Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Taitaa Rammsteinin taru olla kohta taputeltu

Vierailija
07.06.2023 |

Eihän tuossa ole enää vaihtoehtona kun bändin alasajo.

Kommentit (2249)

Vierailija
441/2249 |
07.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

"Welt kertoo myös, että Rammstein on tehnyt yhteistyötä kriisiviestintään erikoistuneen berliiniläisen PR-toimiston kanssa viime perjantaista lähtien. Yhtyeen kerrotaan myös palkanneen asianajajia tutkimaan tapausta." MTVn uutisesta.

Alkakaas satutädit kaivamaan kuvetta, korvausvaateita kunnianloukkauksesta tulossa. Karvalompsa ei kelpaa maksuksi. Tulisiko tästä viimein ennakkotapaus miehen kunnian loukkaamisen seurauksista.

Miksi asianajajat jos ei ole mitään tutkittavaa?

Ja kriisiviestintä, täh?

Veikkaan anyways, että kunnianloukkaus on pienempi rikos kuin huumaaminen ja rskaaminen.

Asianajajat tutkivat kunnianloukkauksia ja perättömiä väitteitä.

Et selvästikään ymmärrä mitä kriisiviestintä tarkoittaa. Siinä pyritään nopeaan tiedottamiseen epätavallisessa tilanteessa.

Huumaamisesta ei ole mitään todistetta ja Lynn on tarkentanut ettei väitä tulleensa raiskatuksi.

Vierailija
442/2249 |
07.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Bäkkäreihin yms muuhun bändikulttuuriin liittyen heitetyt kommentit tyyliin aina ennenkin on niin tehty ovat huonointa olemassa olevaa argumentointia.

Maailma menee eteenpäin ja naisillakin on ihmisarvo. Ei taida naisten oikeudet kaikille miehille vieläkään olla mikään kovin tärkeä juttu?

Niin kauan kun nämä "naiset" junttaa jotain valheellista metoo sontaa niin eivät mitään oikeuksia ansaitsekaan. 

Toki maailmassa on ihan arvokkaitakin naisia, mutta sinä et taida niihin kuulua. 

Ketkä ovat arvokkaita naisia? Äitisikö? Minä olen äiti ja olin Rammsteinin keikalla Helsingissä. Minulla on tytär joka on hänkin käynyt Rammsteinin keikalla. Hänelläkö ei ole ihmisarvoa? Onko sinun tyttärelläsi?

Et ainakaan sinä.  Tyttärestäsi en tiedä... lieneekö yhtä aasi kuin sinä.  

Rammsteinin keikalla käynti ei tähän vaikuta. 

Voi sinun äitiparkaasi kun on tuollaisen porsinut.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
443/2249 |
07.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Edelleenkään kenenkään ei tarvinnut mennä sinne 0 riville. KETÄÄN ei pakotettu. Kenenkään ei tarvitse edes mennä keikalle jos ei halua joten mid vid nyt taas? Salee jotkut trannit tämänkin tempauksen takana, kateellisia kun eivät päässeet mukaan;) 

Ihan juuri näin ajattelen Olisin halunnut tulla huolimattomasti nussituksi ja heitetyksi helvettiin kuin käytetty kortsu

Tuohan se tuntuu tässäkin ketjussa joidenkin mielestä tuovan kovaakin glooriaa. Naisellekin makeeta olla yksi pyllyreikä muiden joukossa, jolle limaiset papat naureskelee porukalla jälkeenpäin, jos sattuvat edes muistamaan. On se hienoa.

Mä en ole bäkkärillä ollut tai kenenkään julkkiksen (tai edes puolijulkkiksen) kanssa edes puhunut, mutta silloin kun minä olin nuori, en kyllä pätkääkään miettinyt mitä ne mun panokaverit jälkeenpäin musta puhuvat, paljonko niillä oli ollut naisia tai muuta vastaavaa. Mä panin niiden kanssa jos se sattui sopimaan mun agendaani. En väitä että se agenda olisi välttämättä aina ollut se fiksuin, pääasiassa kyse oli järjettömästä kapinasta, mutta se oli silti se mun oma agenda.

Ei se hienoa ole, mutta kyllä niillä tyttösilläkin voi olla ihan omat syynsä niiden pappojen kanssa paneskella. Ei kaikki ole viattomia punaposkisia neitoja ollenkaan.

Luonnollisesti kuvailemasi kaltaisia naisia on ollut paljon, muutenhan tämä olisi kosahtanut heti alkuunsa. Mutta olisitko sinäkään tykännyt tulla huumatuksi ja niin kovaa pannuksi, että tulee repeämä? Ja päättämättä itse kortsusta? Ja olisitko suostunut rais kaukseen (yhdytään tiedottomana)?

