Silikoniset ruoanlaittovälineet
Miksi oi miksi ihmiset käyttävät näitä? Juhlakaudella taas kiva maistella saippuan makuisia kakkuja ja leivoksia. Se silikonivuoka esim. imasee pesuaineen huokosiinsa ja se seuraava ruoka imasee ne saippuanjämät sieltä ruokaan. Pahinta on kun jotkut kahvilat käyttävät näitä myös. Yök!
Kommentit (11)
Ehkä sun suussa kaikki vaan maistuu saippualle?
Jaa tässä ei puhuttukaan silareista.
Ne pitäisi pestä käsin ei koneessa, jolloin eivät ime pesuaineen hajua ja makua, konetiskiaine on todella paljon vahvempaa kuin normaali Fairy..
Vierailija kirjoitti:
Ehkä sun suussa kaikki vaan maistuu saippualle?
Ap ei ole yksin. Tää on oikeasti ongelma. Sukulaiset kutsuu kylään ja aina on tarjolla niitä silikonivuoassa saippuoituja piiraita ja muuta.
Omalle äidille olen sanonut suoraan, mutta vastauksena on kun ne on niin käteviä. Kaikki vaan maistuu pesuaineelle.
Vierailija kirjoitti:
Ne pitäisi pestä käsin ei koneessa, jolloin eivät ime pesuaineen hajua ja makua, konetiskiaine on todella paljon vahvempaa kuin normaali Fairy..
Mun kokemuksen mukaan aika harva vaan pesee ne käsin. Ja etenkään missään kahvilassa mitään käsin jynssätä.
Ja minä kun olen etsimässä silikonivuokia saippuamuoteiksi XD
"Voitele vain kerran, ennen ensimmäistä käyttöä. Sääntöön on poikkeus: sokerikakkua valmistaessa vuoka kannattaa voidella aina. Myös kuivattavan konepesun jälkeen tippa öljyä tekee silikonille hyvää. Osa silikonivuoista on hyvin pehmeää materiaalia, joten niiden alle kannattaa laittaa uunissa pelti."
Kaikki silikonivuokaa käyttävät ja tiskikoneessa pesevät alapeukuttamassa :D
Vierailija kirjoitti:
Ja minä kun olen etsimässä silikonivuokia saippuamuoteiksi XD
No se onkin varmaan ainoa asia mihin ne kelpaa.
Mä pesen aina ne käsin. Mitä järkeä laittaa koneeseen, kun sitten ne täytyisi rasvata? Siitähän menee koko pointti.
Höpsistä. Mitä sä olet sille vuoalle oikein tehnyt, jos saat sen imemään jotain saippuaa?