Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Taitaa Rammsteinin taru olla kohta taputeltu

Vierailija
07.06.2023 |

Eihän tuossa ole enää vaihtoehtona kun bändin alasajo.

Kommentit (2249)

Vierailija
461/2249 |
07.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Valitettavasti kukaan ei kertonu lindemannille et konsensuaalinen seksi ja taiteellinen ilmaisu ei ole sallittuja enää, kukkahattutädit kielsi, pidetään kaikki kaapeissaan piilossa niin saavat varsinaiset seksuaaliset saalistajat työrauhan.

Höpönlöpön, ei tää koske kun rumia ja vanhoja miehiä, muilla saa olla seksuaalisuus, lindemann muuttu liian vanhaks ja nyt sitä kuuluu demonisoida ja tuomita ja olettaa.

Ihan reilua on, samanlailla me tapetaan kaikki tähtösetkin tekopyhällä idolikulttuurilla.

Niin onhan se Madonnakin kauhee kääkkä nykyään kun esittelee percettä ja puumailee vaikka on ihan mummo.

Vierailija
462/2249 |
07.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Varmaan nää tyypit sais jonoksi asti seksiä selvinpäinkin haluavia naisia, miksi ne pitää huumata? Tai miksi siitä ei saisi puhua?

Kai sitä vois sanoa suoraan että panobileet tulossa, kuumat mimmit tervetuloa? Miksi se ei käy vaan näistä pitäisi olla hiljaa? 🤔

Todennäköisesti noin rajattua tapahtumaa suurinpiirtein markkinoidaankin. Morkkis on vaan aamulla, ja vuosien jälkeen onkin hyvä katsoa tarinaa eri kulmasta

Siis oikeasti, sä väität, että nainen ostaa kalliin keikkalipun paljon ennen keikkaa, varaa viikkoja etukäteen kalliin hotellihuoneen, sitten varaa lennot siihen päälle, ja ennen keikkaa matkustaa monen tunnin lennolla paikalle, on etukäteen saanut kutsun bäkkärille ja päässyt whatsapp ryhmään, jne...

Ja kaiken tämän sinun mukaasi tietäen ja valmiina harrastamaan seksiä bändin kanssa.

Mutta sitten yhtäkkiä, tuleekin morkkis seuraavana aamuna kaiken jälkeen. Kun ensin viikkokausia tai vähintään päiväkausia jo tiesi asiasta ja suunnitteli sitä.

Kuulostaa todella tyhmältä väitteeltä...

Keikkalipun hän oli saanut ilmaiseksi omien puheidensa mukaan, kun oli ilmoittautunut halukkuutensa osallistua.

Eipä se muuta edellistä kommenttia lainkaan vaikka olisi tottakin, mutta sitähän emme tiedä kun et osaa linkittää mitään.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
463/2249 |
07.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sairaita nämä "mitäs läksit" -kommentit. On HIEMAN eri asia ajatella menevänsä bilettämään ja mahdollisesti harrastamaan SUOSTUMUKSELLISTA s*ksiä kuin että sut huumataan ja r*iskataan, kun oot tajuton.

Ja sit ihmiset vielä miettii miksi vastaavanlaisen rikosten uhrit eivät uskalla tuoda asioita julki. Ihmeellistä rikollisten suojelua, vaikka tässä tapauksessa kyseessä täysin järjestelmällinen hyvin nuorten naisten saalistaminen.

Hemmetti kun mun silmään ei ole osunut vielä kertomuksia raiskauksista. Onko niitä oikeasti tapahtunut?

No kuvittelepa että viimeinen muistikuvasi olisi jossain keikkapaikan bäkkärillä, otat vastaan tarjotun drinkin. Yhtäkkiä heräät jossain hotellissa alasti sängyssä harrastamassa seksiä eli iso paksu kuuskymppinen ukkeli makaa päälläsi nakuna ja tekee jotain ns. seksuaalista.

Miten määrittelisit tuon tapahtuman?