Itse kuulun siihen punaposkiryhmään, joka suuttuu jo pelkästä huumaamisesta ja traumatisoituu, jos seks rajoja rikotaan.

Mun viestissä ei ollut kyse rikoksiin syyllistymisestä. Mun viestissä oli kyse siitä, että jotkut naiset ehkä haluaa mennä pappojen patjoiksi, ja ketä me ollaan niitä tuomitsemaan? Antaa mennä jos kerran haluavat. Jokaisella meistä on syynsä suostua sänkyyn niiden kanssa, keiden kanssa sänkyyn suostumme. Moralisoi ihan vapaasti niitä mahdollisia rikoksia, mutta älä vaivaa päätäsi niillä, ketkä on mukana leikissä vapaaehtoisesti.

Vierailija
444/2249 |
07.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Meni taas canceloinnit pikkasen yli. Kukaan ei pakota menemään jatkoille aikuisia ihmisiä, kaikkihan sen tietää mitä siellä bäkkärillä tapahtuu.

Kuka sen tietää? Kuka saa sanella mitä tapahtuu? Ilmeisesti joku muu kuin nainen. Nainen menetti oikeutensa sanoa mitä saa "tapahtua" menemällä paikkaan x.

Jos miehiltä olisi kysytty, mitä luulette, että noissa bileissä tapahtuu ja mitä naisilta odotetaan vastapainoksi siihen kutsuun, niin 100% miehet olisi arvannut suht oikein. Klassinen annetaan ymmärtää, muttei ymmärretä antaa.

Kaikki fanit tietävät millainen bändi Rammstein on. Tai luulisi ainakin.

Ja koska ketään ei ole pakotettu nolla riviin eikö edes juhliin, niin voi myös kysyä, että luulevatko, että heidät kutsutaan juhliin vain siksi, että he ovat niin kivaluonteisia tyttöjä? Milloin nuoret naiset alkavat ajatella aivoillaan? Välttämään määrättyjä tilanteita. Itsensä suojelun kuuluu lähteä ennakoimisesta. Vasta sitten miettiä siitä miten rangaistaan sitä toista. Koska toisen rankaiseminen tarkoittaa aina sitä, että jotain on jo tapahtunut. Millä silläkin on paikkansa ja aikansa.

Rammsteinin olisi kannattanut palkata ihan kunnon ammattilaisia, ei vaan aavistuksen verran niin käyttäytyviä neitoja viattomia neitoja, joille kelpaa nolla rivi, ilmaiset viinat ja back stage passi ja bileet.

Ymmärrätkö, että aika suoraan ilmaiset tässä, että naisten tulee opetella suojautumaan miehiltä? Ihanko todella olet sitä mieltä?

Tässä ketjussa suomalainen mies on taas aika hyvin avannut mielenmaisemaansa suhteessa naisiin. Kannattaa kuunnella ja ottaa todesta, kun mies itse kertoo.

Jos olisin nuori nainen, hankkisin varmaan jokin sumutteen tms. käsilaukkuun.

Vierailija
445/2249 |
07.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eihän noi vaarit jaksa laulaa, soittaa, rokata eikä enää naida.

Koko tämä homma on vaan silmänlumetta. Lopetetaan dramaattisesti.

Lisäksi toi irlantilainen huomionhakuinen muija valehteli, sillä muut kertoivat tarjolla olleen vodkaa, mutta väitti saaneensa tequilaa :D

Ei kyllä Till tarjosi nimenomaan tequilaa + proseccoa. Tästä kertoi myös jotkut muista jotka olivat samassa tilaisuudessa.

Votkaa oli tarjolla ehkä itsetarjoiluna, mutta sillä ei ole merkitystä, koska huumaava aine saatiin mahdollisesti tuossa Tillin tarjoamassa shotissa.

Joopa joo.  Oli muuten tosi luotettava tarina.  

Että oikein huumaava aina saatiin MAHDOLLISESTI....    

Sulla on varmaan seuloista sitten raportti näyttää?  

Vierailija
446/2249 |
07.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Bäkkäreihin yms muuhun bändikulttuuriin liittyen heitetyt kommentit tyyliin aina ennenkin on niin tehty ovat huonointa olemassa olevaa argumentointia.

Maailma menee eteenpäin ja naisillakin on ihmisarvo. Ei taida naisten oikeudet kaikille miehille vieläkään olla mikään kovin tärkeä juttu?

