Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Pettäminen parisuhteessa

Vierailija
07.06.2023 |

Mieheni paras kaveri pettää vaimoaa usein humalassa. Mieheni sanoo, ettei asia kuulu minulle, mutta itseäni tää mietityttää. En tunne vaimoaan kovin hyvin, mutta tekisi mieli kertoa.

Kommentit (95)

Vierailija
1/95 |
07.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerro ihmeessä

Vierailija
2/95 |
07.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Totta kai kerrot. Nollatoleranssi aina.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/95 |
07.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ok

Vierailija
4/95 |
07.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli et edes tiedä tietääkö vaimo?

Vierailija
5/95 |
07.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä kertoisin.

Vierailija
6/95 |
07.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko valmis kuulemaan saman tältä vaimolta?

Vierailija
7/95 |
07.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ainakin Ap voisi keskustella miehensä kanssa aiheesta vakavasti.

Vierailija
8/95 |
07.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sun täytyy ottaa jokin todiste ensin. Kuva tms. Pelkkä asiasta sanominen on vähän turhaa, koska mies voi kieltää kaiken vaimoltaan.

Vierailija
9/95 |
07.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehelläsi on aika ikäviä ystäviä, joiden seurassa viihtyy.  Jos miehesi pettää sinua, kuuluukohan miehesi mielestä sekään sinulle?

Vierailija
10/95 |
07.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

En kertoisi sillä kaikki pettää jollain tavalla.

Vierailija
11/95 |
07.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oletko valmis kuulemaan saman tältä vaimolta?

Öö kuka nyt EI haluaisi tietää? Aika sivustaseuraajana omaa elämää pitää elää jos haluaa jättää hämärän peittoon, pettääkö oma kumppani :D

Vierailija
12/95 |
07.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä kerro jos et tunne vaimoa hyvin. Tämä juttu on sarjaa "viestinviejä ammutaan". Voit joutua ikävään välikäteen.

Vierailija
13/95 |
07.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko varma että ei ole avoin suhde?

Vierailija
14/95 |
07.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Erikoinen ajatus. Olen 40-vuotias nainen, enkä todellakaan ole ikinä pettänyt kumppaniani. 

Vierailija
15/95 |
07.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Omituista, että täällä aina suurin osa vaahtoaa, että kyllä kertoisin ja pitää kertoa. Oikeassa elämässä kukaan ei toimi niin.

On paras olla sekaantumatta muiden asioihin. Miehesi on idiootti, kun on kertonut sinulle. Jos menet kertomaan kaverin vaimolle, he saattavat jatkaa yhdessä, mutta miehesi menettää ystävänsä.

Vierailija
16/95 |
07.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Erikoinen ajatus. Olen 40-vuotias nainen, enkä todellakaan ole ikinä pettänyt kumppaniani. 

Petoksia on monenlaisia. Ei ne kaikki ole seksuaalisia tai edes taloudellisia. Mikä vaan selän takana tekeminen tai puhuminen voi tuntua toisesta petokselta. Vaikka parhaan ystävän kanssa omasta parisuhteesta puhuminen voi olla jollekulle petos.

Ihminen pettää aina toisen odotukset, kaikissa ihmissuhteissa, jollakin tavalla.

Vierailija
17/95 |
07.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse en sotkeutuisi asiaan. Muiden suhdekiemurat eivät kuulu minulle enkä ole kenenkään muun moraalinvartija.

Vierailija
18/95 |
07.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Omituista, että täällä aina suurin osa vaahtoaa, että kyllä kertoisin ja pitää kertoa. Oikeassa elämässä kukaan ei toimi niin.

On paras olla sekaantumatta muiden asioihin. Miehesi on idiootti, kun on kertonut sinulle. Jos menet kertomaan kaverin vaimolle, he saattavat jatkaa yhdessä, mutta miehesi menettää ystävänsä.

"Kukaan ei toimi niin"? Luuletko tosiaan, että jos sinä et toimisi niin, niin kukaan muukaan ei? Todellakin kertoisin. Pettäminen on pahinta laatua ihmisten kaltoinkohtelua ja aina tietoinen valinta. Huonoista valinnoista sakotetaan, ja niin sen kuuluukin olla.

Vierailija
19/95 |
07.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos näkisin hyvän ystäväni miehen varmuudella pettämässä, kertoisin ystävälle, mutta kaikkien muiden parisuhteet jättäisin rauhaan.

Olisi itsellenikin aika outoa, jos joku miehen kaverin vaimo jota en edes tunne, tulisi ilmoittamaan minulle, että miehensä on kertonut mieheni pettävän minua. Varsinkin jos muuta konkreettista, kuten kuvaa/videota tai edes omaa havaintoa ei ole.

Vierailija
20/95 |
07.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehesi kaveri ei enää kohta ole miehesi kaveri. Eikä sun mies enää sen jälkeen parisuhteessa kanssasi.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän neljä seitsemän