Onko Lindemann siis tehnyt noin? Ei ole osunut mun silmääni tuollainen tarina, mutta en toki kauhean aktiivisesti erilaisia foorumeita missä aiheesta puhutaan koluakaan. Ei ole edes instatiliä.

On siellä Weltin artikkelissa, jossa tutkivat toimittajat keränneet lausuntoja 30 naiselta. Tässä kopsu tekstistä, en edes maininnut tuota kohtaa verestä...

Linda K., also from Europe, is another. In a long telephone conversation she tells the reporters she believes she was drugged by Rammstein in the party zone. She says there are severe gaps in her memory but that she had sex with Lindemann at a hotel, and was left with heavy vaginal bleeding. She is still in shock, so the details of where she lives and the time and place of the concert, are not being made public. She has provided a sworn affidavit to the editorial office in support of her claims.

Artikkeli on hyvä muutenkin, toimittajat ovat tehneet valtavasti töitä ja haastatelleet monia eri henkilöitä sekä käyneet läpi tekstiaineistoja yms.

https://www.welt.de/vermischtes/article245688134/Till-Lindemann-and-Ram…

Tyypillistä metoo valehtelua.  Varmaan pettänyt umpi jurrissa miestään ja sitten keksitään R-fantasia. 

Tuttu tarina. 

Sori mutta kaikki eivät toimi kuten sun äitisi.

Vierailija
464/2249 |
07.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Edelleenkään kenenkään ei tarvinnut mennä sinne 0 riville. KETÄÄN ei pakotettu. Kenenkään ei tarvitse edes mennä keikalle jos ei halua joten mid vid nyt taas? Salee jotkut trannit tämänkin tempauksen takana, kateellisia kun eivät päässeet mukaan;) 

Ihan juuri näin ajattelen Olisin halunnut tulla huolimattomasti nussituksi ja heitetyksi helvettiin kuin käytetty kortsu

Tuohan se tuntuu tässäkin ketjussa joidenkin mielestä tuovan kovaakin glooriaa. Naisellekin makeeta olla yksi pyllyreikä muiden joukossa, jolle limaiset papat naureskelee porukalla jälkeenpäin, jos sattuvat edes muistamaan. On se hienoa.

Mä en ole bäkkärillä ollut tai kenenkään julkkiksen (tai edes puolijulkkiksen) kanssa edes puhunut, mutta silloin kun minä olin nuori, en kyllä pätkääkään miettinyt mitä ne mun panokaverit jälkeenpäin musta puhuvat, paljonko niillä oli ollut naisia tai muuta vastaavaa. Mä panin niiden kanssa jos se sattui sopimaan mun agendaani. En väitä että se agenda olisi välttämättä aina ollut se fiksuin, pääasiassa kyse oli järjettömästä kapinasta, mutta se oli silti se mun oma agenda.

Ei se hienoa ole, mutta kyllä niillä tyttösilläkin voi olla ihan omat syynsä niiden pappojen kanssa paneskella. Ei kaikki ole viattomia punaposkisia neitoja ollenkaan.

Luonnollisesti kuvailemasi kaltaisia naisia on ollut paljon, muutenhan tämä olisi kosahtanut heti alkuunsa. Mutta olisitko sinäkään tykännyt tulla huumatuksi ja niin kovaa pannuksi, että tulee repeämä? Ja päättämättä itse kortsusta? Ja olisitko suostunut rais kaukseen (yhdytään tiedottomana)?

Itse kuulun siihen punaposkiryhmään, joka suuttuu jo pelkästä huumaamisesta ja traumatisoituu, jos seks rajoja rikotaan.

Mun viestissä ei ollut kyse rikoksiin syyllistymisestä. Mun viestissä oli kyse siitä, että jotkut naiset ehkä haluaa mennä pappojen patjoiksi, ja ketä me ollaan niitä tuomitsemaan? Antaa mennä jos kerran haluavat. Jokaisella meistä on syynsä suostua sänkyyn niiden kanssa, keiden kanssa sänkyyn suostumme. Moralisoi ihan vapaasti niitä mahdollisia rikoksia, mutta älä vaivaa päätäsi niillä, ketkä on mukana leikissä vapaaehtoisesti.