Juu monilta on edelleen hukassa naisten oikeudet sekä anatomia...

Vierailija
447/2249 |
07.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Meni taas canceloinnit pikkasen yli. Kukaan ei pakota menemään jatkoille aikuisia ihmisiä, kaikkihan sen tietää mitä siellä bäkkärillä tapahtuu.

Kuka sen tietää? Kuka saa sanella mitä tapahtuu? Ilmeisesti joku muu kuin nainen. Nainen menetti oikeutensa sanoa mitä saa "tapahtua" menemällä paikkaan x.

Jos miehiltä olisi kysytty, mitä luulette, että noissa bileissä tapahtuu ja mitä naisilta odotetaan vastapainoksi siihen kutsuun, niin 100% miehet olisi arvannut suht oikein. Klassinen annetaan ymmärtää, muttei ymmärretä antaa.

Kaikki fanit tietävät millainen bändi Rammstein on. Tai luulisi ainakin.

Ja koska ketään ei ole pakotettu nolla riviin eikö edes juhliin, niin voi myös kysyä, että luulevatko, että heidät kutsutaan juhliin vain siksi, että he ovat niin kivaluonteisia tyttöjä? Milloin nuoret naiset alkavat ajatella aivoillaan? Välttämään määrättyjä tilanteita. Itsensä suojelun kuuluu lähteä ennakoimisesta. Vasta sitten miettiä siitä miten rangaistaan sitä toista. Koska toisen rankaiseminen tarkoittaa aina sitä, että jotain on jo tapahtunut. Millä silläkin on paikkansa ja aikansa.

Rammsteinin olisi kannattanut palkata ihan kunnon ammattilaisia, ei vaan aavistuksen verran niin käyttäytyviä neitoja viattomia neitoja, joille kelpaa nolla rivi, ilmaiset viinat ja back stage passi ja bileet.

Ymmärrätkö, että aika suoraan ilmaiset tässä, että naisten tulee opetella suojautumaan miehiltä? Ihanko todella olet sitä mieltä?

Tässä ketjussa suomalainen mies on taas aika hyvin avannut mielenmaisemaansa suhteessa naisiin. Kannattaa kuunnella ja ottaa todesta, kun mies itse kertoo.

Jos olisin nuori nainen, hankkisin varmaan jokin sumutteen tms. käsilaukkuun.

Mummoja ja kehitysvammaisiakin on raisgattu. Kyllä se sumute on hyvä olla meillä kaikilla. Sitä voi näköjään joutua edelleen myös tietämättään tilanteeseen, jossa on lupautunut harrastamaan seksiä.

Vierailija
448/2249 |
07.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niin kauan kun nämä "naiset" junttaa jotain valheellista metoo sontaa niin eivät mitään oikeuksia ansaitsekaan. 

Toki maailmassa on ihan arvokkaitakin naisia, mutta sinä et taida niihin kuulua. 

Ketkä ovat arvokkaita naisia? Äitisikö? Minä olen äiti ja olin Rammsteinin keikalla Helsingissä. Minulla on tytär joka on hänkin käynyt Rammsteinin keikalla. Hänelläkö ei ole ihmisarvoa? Onko sinun tyttärelläsi?

Et ainakaan sinä.  Tyttärestäsi en tiedä... lieneekö yhtä aasi kuin sinä.  

Rammsteinin keikalla käynti ei tähän vaikuta. 

Voi sinun äitiparkaasi kun on tuollaisen porsinut.

Äitini vihaa kaltaisiasi enemmän kuin minä.  Feministejä vihaa kyllä melkein kaikki... paitsi toiset feministit.  Onneksi teitä on häviävän pieni osa ihmisistä... sen kertoo jo feministipuolueen kannatuskin. 

Vierailija
449/2249 |
07.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tälläinen ketju on mahdollinen ainoastaan silloin, kun kyse on naisista. Sorry, jos loukkasi jonkun mieltä mutta totuus aina satuttaa.

Me olemme vapaita, me olemme rohkeita, me olemme itsenäisiä. Meidän elämämme ei kuulu teille. Mutta hei! Joku mies (!!!) elää omaa elämäänsä haluamallaan tavalla, lakia rikkomatta ja hänen asemansa sen myös hänelle mahdollistaa. Tämähän ei käy vaan nyt hyökkäämme yhdessä hänen kimppuunsa, kuten olemme tottuneet tekemään kaikissa miehiä koskevissa asioissa.

Kasvakaa nyt ne loputkin naiset aikuisiksi, suurin osa teidän kokeneemmista siskoista on jo näin tehneet. Tai muututte huumoriksi, elämälle vierailla kommenteillanne. 

