Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mitkä ovat sinun huonoimmat piirteesi ihmisenä

Vierailija
07.06.2023 |

Täällä on paljon valitusta kuinka muut ihmiset ovat kamalia. Kokeillaan lähestyä asiaa toisinpäin. Mitkä ovat mielestäsi sinun huonoimpia luonteenpiirteitä?

Kommentit (80)

Vierailija
61/80 |
11.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

moraali.

Miten ihmeessä tuo olisi huono piirre kenessäkään?

Ehkä tarkoitit, että pidät itseäsi moraalisesti parempana kuin muita, eli huonoja puoliasi olisivat ylimielisyys ja tuomitsevuus. Ymmärsinkö oikein?

Jokainen tietää mikä on oikein ja väärin. Se että moni ei pidä siitä että asiat tekee oikein.

Vierailija
62/80 |
11.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vamma olikin voimavara.

Voi sentään.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/80 |
11.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mukavuuden halu, laiskuus.

Vierailija
64/80 |
11.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen etäinen ja aika estynyt. En tosin pidä näitä luonteenpiirteinä vaan toimintamalleina.

Vierailija
65/80 |
11.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tämä on ehkä pahin: jos esimerkiksi töissä kaksi työkaveria puhuu pahaa kolmannesta, minusta on hauskaa kuunnella sitä. Itse harvoin osallistun pahan puhumiseen, koska en yleensäkään osallistu keskusteluihin. Mutta jokin sisäinen ilkeilijä minussa nauttii kun saa kuunnella muita parjattavan.

Yritän muistuttaa itselleni, että yhtä hyvin ne kaksi työkaveria saattavat puhua pahaa minusta, kun en ole paikalla kuuntelemassa, ja kuinka ikävältä se tuntuisi. Mutta ei se oikeastaan auta mitään.

Ihan mielenkiinnosta, että tavoitatko jotain alkusyytä näistä tilanteista, eli kun on esim. työpaikka ja naapurusto jännitteineen kyseessä tai niissä ongelmia, niin silloin kiinnostaa päästä ikään kuin selän taakse turvaan?

Vierailija
66/80 |
11.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Väheksyn itseäni, ja ns.poltan helposti siltoja takanani 🤷🏻

Vierailija
67/80 |
11.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Äärimmäinen vaatimattomuus

Vierailija
68/80 |
11.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Otan kuppia joskus kunnolla, poltan pikkusikareita ja riidoissa olen aina oikeassa. Vastapainona rakastava, helposti lähestyttävä, hauska ja hyvässä fyysisessä kunnossa. Tienaankin yli 100k vuodessa, joten jotain sellaistakin tarjoan. Semmoista! Nyt 12v aviossa ja ihan ok menee.

Ällöä kehua luonnettaan sillä, että tienaa hyvin 🙄

Vierailija
69/80 |
11.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

En suutu helposti, mutta olen siinä mielessä skeptinen ja pitkävihainen, että oletan ihmisen toistavan sen minkä on tehnyt kerran. En oikein tiedä, mitä ihmiset tarkoittavat pyytäessään anteeksi.

Vierailija
70/80 |
11.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisi hauska tietää, mitkä ovat muiden mielestä näiden vastaajien huonoimmat piirteet. Varmaan tulisi aika erilaisia vastauksia.

Vierailija
71/80 |
11.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Osaan olla hyvin vttumainen sekä häikäilemätön. Monikaan ei tiedä mihin pystyn. Pelkään välillä itseäni kun suutun kunnolla niin silloin oksat pois.

Vierailija
72/80 |
11.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen joissakin asioissa nipottaja. My way or no way. Olen opetellut siitä vähän kerrassaan pois ja helpottaa elämää.

Vierailija
73/80 |
11.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen itsekäs ja ison osan vuodesta (pimeän aika) myös todella laiska. Onneksi olen löytänyt miehen jota se ei haittaa, ja saan olla sellainen kusipää kun haluan. En tosin nalkuta, valita tai kitise yhtään mistään vaan annan hänenkin olla sellainen kuin on.

Vierailija
74/80 |
12.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tämä on ehkä pahin: jos esimerkiksi töissä kaksi työkaveria puhuu pahaa kolmannesta, minusta on hauskaa kuunnella sitä. Itse harvoin osallistun pahan puhumiseen, koska en yleensäkään osallistu keskusteluihin. Mutta jokin sisäinen ilkeilijä minussa nauttii kun saa kuunnella muita parjattavan.

Yritän muistuttaa itselleni, että yhtä hyvin ne kaksi työkaveria saattavat puhua pahaa minusta, kun en ole paikalla kuuntelemassa, ja kuinka ikävältä se tuntuisi. Mutta ei se oikeastaan auta mitään.

Kerran itse vähän kiehahdin, kun työkaveri oli parkkeerannut autonsa niin kauhean vinoon etten saanut omaani lämmitystolpalle. Siitä sitten marmatin eräälle toiselle työkaverille, enkä huomannut että tää parkkeeraaja olikin siinä lähistöllä. Epävarmana siitä kuuliko hän vai ei, piti sitten vaan koettaa pelastaa kasvonsa menemällä marmattamaan tälle suoraan, etten vain suinkaan ole mikään selän takana puhuja.

Vierailija
75/80 |
12.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

En halua nähdä ystäviä. Puhelimessa puhuminen on vielä ok mutta pidän hermostuttavana tavata heitä työajan ulkopuolella. En myöskään halua nähdä nuoruudenystäviä. 

Olen pitkävihainen. 

Minuun ei voi tutustua helposti. En myöskään anna itsestäni mitään todellista tarttumapintaa.

Vierailija
76/80 |
12.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Emma K. kirjoitti:

Osaan olla hyvin vttumainen sekä häikäilemätön. Monikaan ei tiedä mihin pystyn. Pelkään välillä itseäni kun suutun kunnolla niin silloin oksat pois.

Jos olet mun työkaveri niin kyllä, on huomattu. Ja jos olet huomannut niin sinulla ei ole enää ketään kuka haluaa ottaa sut töihin. 

Vierailija
77/80 |
12.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen varsin pitkävihainen ja punttien tasaamiseen korkojen kanssa pyrkivä, jos koen itselle tai läheisilleni mielestäni tehdyn aiheetta ja tahallaan vääryyttä. Ikäväksi tuon ominaisuuden tekee se, että satun olemaan luonteeltani kärsivällinen ja vääryyksien korjaamiseen ei minulla ole varsinaista aikarajaa jos järkevä mahdollisuus tulee eteen.

Vierailija
78/80 |
13.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laiska tyhmä ja saamaton.

Vierailija
79/80 |
13.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minun on helppo olla kanssaeläjilleni julma. Ja ehkä jopa nautin siitä vähän.

Vierailija
80/80 |
13.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ota elämäni tupakoitsijoita ja alkoholin käyttäjiä.En soffa perunoita.Piste