Jotkut naiset haluaa ja ovat menneet ja ovat saaneet sitä, mitä ovat halunneet. Eikä tää ketju ei käsittele heitä. 

Vierailija
465/2249 |
07.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Suomalaiset turpeat ja epänaiselliset vihervassarinaiset on saaneet uuden räksyttämisen aiheen somessa ja täällä: Rammsteinin laulajan :DDDD

Ottiko niin koville kun Sannis erosi ja Persut pärjäsi?

Pitääkö purkaa paha olo saksalaiseen oikeistoyhtyeeseen?! :D

Ai oikeistoyhtyeeseen! 😂😂😂

Vierailija
466/2249 |
07.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Turhauttava kohu kun tietää ettei Lindemannin tarvitse huumata ketään saadakseen naista. Näköjään tarina menee joillakin läpi vasta kun hän on 60 - vuotias.

Vierailija
467/2249 |
07.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Edelleenkään kenenkään ei tarvinnut mennä sinne 0 riville. KETÄÄN ei pakotettu. Kenenkään ei tarvitse edes mennä keikalle jos ei halua joten mid vid nyt taas? Salee jotkut trannit tämänkin tempauksen takana, kateellisia kun eivät päässeet mukaan;) 

Ihan juuri näin ajattelen Olisin halunnut tulla huolimattomasti nussituksi ja heitetyksi helvettiin kuin käytetty kortsu

Tuohan se tuntuu tässäkin ketjussa joidenkin mielestä tuovan kovaakin glooriaa. Naisellekin makeeta olla yksi pyllyreikä muiden joukossa, jolle limaiset papat naureskelee porukalla jälkeenpäin, jos sattuvat edes muistamaan. On se hienoa.

Mä en ole bäkkärillä ollut tai kenenkään julkkiksen (tai edes puolijulkkiksen) kanssa edes puhunut, mutta silloin kun minä olin nuori, en kyllä pätkääkään miettinyt mitä ne mun panokaverit jälkeenpäin musta puhuvat, paljonko niillä oli ollut naisia tai muuta vastaavaa. Mä panin niiden kanssa jos se sattui sopimaan mun agendaani. En väitä että se agenda olisi välttämättä aina ollut se fiksuin, pääasiassa kyse oli järjettömästä kapinasta, mutta se oli silti se mun oma agenda.

Ei se hienoa ole, mutta kyllä niillä tyttösilläkin voi olla ihan omat syynsä niiden pappojen kanssa paneskella. Ei kaikki ole viattomia punaposkisia neitoja ollenkaan.

Luonnollisesti kuvailemasi kaltaisia naisia on ollut paljon, muutenhan tämä olisi kosahtanut heti alkuunsa. Mutta olisitko sinäkään tykännyt tulla huumatuksi ja niin kovaa pannuksi, että tulee repeämä? Ja päättämättä itse kortsusta? Ja olisitko suostunut rais kaukseen (yhdytään tiedottomana)?

Itse kuulun siihen punaposkiryhmään, joka suuttuu jo pelkästä huumaamisesta ja traumatisoituu, jos seks rajoja rikotaan.

Mun viestissä ei ollut kyse rikoksiin syyllistymisestä. Mun viestissä oli kyse siitä, että jotkut naiset ehkä haluaa mennä pappojen patjoiksi, ja ketä me ollaan niitä tuomitsemaan? Antaa mennä jos kerran haluavat. Jokaisella meistä on syynsä suostua sänkyyn niiden kanssa, keiden kanssa sänkyyn suostumme. Moralisoi ihan vapaasti niitä mahdollisia rikoksia, mutta älä vaivaa päätäsi niillä, ketkä on mukana leikissä vapaaehtoisesti.