Vierailija
450/2249 |
07.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Edelleenkään kenenkään ei tarvinnut mennä sinne 0 riville. KETÄÄN ei pakotettu. Kenenkään ei tarvitse edes mennä keikalle jos ei halua joten mid vid nyt taas? Salee jotkut trannit tämänkin tempauksen takana, kateellisia kun eivät päässeet mukaan;) 

Ihan juuri näin ajattelen Olisin halunnut tulla huolimattomasti nussituksi ja heitetyksi helvettiin kuin käytetty kortsu

Tuohan se tuntuu tässäkin ketjussa joidenkin mielestä tuovan kovaakin glooriaa. Naisellekin makeeta olla yksi pyllyreikä muiden joukossa, jolle limaiset papat naureskelee porukalla jälkeenpäin, jos sattuvat edes muistamaan. On se hienoa.

Mä en ole bäkkärillä ollut tai kenenkään julkkiksen (tai edes puolijulkkiksen) kanssa edes puhunut, mutta silloin kun minä olin nuori, en kyllä pätkääkään miettinyt mitä ne mun panokaverit jälkeenpäin musta puhuvat, paljonko niillä oli ollut naisia tai muuta vastaavaa. Mä panin niiden kanssa jos se sattui sopimaan mun agendaani. En väitä että se agenda olisi välttämättä aina ollut se fiksuin, pääasiassa kyse oli järjettömästä kapinasta, mutta se oli silti se mun oma agenda.

Ei se hienoa ole, mutta kyllä niillä tyttösilläkin voi olla ihan omat syynsä niiden pappojen kanssa paneskella. Ei kaikki ole viattomia punaposkisia neitoja ollenkaan.

Luonnollisesti kuvailemasi kaltaisia naisia on ollut paljon, muutenhan tämä olisi kosahtanut heti alkuunsa. Mutta olisitko sinäkään tykännyt tulla huumatuksi ja niin kovaa pannuksi, että tulee repeämä? Ja päättämättä itse kortsusta? Ja olisitko suostunut rais kaukseen (yhdytään tiedottomana)?

Itse kuulun siihen punaposkiryhmään, joka suuttuu jo pelkästä huumaamisesta ja traumatisoituu, jos seks rajoja rikotaan.

Mun viestissä ei ollut kyse rikoksiin syyllistymisestä. Mun viestissä oli kyse siitä, että jotkut naiset ehkä haluaa mennä pappojen patjoiksi, ja ketä me ollaan niitä tuomitsemaan? Antaa mennä jos kerran haluavat. Jokaisella meistä on syynsä suostua sänkyyn niiden kanssa, keiden kanssa sänkyyn suostumme. Moralisoi ihan vapaasti niitä mahdollisia rikoksia, mutta älä vaivaa päätäsi niillä, ketkä on mukana leikissä vapaaehtoisesti.

Jos minun parikymppinen tyttöni miettisi jotain tuollaista, niin voit olla varma että vaivaan päätäni, tuomitsen ja puutun asiaan, ja samoinn tekisi tyttären isä. Toivon muidenkin vanhempien toimivan samoin.

Vierailija
451/2249 |
07.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mieleen jäävää musiikkia osaavat tehdä, tuskin loppuu yhtyeen taival näihin pikku seikkoihin. Minä ainakin mielelläni kuuntelen radiosta näiden kappaleita jatkossakin.

Vierailija
452/2249 |
07.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

"Welt kertoo myös, että Rammstein on tehnyt yhteistyötä kriisiviestintään erikoistuneen berliiniläisen PR-toimiston kanssa viime perjantaista lähtien. Yhtyeen kerrotaan myös palkanneen asianajajia tutkimaan tapausta." MTVn uutisesta.

Alkakaas satutädit kaivamaan kuvetta, korvausvaateita kunnianloukkauksesta tulossa. Karvalompsa ei kelpaa maksuksi. Tulisiko tästä viimein ennakkotapaus miehen kunnian loukkaamisen seurauksista.

Miksi asianajajat jos ei ole mitään tutkittavaa?

Ja kriisiviestintä, täh?

Veikkaan anyways, että kunnianloukkaus on pienempi rikos kuin huumaaminen ja rskaaminen.

Nainen itse korosti, ettei häntä raiskattu, ei edes koskettu ja huumetestikin oli negatiivinen. Näillä muillakaan ei ole tähän mennessä mitään pitäviä todisteita, vain väitteitä tapahtumista.

Vierailija
453/2249 |
07.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Palstan feministit taas psykoosissa.  

