Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Te joilla ei ollut hyvä teini-ikä

Vierailija
07.06.2023 |

Olen 18v ja kärsinyt koko teini-ikäni ahdistuksesta, sosiaalisesta ahdistuksesta ja terveysongelmista. Ei juuri ole sosiaalisen ahdistuksen takia kavereita, olen vaan neljän seinän sisällä, stressaan vaan koko ajan, ei ole mitään ensirakkauksia tai bestiksiä joiden kanssa bilettää, eikä elämä ole mennyt sillä tavalla kuin pienenä haaveilin teini-iän olevan. Toivon että saan vielä tämän kääntymään, ja saisin kovan ahdistukseni lievittymään. Miten teillä, joiden teini-ikä ei mennyt niin kuin strömsössä olette oppineet hyväksymään sen ja oletteko saaneet elämän käännyttyä, miten?

Kommentit (22)

Vierailija
21/22 |
07.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kaverit jäi yksi toisensa jälkeen teini-iässä. 18-vuotiaana niitä ei sitten ollut jäljellä yhtäkään. Onneksi pikkuveli olemassa ja hengasin joskus hänen ja hänen kavereidensa kanssa niin on tullut päästyä edes baariin. En valitettavasti saanut suuntaa muutettua vaan edelleen, nyt 34-vuotiaana olen täysin erakko ja todella katkera elämälleni että se meni näin. Koko aikusiän olen viettänyt yksin ja näyttää siltä ettei tämä tästä tule muuttumaan. Miestä ei ole ollut myöskään koskaan.

Jos et saa miestä, kokeile saada nainen. Ole avomielinen.

Vierailija
22/22 |
07.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Harmi, että on ollut huonoja kokemuksia terapiassa.

Mun teini-ikä oli suht normaali, mutta mun teinipojalla on samoja ongelmia kuin sulla. Nyt ei ole pystynyt koulussakaan käymään pariin kuukauteen ja kaikkiin terapia- tms. käynteihin suhtautuu todella negatiivisesti, ahdistuu niistäkin. Mihinkään kodin ulkopuolelle ei suostu lähtemään ellei pääse oven edestä autolla. Ja meillä ei ole autoa, joten neljän seinän sisällä viettää aikansa. Ahdistaa kuulemma mahdollisuus törmätä luokkalaisiin, samassa koulussa oleviin samanikäisiin. Mitään varsinaista kiusaamista ei kuulemma ole ollut. Äitinä ihan kädetön olo, tietty kouluun otettu yhteyttä ja nyt näitä terapiakäyntejä yms.

Voimia sulle! Toivottavasti alkaisi ajan kanssa helpottaa ja saisit jostain oikeasti auttavaa apua.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla