Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miehen suostuttelu lapseen

Vierailija
07.06.2023 |

Hei,

Oletteko saaneet aikaistettua lapsenhankintaa suostuttelemalla, jos mies on ollut sitä mieltä, että ei vielä vaan myöhemmin? Onko toiveajattelua, että näin kävisi? Mies haluaa odottaa vielä muutaman vuoden, itse koen että olen täysin valmis, nyt on hyvä hetki.

Kiitos

Kommentit (207)

Vierailija
181/207 |
08.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos joku luki mun kommentin taudista, niin varmaan ymmärtänee, että tosiaan ei ole aikaa odotella. Olen alkanut jo pikkuhiljaa hyväksyä, ettei musta tule koskaan äitiä. Olen kasvatusalalla töissä ja toivonut omaa lasta pitkään, rakastan lapsia. Vaikka eroaisinkin miehestä, en alkaisi perustaa perhettä minulle uuden ja tuntemattoman miehen kanssa. Kun aikaa on sairauden takia tosiaan vähän.

Minusta ei koskaan tule äitiä.

Ap

Oletko sanonut kaiken tämän miehellesi?

Olen sanonut ja monta kertaa olen itkenytkin asian takia ja mies on lohduttanut. Mutta mun sairaus ei vaikuta hänen päätökseensä.

Ap

Vierailija
182/207 |
08.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä luulin saavani suostuteltua miehen kahteen lapseen. Ei onnistunut. Hän halusi vain yhden lapsen eikä muuttanut mieltään. Että ei kaikki miehet ole suostuteltavissa.

Onneksi kaikki naiset eivät lähde näin tärkeällä asialla pelaamaan ja "suostuttelemaan".

Kenenkään ei pidä saada yhtään enempää lapsia kuin aidosti itse haluaa. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
183/207 |
08.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onhan tuo onnistunut, mutta ennen sitä käytiin juristin juttusilla ja laadittiin sopimus siitä, miten toimitaan vauvan synnyttyä eli maksan edelleen 50% yhteisistä kuluista, vauvalle tehtävistä hankinnoista mies ei maksa mitään eikä miehen tarvitse osallistua vauvanhoitoon sinä aikana, kun minä olen perhevapailla, kotitöistä mies tekee 50 % (mutta vain niistä, jotka eivät liity vauvaan ja sillä tavalla, joka sopii hänelle, en siis voi vaatia pyyhkimään pölyjä jalkalistojen takaa) jne. Eli minä sain vauvan, mutta miehen ehdoilla.

Huhhuh! Kerro ihmeessä oliko hyvä diili.

Vierailija
184/207 |
08.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Todella hankala tilanne, koska rakastamme toisiamme ja voisin kuvitella, että vanhetaan yhdessä. Meillä on sellainen vakaa ja hyvä parisuhde. Ainoastaan tässä asiassa olemme eri linjoilla.

Ap

185/207 |
08.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mp en ymmärrä, miksei voisi hankkia lasta, jos on hyvä parisuhde ja taloudellinen tilanne vakaa.

186/207 |
08.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Christiiina kirjoitti:

Mp en ymmärrä, miksei voisi hankkia lasta, jos on hyvä parisuhde ja taloudellinen tilanne vakaa.

Lisäys: siis mikäli molemmat ovat sitä mieltä, että haluavat (joskus) lapsen.

Vierailija
187/207 |
08.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sanot, ettei ole aikaa odotella enää. Ja näytät sille pari faktaa netistä.

Miten liittyy mieheen? Ei miehillä ole velvollisuutta tehdä lapsia yhdenkään naisen kanssa.

Vierailija
188/207 |
08.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Christiiina kirjoitti:

Lienee aika paljon asioita joita et ymmärrä.

189/207 |
08.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen muutaman kerran käynyt treffeillä nelikymppisten miesten kanssa, jotka ovat alle puoli vuotta sitten eronneet pitkistä, usean vuoden parisuhteista ja he ovat kertoneet, että haluavat joskus lapsia. Yksikin oli eronnut alle vuosi aiemmin 16v parisuhteesta. Miksei ne miehet hankkineet lasta ex-puolison kanssa?

