Outoja syitä, miksi ette syö jotain ruokaa?
Minä tykkäisin rusinoista, mutta en saa niitä enää alas sen jälkeen, kun tajusin niiden muistuttavan liikaa ns. varsiluomia (niitä koholla olevia).
Kommentit (30)
En syö hedelmäjugurttia, koska siinä on möykkyjä. Rakenne on siis suulle ällö jostain kumman syystä.
"Lihaisia" grillimakkaroita koska ne ovat täynnä jänteenpalasia jotka pitää syljeksiä pois suusta. Pthyi.
Vierailija kirjoitti:
"Lihaisia" grillimakkaroita koska ne ovat täynnä jänteenpalasia jotka pitää syljeksiä pois suusta. Pthyi.
Mulla sama. Ne on ihan hirveitä. Että mulle vaan paheksuttua "jauhomakkaraa", kiitos.
Käyttäjä42056 kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mulla sama. Ne on ihan hirveitä. Että mulle vaan paheksuttua "jauhomakkaraa", kiitos.
Sama juttu!! Jätän mielummin makkarat syömättä kuin syön niitä sattumia.
N49
Vierailija kirjoitti:
Käyttäjä42056 kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
N49
Mullakin tämä sama juttu. Olen kyllä yrittänyt saada itseni tottumaan noihin "lihaisiin" makkaroihin, mutta ei vaan pysty.
Sipsejä syön, mutta olen nirso laadun kanssa. En syö niistä niitä tummia kohtia tai pilkullisia. Tai vihreitä (oikeasti haitallisia). Estrellalla on huono laatu ja minulla jää monia sipsejä lautasen reunalle.
En pysty syömään raakaa kukkakaalia tai parsaa, koska rakenne on suussa hyvin epämiellyttävä. Lisäksi näyttävät kamalalta, "sairaalta" kasvikselta!
Mieheni ei suostu syömään siskonmakkarakeittoa koska ne makkarapalat näyttää t*er*s*kalta.
Vierailija kirjoitti:
En syö mustekalaa katsottuani dokumentin Mustekala ystäväni. Aivan käsittämättömän sympaattisia ja älykkäitä eläimiä.
Et ole ainoa. Ennen söin aina lomamatkoilla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Käyttäjä42056 kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
N49Mullakin tämä sama juttu. Olen kyllä yrittänyt saada itseni tottumaan noihin "lihaisiin" makkaroihin, mutta ei vaan pysty.
Ja sitäpaitsi, ne ole edes hyviä muutenkaan.
Persikka kuorineen; Se pehmeä karvainen kuori saa ihon kananlihalle, kun osuu hampaisiin.