Ei sais valita seksikumppaneita ulkonäön perusteella kun pelkkiä rumia pitäis pyytää jatkoille.  

Ymmärrän kyllä että feministit on rumia eivätkä saa seksiä, mutta ymmärtäkää ettei sitä teille sen paremmin heru vaikka yritätte sitä paremman näköisiltä kieltää. 

Höpsis köpsis. Jäiks lääkkeet ottamatta?

Vierailija
454/2249 |
07.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joutuuko se eräs kyltymätön nyt sitten jollain tavalla hmmm..., miten sen nyt sanoisi, sillai jotenkin tiätsä niinku kyltymään?

Papalla voi pallit mennä sinisiksi, kun ei joka tunnin välein saa seksiä...💀

Vierailija
455/2249 |
07.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tyhmä akka vesitti stoorinsa kun sanoi juoneensa aivan muuta viinaa kun mitä oli tarjolla.

Oikohan ottanut jotain pillereitä nassuun ennen keikkapaikalle menoa? Sitä suosittua bilenappia, mikä sen nimi olikaan, se jota jaellaan itäblokkivaltioissa alle eurolla kappale?!

Ei kyllä Shelby on oikeassa juoman suhteen. Sinä et vaan tajua asian merkitystä. Erikseen oli drinkit joita sai itse tehdä, mutta kun Till tuli paikalle, HÄN sekoitti sen tequila ja prosecco -drinkin.

SINÄ olet väärässä, myös viestisi loppuosa on vain säälittävä valhe, jolla yrität mustamaalata Shelbyä.

Mutta varmaan sulle itselles on nappi maistunut, on sulla sellaista sekavaa settiä.

En tiennytkään että drinkkien tekeminen on feministien mielestä jotenkin laitonta.   Onko teillä sekopäillä jotain muitakin normaaleja asioita joita ei mielestänne sovi tehdä.?  

Vierailija
456/2249 |
07.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kumma. Mulle tulee "valheellisesta sonnasta" mieleen ainoastaan sinä.

-Eri

Vierailija
457/2249 |
07.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos minun parikymppinen tyttöni miettisi jotain tuollaista, niin voit olla varma että vaivaan päätäni, tuomitsen ja puutun asiaan, ja samoinn tekisi tyttären isä. Toivon muidenkin vanhempien toimivan samoin.

Mutta mitään et voi tehdä. Tai voit tietty yrittää puhua, mutta ei mua ainakaan äidin ja isän puheet paljoa hetkauttaneet. Kun ei vanhukset tajuu.. Jotkut lapset on fiksumpia kuin minä, ja tulee erilaisista taustoista kuin minä (äärikristillinen koti), kokevat vähemmän tarvetta kapinoida yms. Mutta jos tytär on lain silmissä aikuinen, mitään muuta et voi tehdä kuin puhua ja toivoa parasta. Se tyttö on oikeutettu itse päättämään haluaako papan patjaksi vai ei.

Vierailija
458/2249 |
07.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ketään ei kiinnosta teidän mitätön pikku perheenne.  Teistä ei ole puuttumaan yhtään mihinkään, eikä sillä ole pienintäkään merkitystä vaikka jotain ruikuttaisitte. 

Vierailija
459/2249 |
07.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kumma. Mulle tulee "valheellisesta sonnasta" mieleen ainoastaan sinä.

-Eri

Eli sinun mielestäsi Metoo jutuissa ei esiintynyt valehtelua?    Trolo lolol lololooooo.  

-Sama nainen 

Vierailija
460/2249 |
07.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eihän noi vaarit jaksa laulaa, soittaa, rokata eikä enää naida.

Koko tämä homma on vaan silmänlumetta. Lopetetaan dramaattisesti.

Lisäksi toi irlantilainen huomionhakuinen muija valehteli, sillä muut kertoivat tarjolla olleen vodkaa, mutta väitti saaneensa tequilaa :D

Ei kyllä Till tarjosi nimenomaan tequilaa + proseccoa. Tästä kertoi myös jotkut muista jotka olivat samassa tilaisuudessa.

Votkaa oli tarjolla ehkä itsetarjoiluna, mutta sillä ei ole merkitystä, koska huumaava aine saatiin mahdollisesti tuossa Tillin tarjoamassa shotissa.

Joopa joo.  Oli muuten tosi luotettava tarina.  

Että oikein huumaava aina saatiin MAHDOLLISESTI....    

Sulla on varmaan seuloista sitten raportti näyttää?  

Ja meni täysin sekaisin ja muisti pätki pahoin, mutta silti muistaa kaiken, mitä tapahtui. :)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä yksi viisi