Vierailija
190/207 |
08.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos joku luki mun kommentin taudista, niin varmaan ymmärtänee, että tosiaan ei ole aikaa odotella. Olen alkanut jo pikkuhiljaa hyväksyä, ettei musta tule koskaan äitiä. Olen kasvatusalalla töissä ja toivonut omaa lasta pitkään, rakastan lapsia. Vaikka eroaisinkin miehestä, en alkaisi perustaa perhettä minulle uuden ja tuntemattoman miehen kanssa. Kun aikaa on sairauden takia tosiaan vähän.

Minusta ei koskaan tule äitiä.

Ap

Oletko sanonut kaiken tämän miehellesi?

Olen sanonut ja monta kertaa olen itkenytkin asian takia ja mies on lohduttanut. Mutta mun sairaus ei vaikuta hänen päätökseensä.

Ap

Ota se ero ja keinosiemennys. Älä ulíse tällä palstalla ja levitä miesvihaa.

Vierailija
191/207 |
08.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mies voi suostua tekemään se lapsen saadakseen pitää sinut, mutta mitä lapsi tekee sellaisella isällä?

Voihan miehelle ja lapselle kuitenkin kehittyä hyväkin suhde ja mies voi olla tyytyväinen päätökseensä.

Vierailija
192/207 |
08.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Christiiina kirjoitti:

Mä olen muutaman kerran käynyt treffeillä nelikymppisten miesten kanssa, jotka ovat alle puoli vuotta sitten eronneet pitkistä, usean vuoden parisuhteista ja he ovat kertoneet, että haluavat joskus lapsia. Yksikin oli eronnut alle vuosi aiemmin 16v parisuhteesta. Miksei ne miehet hankkineet lasta ex-puolison kanssa?

Näin, Christiina pääsee vihdoin vauhtiin omassa ketjussaan. Tällä kertaa muisti tehdä aloituksen eri selaimelta kuin mistä on nimimerkillään.

Vierailija
193/207 |
08.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mies voi suostua tekemään se lapsen saadakseen pitää sinut, mutta mitä lapsi tekee sellaisella isällä?

Voihan miehelle ja lapselle kuitenkin kehittyä hyväkin suhde ja mies voi olla tyytyväinen päätökseensä.

Voihan nainenkin olla tyytyväinen ettei tee lapsia vaikka haluaisi.

Vierailija
194/207 |
08.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Christiiina kirjoitti:

Kannattaa kysyä asiasta joka mietityttää.

Vierailija
195/207 |
08.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onhan noita tuossa onnistuneita, nykyisiä katkeria yksinhuoltajia tämäkin palsta väärällään kertomassa kuinka ero tuli kun mies ei muuttunutkaan kodin hengettäreksi vaikka lapsia pukattiin maailmaan.

Valehtelet. Niitä keskusteluja on paljon, kun lapsi on ollut yhteinen päätös ja sitten laiska mies kieltäytyy hoitamasta lastaan ja kotiaan. Ja sitten nainen otti eron.

#miesvihanäkyväksi

Vierailija
196/207 |
08.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Christiiina kirjoitti:

Kannattaa kysyä asiasta joka mietityttää.

Eiku kato pitää kysyä retorisia kysymyksiä palstalaisilta. Ei sitä muuten päästä haukkumaan miehiä.

Vierailija
197/207 |
08.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Todella hankala tilanne, koska rakastamme toisiamme ja voisin kuvitella, että vanhetaan yhdessä. Meillä on sellainen vakaa ja hyvä parisuhde. Ainoastaan tässä asiassa olemme eri linjoilla.

Ap

Mikä siitä tekee hankalan? Mies ei halua eikä se kuulu sinulle.

Vierailija
198/207 |
08.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mä luulin saavani suostuteltua miehen kahteen lapseen. Ei onnistunut. Hän halusi vain yhden lapsen eikä muuttanut mieltään. Että ei kaikki miehet ole suostuteltavissa.

