Olen 30v ylipainoinen nainen. Kukaan mies ei ole enää vuosiin kiinnostunut. Olenko auttamattomasti vanhapiika?
Vai voiko joku vielä minusta kiinnostua? Edes vanhemmat miehet eivät taida olla vaihtoehto, kun hekin etsivät hoikkaa seuraa.
Kommentit (17)
Korjaan: Olen allukkapullukka 38 vee
Sen verran vielä lisään, että minulla läski kerääntyy enimmäkseen tisseihin ja perseisiin. En siis ole mikään roikkumaha.
Vierailija kirjoitti:
Onko sinulla kolme pointtia? Kyky ja halu kehittyä, tekevä ja toteuttava asenne sekä yleinen harrastuneisuus. Näillä minä, todennäköisesti isäsi ikäinen kiinnostuisin sinusta.
En jaksa kehittyä. Haluun isoa🥒
Juu helposti, olen 35+, ylipainoinen ja yh-äiti ja silti oli kiinnostusta. Muutama viikko meni Tinderissä ennenkuin löytyi sopiva.
Olen melkein alipainoinen nelikymppinen nainen eikä yksikään mies ole ollut kiinnostunut moneen vuoteen.
Vierailija kirjoitti:
Sen verran vielä lisään, että minulla läski kerääntyy enimmäkseen tisseihin ja perseisiin. En siis ole mikään roikkumaha.
Mulla kerääntyy palleihin ja 🥒
Se riippuu naamasta lakkaako saamasta.
Tuskin ylipaino vaikuttaa. Mulla on mies ja olen ylipainoinen.
Ollessani 20-vuotias ja hoikka, minusta ei kukaan mies kiinnostunut. Eräs mies sitten haukkui, että on kuulemma liian pienet rinnat. Toinen haukkui liian pitkäksi. Yhden mielestä olin liian nuori. Turha sitä on miettiä, kelpaako miehelle syystä x y ja z.
Vierailija kirjoitti:
Olen melkein alipainoinen nelikymppinen nainen eikä yksikään mies ole ollut kiinnostunut moneen vuoteen.
Oliskos mitään pilluhommia tiedossa? Meinaan alkaisi olla kiinnostusta.
Jos sulle kelpaa vitjamuna, nii tuu Konalan baariin. Tärskäytetään siellä.
Vierailija kirjoitti:
Naamani on aina ollut vähän sellainen mielipiteitä jakava, että joidenkin miesten mielestä näytän kamalalta ja toisten mielestä olen upea.
Vierailija kirjoitti:
Tuskin ylipaino vaikuttaa. Mulla on mies ja olen ylipainoinen.
Mutta sä oletkin muuten niin fiksu ja filmaattinen.
Voisin tuupata takaapäin. Pane paperipussi vaan päähän ja teltta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Naamani on aina ollut vähän sellainen mielipiteitä jakava, että joidenkin miesten mielestä näytän kamalalta ja toisten mielestä olen upea.
Lisään: lisäksi minulla on jakomielitauti ja 3 persoonaa. Ap
Onko sinulla kolme pointtia? Kyky ja halu kehittyä, tekevä ja toteuttava asenne sekä yleinen harrastuneisuus. Näillä minä, todennäköisesti isäsi ikäinen kiinnostuisin sinusta.