Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Leena Harkimon puku kaunis

Vierailija
06.12.2006 |

Yksi parhaista.

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
06.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Harkimon puku on hyvä, mä en siihen mitään fengshuipuoskareita tarvitse sen todetakseni.

Vierailija
2/9 |
06.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä inhoan sitä mitä HArkimo edustaa, mutta tyylikäs se tällä kertaa oli. Onnistu näyttämään erittäin yläluokkaiselta ja kultivoidulta (mitä se ei ole) ja siitä pointsit. Tuli Caroline Besset-Kennedy mieleen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
06.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiinnostaa..

Vierailija
4/9 |
06.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta kansanedustaja kyllä edustaa maassamme myös yläluokkaa, ja mielestäni Harkimo on myös kultivoitunut, ainakin hän on hyväkäytöksinen eikä retostele asioillaan julkisuudessa.

Vierailija
5/9 |
06.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä joo, Harkimo tietenkin edustaa tässä maassa yläluokkaa, mutta on se silti tavallinen tyttö jostain pikkukaupungista vai miten se meni. Ja se näkyy tosi usein. Eihän Harry HArkimoakaan voi mitenkään pitää muuna kuin talousnousukkaana, tai niinkuin Bror Wahlroos, ostaa kartanon ja " historian" .

Enemmän arvostan niitä jotka ei lakkaa olemasta sitä mitä on ja rikastuessaan on sitten vaikka överisti Keskisiä.

Niin ja Leenassa en vaan kannata sitä politiikkaa mitä se ajaa ja sitä tyhjyttä mitä se aatoksiltaa edustaa. Leena on bimbo, oikeasti.

Vierailija
6/9 |
06.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei siis pelkkä talousnousukas, Svenska Hankenin kasvatti ja kulttuuriperheestä. Ja minusta Leena H. on varsin vaatimattoman oloinen ihminen, ei hän mielestäni tee erityisen suurta numeroa itsestään. Olen joskus sattunut samaan ravintolaan hänen kanssaan, ja siellä sivusta seuranneena sain hänestä varsin positiivisen kuvan.

Eikös Leena ole omaa sukuaan Alamäki, samasta perheestä kuin aikanaan EM-tasolla rallia ajanut Matti Alamäki..?

Vierailija
7/9 |
06.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ettekä oikeasti tiedä yhtään mitään.

Vierailija
8/9 |
06.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rallikuski ... Niinpä niin.

Rallikuskit ja lätkämiehet ne tosiaan on kansakunnan eliittiä, etenkinn makuasioissa. Jos Hyvä Ystävä ravintoloita vielä olisi, niin olisi helppo sanoa, että nähdään sellä. Mutta hei, onhan meillä Hartwall areena. Ehkä siellä on Il Divon konsertti. Tai edes Il Vase ... ei ku Il Virtuoso. Siinä sitä tyyliä kerrakseen.

Vierailija
9/9 |
06.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Totesin asian lähinnä kuriositeettina. Ehkä ei olisi pitänyt, kun muistaa mikä on palstalaisten keskimääräinen luetunymmärtämisen kyky.

Se, miksi linkkasin Harry Harkimon isäänsä johtui siitä, että olen kyllästynyt siihen, miten täällä liiskataan ihmisiä ja mitätöidään heitä " pelkiksi nousukkaiksi" tai milloin miksikin kovin helposti, usein silkasta kateudesta ja siitä, ettei yhtään siedetä, jos joku on erilainen tai edustaa erilaista arvomaailmaa. Minusta H. Harkimo ei ole ertyisen hienostunut ihminen, mutta en häntä pelkäksi nousukkaaksikaan sanoisi. Kyllä miehellä ihan hyvä bisnesvainu taitaa olla, vaikka käytös on mitä on.

Ja vielä: en edusta kummankaan Harkimon arvomaailmaa, mutta minulla on siitä huolimatta varsin positiivinen vaikutelma Leena Harkimosta henkilönä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kahdeksan kolme