Jos minun parikymppinen tyttöni miettisi jotain tuollaista, niin voit olla varma että vaivaan päätäni, tuomitsen ja puutun asiaan, ja samoinn tekisi tyttären isä. Toivon muidenkin vanhempien toimivan samoin.

Ketään ei kiinnosta teidän mitätön pikku perheenne.  Teistä ei ole puuttumaan yhtään mihinkään, eikä sillä ole pienintäkään merkitystä vaikka jotain ruikuttaisitte. 

Vaikka sinun ja monen muun moraalinen kompassi heittää häränpyllyä, niin siinä ei ole mitään suotavaa että yli kuusikymppinen addikti panee liukuhihnalla lapsenlapsensa ikäisiä känniin juotettuja nuoria naisia aggressiivisesti ja mitä luultavimmin ilman kumia. Sori.

Vierailija
468/2249 |
07.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rammstein on paras.

Rock elämään on aina kuulunut mm. Biletys, alko, ja sextailu. Mitään väärää saati laitonta ei ole nyt tapahtunut.

Vierailija
469/2249 |
07.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eihän noi vaarit jaksa laulaa, soittaa, rokata eikä enää naida.

Koko tämä homma on vaan silmänlumetta. Lopetetaan dramaattisesti.

Lisäksi toi irlantilainen huomionhakuinen muija valehteli, sillä muut kertoivat tarjolla olleen vodkaa, mutta väitti saaneensa tequilaa :D

Ei kyllä Till tarjosi nimenomaan tequilaa + proseccoa. Tästä kertoi myös jotkut muista jotka olivat samassa tilaisuudessa.

Votkaa oli tarjolla ehkä itsetarjoiluna, mutta sillä ei ole merkitystä, koska huumaava aine saatiin mahdollisesti tuossa Tillin tarjoamassa shotissa.

Joopa joo.  Oli muuten tosi luotettava tarina.  

Että oikein huumaava aina saatiin MAHDOLLISESTI....    

Sulla on varmaan seuloista sitten raportti näyttää?  

Suurin osa huumeista ei näy seuloissa enää päivien, saati viikkojen tai kuukausien päästä. Hiusnäytteestä saattaa saada käytetyt aineet vuoden ajalta, mutta se on niin kallista, ettei sitä käytännössä tehdä kenellekään.

(Ja ei, sillä ei ole väliä, mistä tiedän nämä, me puhutaan nyt tästä keissistä).

En ymmärrä miksi bändi ei kutsu naisia suoraan bäkkärille panemaan kun niitä halukkaitakin varmasti on, vaan se pitää naamioida ihan joksikin muuksi.

Vierailija
470/2249 |
07.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Turhauttava kohu kun tietää ettei Lindemannin tarvitse huumata ketään saadakseen naista. Näköjään tarina menee joillakin läpi vasta kun hän on 60 - vuotias.

Ei hänen naisia saadakseen tarvitsisi, vaan kun se taitaakin olla hänelle se juttu.

Vierailija
471/2249 |
07.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sairaita nämä "mitäs läksit" -kommentit. On HIEMAN eri asia ajatella menevänsä bilettämään ja mahdollisesti harrastamaan SUOSTUMUKSELLISTA s*ksiä kuin että sut huumataan ja r*iskataan, kun oot tajuton.

Ja sit ihmiset vielä miettii miksi vastaavanlaisen rikosten uhrit eivät uskalla tuoda asioita julki. Ihmeellistä rikollisten suojelua, vaikka tässä tapauksessa kyseessä täysin järjestelmällinen hyvin nuorten naisten saalistaminen.

Hemmetti kun mun silmään ei ole osunut vielä kertomuksia raiskauksista. Onko niitä oikeasti tapahtunut?

No kuvittelepa että viimeinen muistikuvasi olisi jossain keikkapaikan bäkkärillä, otat vastaan tarjotun drinkin. Yhtäkkiä heräät jossain hotellissa alasti sängyssä harrastamassa seksiä eli iso paksu kuuskymppinen ukkeli makaa päälläsi nakuna ja tekee jotain ns. seksuaalista.

