu ikävältä ajatella, että oma haave kolmannesta lapsesta tuskin tulee koskaan toteutumaan.

Viisas aviomies! Etköhän ole tuhonnut maapalloa aivan tarpeeksi jo senkin itsekäs lisääntyjäapina.

Vierailija
69/122 |
07.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Aviomies meni vasektomiaan kahden lapsen jälkeen. Kello käy ja tuntuu ikävältä ajatella, että oma haave kolmannesta lapsesta tuskin tulee koskaan toteutumaan.

Viisas aviomies! Etköhän ole tuhonnut maapalloa aivan tarpeeksi jo senkin itsekäs lisääntyjäapina.

Miltä tuntuu vihata naisia? Kaksi lasta hankittiin aivan yksissä tuumin miehen kanssa. Sinulle tuollaista tuskin tulee tapahtumaan, koska naiset kiertävät sinut kaukaa.

Vierailija
70/122 |
07.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se nyt vaan on totuus, että ei niitä lapsia tehdä koko ikää

Vierailija
71/122 |
07.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miltä tuntuu vihata naisia? Kaksi lasta hankittiin aivan yksissä tuumin miehen kanssa. Sinulle tuollaista tuskin tulee tapahtumaan, koska naiset kiertävät sinut kaukaa.

Ei kierrä, mutta vaikka kiertäisivät niin ei haittaa koska en ole lesbo 😂

Vierailija
72/122 |
07.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hengaat lapsettomana vapaaehtoisesti tällaisissa ketjuissa? Osanottoni, elämäsi ei varmasti ole helppoa.

Vierailija
73/122 |
07.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikesta te vähälahjaiset lastenne kautta elävät saattekin ongelman kehitettyä. Hyi olkoon, te lisääntyjät olette kyllä alinta kuonaa.

Hankkikaa harrastus, tehkää jotain hyvää ja EPÄitsekästä kerran elämässänne, eikä lopun ikää tuota itsekästä minä-minä-minä MINÄ HALUAN! Maailma on jo täynnä teidän sontimia ihmisiä.

Vierailija
74/122 |
07.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ei kyllä, voi ihailla kaukaa. Jään enemmän kaipaamaan miesten himokkaita katseita minut nähdessään.

Vierailija
75/122 |
07.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kaikesta te vähälahjaiset lastenne kautta elävät saattekin ongelman kehitettyä. Hyi olkoon, te lisääntyjät olette kyllä alinta kuonaa.

Hankkikaa harrastus, tehkää jotain hyvää ja EPÄitsekästä kerran elämässänne, eikä lopun ikää tuota itsekästä minä-minä-minä MINÄ HALUAN! Maailma on jo täynnä teidän sontimia ihmisiä.

Voi vanhempiasi. Äksyiletkö heille syntymäsi vuoksi?

Vierailija
76/122 |
07.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Syntymä on kuolemantuomio :(

Ei kukaan pysty hillitsemään sikiämistään.

Vierailija
77/122 |
07.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hengaat lapsettomana vapaaehtoisesti tällaisissa ketjuissa? Osanottoni, elämäsi ei varmasti ole helppoa.

Ota osaa siltä lapsestasi jonka joka ikinen suru on SINUN itsekkään lisääntymispäätöksen syytä. Miten edes nukut yösi, kun tiedät että oma lapsi vielä joskus sairastuu vakavasti ja kuolee. Sinun takiasi.

Vierailija
78/122 |
07.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ota osaa siltä lapsestasi jonka joka ikinen suru on SINUN itsekkään lisääntymispäätöksen syytä. Miten edes nukut yösi, kun tiedät että oma lapsi vielä joskus sairastuu vakavasti ja kuolee. Sinun takiasi.

Olen pahoillani, että elämäsi tuntuu noin rankalta. Voimia sinulle.

Vierailija
79/122 |
07.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koita hankkia jotain sisältöä elämään. Matkustele, tutustu ihmisiin, aloita uusi harrastus. Ei ole tervettä kokea kateutta jotain sellaista kohtaan, josta et itsekään ole jäänyt paitsi.

Ymmärtäisin, jos olisit 48 vuotias etkä koskaan olisi löytänyt sopivaa puolisoa lastesi isäksi, tai olisit tuhlannut kaikki rahasi ja nuoruusvuotesi lapsettomuushoitoihin. SInun asiasi ovat todella hyvin, toivottavasti heräät joku aamu tajuamaan sen itsekin.

Vierailija
80/122 |
07.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tarkoitin siis tuota kateutta, se on sama. Sen minä koen, kun näen kauniin nuoren naisen onnellisena nuoren miehensä kanssa.

Joo teikäläiset kippaa nuoren kauniin naisen päälle joka päivä saavillisen sitä itseään. Ihan kuin lasinsiruilla kävelisi, kun toinen on ensinäkemältä valmiustilassa piikittelemään ja odottaa siihen tilaisuutta joka hetki kuin pingotettuna.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä neljä yksi