Onko ihmiset kuoleman jälkeen taivaassa sellaisia kuin olivat kuollessaan, siis tarkoitan sen ikäisiä kuin kuollessaan?
Kommentit (72)
Kaikki ovat samanikäisiä kuin Jeesus kuollessaan eli noin 30v.
Minä lapsena pyysin mummoltani, että tulee minun uniini kun on kuollut ja mummo lupasi. Mummo kuoli kun oli kolmekymppinen ja hän tuli lupauksensa mukaan uniini. Unissa hän oli samanikäinen kun minä silloin eli kolmekymppinen. Hän sanoi kaiken olevan hyvin ja vaikutti onnelliselta.
Vierailija kirjoitti:
Et ole ainoa. Läheiseni kuolemasta kuukauden päästä kuulin tutut askeleet keittiössä, ja korvien asennosta päätellen kissanikin kuuli. En usko mihinkään, mutta...
Kissallasi on harhoja.
Taivas on ihmisen mieli, mielessä. Mikään konkreettinen paikka se ei ole.
Kuollut läheinen muistetaan sellaisena kuin hän oli elossa ollessaan.
https://eu.heraldtimesonline.com/story/lifestyle/faith/2016/09/05/his-i…
Tuossa parin taivaassa käyneen kokemuksia.
Ja jos kiinnostaa nähdä, miltä Jeesus näyttää, niin tässä:
https://www.godreports.com/2012/01/for-child-art-prodigy-akiane-jesus-i…
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei meitä ole ollut olemassa ennen syntymää niin kuoleman jälkeen sama !
Jos näkee ajan lapsenomaisesti lineaarisena niin tuo on totta. Jos on aikuinen niin ymmärtää että sinä olet olemassa aina
Ja jos on tyhmä kuin saapas niin kirjoittaa tuollaista hevonpaskaa.
Vierailija kirjoitti:
https://eu.heraldtimesonline.com/story/lifestyle/faith/2016/09/05/his-i…
Tuossa parin taivaassa käyneen kokemuksia.
Ei ole. Siinä on parin henkilön kuvaus harhoistaan.
Mä ajattelen niin, että jokainen on siellä juuri sen ikäisenä, kun on tuntenut olonsa parhaimmaksi. Sitten taasme muut nähdään ne meidän läheiset sellaisina kun muistetaan ne vaikka lapsuudesta kuin nuoruudesta. Esim. kun ajattelen isääni ja sitä, jos sitten joskus kuoltuani kohdataan siellä jossain, ei hän ole minun silmissäni 68vuotias, jolloin siis kuoli, vaan saman näköinen kuin joskus viisikymppisenä, jolloin olin itse teini-ikäinrn ja isä oli sielun ja ruumiin voimissaan.
Vierailija kirjoitti:
Mitään taivast ei ole. Olet ihan sama olematon olento kuin ennenkin syntymääsi. Ja ole tyytyväinen siitä. Se oli hyvä paikka olla vaikka siitä ei mitää tiedäkään.
Mä en ymmärrä, että miten se on pois sinulta tai keltään muultakaan, jos haluaa uskoa johonkin paikkaan, minne usko omien läheisten ja lopulta itsekin päätyvän? Ei sen tarvitse edes olla mikään kristinuskoon pohjautuva taivas myytti.
Kyllä itselläni läheisten kuollessa siinä prosessissa auttaa se ajattelumalli, että läheinen on jossain paikassa niiden muiden edesmenneiden läheisten kanssa ja heillä on siellä hyvä olla. Omassa päässäni näen sen "taivaan" samanlaisena kuin meidän kesäpaikan lapsuuden kesissä.
Ei vaan asiat voi olla erillä lailla. Esimerkiksi impotentilla seisoo koko ajan ja halvaantunut saa jalkansa takaisin.
Vierailija kirjoitti:
Olemme siellä henkinä emme ruumiillisessa muodossa. Siellä on meidän sielumme.
Ruumiimme on vain se " kuori" ja sija sielulle, jonka saamme täällä elääksemme. Kun matkamme jatkuu, sielu ei enää tarvitse maallista sijaansa, vaan se jää tyhjänä tänne.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onko sielulla silmät, korvat, suu ja aivot?
Tarvitseeko sielu mielestäsi silmiä, korvia, aivoja, suuta? Mihin?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Paratiisissa kaikki ovat 33-vuotiaita.
Muslimeja odottaa siellä 7 neitsyttä. Tähän he uskovat.🥱
Lyhyt ilo taivaasta heillä. Seitteman kertaa ja taivas on ohi hahaa. Kristityillä Jeesus joka oli, joka on ja joka tuleva on. Hän joka on läpi taivvaitten kulkenut ja iankaikkinen, Herrojen Herra ja kuninkaitten kuningas.
Näkökulma, jota en itse ole oivaltanut, mutta aivan, 1x7, ja se oli siinä. Kyllä mä totisesti pitäydyn Jeesuksessa, iankaikkisessa.
Sinusta tulee AVATAR kroppainen hihhuli.
Täällä mailmassa kaikki on peilikuvana, meillä on pinkihkö/beige ihon väri, sen peilikuva on sininen.
Siksi ihmiset usein maalataan siniseksi kun ovat kuolemassa (tukehtumassa) tai kuolleet.
Tämä on dropfeediä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Uudet kehot on optimi-iässä ja ilman syntiä. Kaikki virheet korjattu, esim. kaikilla miehillä on 30 cm kullit ja naisilla innie billut
Entäs jos on yli 30 cm?
Kutistuuko taivaassa?
Annetaan järkeä, että opit mittaamaan oikein.
Sielu taitaa olla sydämessä sielu menee taivaaseen ruumis muuttuu mullaksi. Mitä tätä jankkaamaan muut kuin ateistit ja kuolemanpelkoiset. Tuskin me siellä edes tiedetään olevamme olemassa. kun kattoo tätä maailmaa tyhmine ihmisineen niin todella toivot sitä.
Vierailija kirjoitti:
Sielu taitaa olla sydämessä sielu menee taivaaseen ruumis muuttuu mullaksi. Mitä tätä jankkaamaan muut kuin ateistit ja kuolemanpelkoiset. Tuskin me siellä edes tiedetään olevamme olemassa. kun kattoo tätä maailmaa tyhmine ihmisineen niin todella toivot sitä.
Sielu on silmissä, sillä sinä näet tämän mailman typeryyden.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onko sielulla silmät, korvat, suu ja aivot?
Ei, ainoastaa perse.
Joutuuko käymään paskalla,jos ei niin onko reikää?
Ne jotka ovat saaneet kuolemanläheisyyskokemuksia ja käyneet taivaassa, tai nähneet henkiä, sanovat, että henget/sielut ovat siellä nuoria. Eli näyttävät siltä kuin ihminen näytti nuorena ja terveenä.