Miten määrittelisit tuon tapahtuman?

Onko Lindemann siis tehnyt noin? Ei ole osunut mun silmääni tuollainen tarina, mutta en toki kauhean aktiivisesti erilaisia foorumeita missä aiheesta puhutaan koluakaan. Ei ole edes instatiliä.

On siellä Weltin artikkelissa, jossa tutkivat toimittajat keränneet lausuntoja 30 naiselta. Tässä kopsu tekstistä, en edes maininnut tuota kohtaa verestä...

Linda K., also from Europe, is another. In a long telephone conversation she tells the reporters she believes she was drugged by Rammstein in the party zone. She says there are severe gaps in her memory but that she had sex with Lindemann at a hotel, and was left with heavy vaginal bleeding. She is still in shock, so the details of where she lives and the time and place of the concert, are not being made public. She has provided a sworn affidavit to the editorial office in support of her claims.

Artikkeli on hyvä muutenkin, toimittajat ovat tehneet valtavasti töitä ja haastatelleet monia eri henkilöitä sekä käyneet läpi tekstiaineistoja yms.

https://www.welt.de/vermischtes/article245688134/Till-Lindemann-and-Ram…

Tyypillistä metoo valehtelua.  Varmaan pettänyt umpi jurrissa miestään ja sitten keksitään R-fantasia. 

Tuttu tarina. 

Sori mutta kaikki eivät toimi kuten sun äitisi.

Äitini ei tietääkseni ole ollut huoraamassa jossain konserteissa ja sinä sitä et ainakaan tiedä.  

Mutta teillä Metoo hihhuleillahan ei totuudella olekaan mitään merkitystä. 

Vierailija
472/2249 |
07.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Rammstein on paras.

Rock elämään on aina kuulunut mm. Biletys, alko, ja sextailu. Mitään väärää saati laitonta ei ole nyt tapahtunut.

Niin. Kukaan rockarihan ei ole tehnyt ikinä mitään laitonta.

Minkä ikäisiä olikaan ne Jerry Lee Lewisin ja Elviksen morsiamet 🤔

Vierailija
473/2249 |
07.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Meni taas canceloinnit pikkasen yli. Kukaan ei pakota menemään jatkoille aikuisia ihmisiä, kaikkihan sen tietää mitä siellä bäkkärillä tapahtuu.

Kuka sen tietää? Kuka saa sanella mitä tapahtuu? Ilmeisesti joku muu kuin nainen. Nainen menetti oikeutensa sanoa mitä saa "tapahtua" menemällä paikkaan x.

Jos miehiltä olisi kysytty, mitä luulette, että noissa bileissä tapahtuu ja mitä naisilta odotetaan vastapainoksi siihen kutsuun, niin 100% miehet olisi arvannut suht oikein. Klassinen annetaan ymmärtää, muttei ymmärretä antaa.

Kaikki fanit tietävät millainen bändi Rammstein on. Tai luulisi ainakin.

Ja koska ketään ei ole pakotettu nolla riviin eikö edes juhliin, niin voi myös kysyä, että luulevatko, että heidät kutsutaan juhliin vain siksi, että he ovat niin kivaluonteisia tyttöjä? Milloin nuoret naiset alkavat ajatella aivoillaan? Välttämään määrättyjä tilanteita. Itsensä suojelun kuuluu lähteä ennakoimisesta. Vasta sitten miettiä siitä miten rangaistaan sitä toista. Koska toisen rankaiseminen tarkoittaa aina sitä, että jotain on jo tapahtunut. Millä silläkin on paikkansa ja aikansa.

Rammsteinin olisi kannattanut palkata ihan kunnon ammattilaisia, ei vaan aavistuksen verran niin käyttäytyviä neitoja viattomia neitoja, joille kelpaa nolla rivi, ilmaiset viinat ja back stage passi ja bileet.