Millainen vika pitää olla ihmisellä päässä jos kuvittelee että suostuttelee toisen lapseen?

Pohjaton itsekkyys ja kyvyttömyys kunnioittaa toisen päätöstä.

Ei välttämättä.Onhan lapsesta valtavasti iloa lopulta.

Vierailija
199/207 |
08.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Katsotaanpas:

- ottaen huomioon nykyisen maailman tilan (kulkutauteja, maailmansodan uhka naapurissa häröilevän hullun diktaatotrin takia), kannattaako tänne tehdä lapsia?

- koulujärjestelmän romahtaminen - kaiken maailman koulurauhan häiritsijät pilaavat opiskelun, heitä ei saa laittaa kuriin, väkivalta kouluissa lisääntyy räjähdysmäisesti - haluatko lapsesi todella tälläiseen kouluun?

- ympäristön mullistukset, ilmastonmuutos ja sen johdannaiset tulevat vaikuttamaan meihin enemmän tai vähemmän, jälkikasvuusi taatusti enemmän - haluatko altistaa heidät tälle?

- teknologisoituva ja koukuttavaksi suunnitelty älylaiteyhteiskunta - voitko taata että saat lapsesi kasvatettua eikä se jää edes vähääkään laitteiden armoille?

- kaiken kallistuminen - luuletko että rahanne riittää?

Tässä hieman mietittävää.

-Diktaattori haluaakin herättää pelkoa, en alistuisi

-Jos koulunkäynti huolettaa vielä sen ollessa ajankohtainen, lapsen voi pistää kotikouluun (en pistäisi, mutta voisin)

-Jos ilmastotietoiset ihmiset eivät lisäänny, heidän arvonsa kuolevat heidän mukanaan

-Vapaata tahtoa ei laitteiden osalta voi kokonaan viedä pois. Niitä ei ole PAKKO hankkia.

-Inflaatiota seuraa palkkojen nousu ennemmin tai myöhemmin. Köyhäkin voi olla onnellinen. Ei tarvitse asua pääkaupunkiseudulla.

Huolesi ovat minustakin aiheellisia enkä tarkoita viisveisata niistä. Tarkoitan, että näiden asioiden tiedostaminen ei estä minua haluamasta lasta.

(En ole ap).

Tyhmin argumentti mitä olen nähnyt hetkeen :D :D 

Ja ympäristötietoiset ihmiset ei lisäänny, koska ympäristötietoinen tietää, että jo yksi jälkeläinen tuhoaa hiilijalanjäljen niin, ettei sitä pysty kompensoimaan vaikka ei koskaan enää lentäisi yhtään minnekään, söisi puun kaarnaa lopun ikäänsä eikä hankkisi autoa.

(ja tän voi todentaa iskemällä googleen "carbon footprin one less child") 

Okei! Vuosikymmenien päästä kuin vain ilmastonmuutoksen kieltävillä ihmisillä on jälkeläisiä, näyttääkö tilanne paremmalta vai huonommalta?

Paremmalta, koska hysteerikkojen geeniperimää on vähemmän!

Vierailija
200/207 |
08.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Christiiina kirjoitti:

Christiiina kirjoitti:

Lisäys: siis mikäli molemmat ovat sitä mieltä, että haluavat (joskus) lapsen.

Joillekin sillä ajoituksella on merkitystä, haluaa viettää ensin mukavaa elämää ilman lasta rasitteena ja käyttää rahansa ja aikansa vapaammin. Joillakin on myös erilaiset näkökulmat sille, mikä on se riittävän hyvä taloudellinen tilanne tai työ/opiskelutilanne.

Se on harmillista, jos parilla nämä näkemykset poikkeavat suuresti. Varsinkin tilanteissa kuten ap:llä, eli terveys vaikuttaa paljon ja päätöksiä olisi tehtävä nopeastikin. Silti ei sitä toista puolisoa tai kumppania voi hommaan pakottaa, jos ei vielä halua.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kahdeksan seitsemän