Ymmärrätkö, että aika suoraan ilmaiset tässä, että naisten tulee opetella suojautumaan miehiltä? Ihanko todella olet sitä mieltä?

Ymmärrän sun tuskasi tästä asiasta, naisilla ei pitäisi olla mitään syytä opetella suojautumaan miehiltä. Ikävä tosiasia vaan on se, että ihmisten on kautta aikain täytynyt suojautua toisiltaan. Ja niin tympeää kuin se onkin, tästä maailmasta ei saada turvallista ilman rankkoja ihmisoikeusrikkomuksia.

Joten kyllä, mä tulen jatkossakin miettimään miten mä voin suojautua erilaisilta riskeiltä mitä elämä eteen heittää, toiset ihmiset on yksi niistä riskeistä. Ei pelkästään miehet, vaan ihan yleisesti toiset ihmiset. Miehen taholta en nimittäin ole ikinä kokenut väkivaltaa, mutta naisen taholta olen. Arpi on naamassa ja käsivarressa muistona siitä, sekä pysyvät hermovauriot. Ja kyseessä oli täysin vieras ihminen täysin vieraassa kaupungissa.

Aika mielenkiintoista että tätä alapeukutetaan. Olin pitkään töissä psykiatrisessa sairaalassa, ja jos jotain opin, niin sen että suurin osa potilaista oli ihan tavan ihmisiä, joilla vaan meni mielenterveys syystä tai toisesta. Jotkut napsahti väkivaltaisesti. Ja aika harvoin sitä etukäteen kukaan arvasi. Opin saman läksyn, ihminen on aina riski johon pitää varautua.

Varautumisella en tarkoita mitään linnoittautumisia kotiin tai ihmispelkoa, tai edes jonkun pippurisuihkeen hankkimksta. Vaan ihan sitä henkistä varautumista, että ei jähmety tai mene lukkoon, jos jotakin yllättävää tapahtuu. Ettei käy niin, että kokee ettei voi sanoa ei.

Vierailija
474/2249 |
07.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei hänen naisia saadakseen tarvitsisi, vaan kun se taitaakin olla hänelle se juttu.

Kylällä myös puhuvat siitä mikä se SUN  JUTTU on.  Yök.  Taitaa totta olla.  

Vierailija
475/2249 |
07.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ollut koskaan aikaisemmin kuullut tästä yhtyeestä. En tunne heidän musiikkiaan.

Vierailija
476/2249 |
07.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Rammstein on paras.

Ja sinä tiedät sen, koska...?

Vierailija
477/2249 |
07.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos minun parikymppinen tyttöni miettisi jotain tuollaista, niin voit olla varma että vaivaan päätäni, tuomitsen ja puutun asiaan, ja samoinn tekisi tyttären isä. Toivon muidenkin vanhempien toimivan samoin.

Ketään ei kiinnosta teidän mitätön pikku perheenne.  Teistä ei ole puuttumaan yhtään mihinkään, eikä sillä ole pienintäkään merkitystä vaikka jotain ruikuttaisitte. 

No minua ainakin kiinnostaa enemmän kuin esimerkiksi sinun ajatuksenjuoksusi. Noinko lujille alatason miehellä ottaa taas naisten oikeuksien parantuminen? Menepä sinne kreikkalaisista kirjaimista koostuvaan fantasiamaailmaasi tai Ylilaudan kuonaan. Ja kun olet valmis kohtaamaan oikean maailman ja kasvamaan ihmisenä, tule pois ja katsele avoimin mielin elämää. Voimia, kaveri!

Vierailija
478/2249 |
07.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kylällä myös puhuvat siitä mikä se SUN  JUTTU on.  Yök.  Taitaa totta olla.  

Ehkä on, ehkä ei, sou not. Voit vain arvailla.

Vierailija
479/2249 |
07.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo ja samalla aika moni muukin bändi on paskat housussa, koska heidän tekonsa paljastuvat.

Ihan oikein!

Vierailija
480/2249 |
07.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Till Lindemanin ura oli tässä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kahdeksan seitsemän