Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Laihduttaminen viidenkympin tietämillä

Vierailija
06.06.2023 |

Miten se tehdään? Vaihdevuodet päällä, autoimmuunisairaus, jatkuva väsymys ja stressi. Ihan sama mitä syö tai paastoaa, paino ei tipu! Kele.

Kommentit (20)

Vierailija
1/20 |
06.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Autoimmuunisairauksia on tässä itse kullakin montakin

Itse liikun aktiivisesti päivittäin ja syön terveellisesti, ei kilot häiritse.

Vierailija
2/20 |
06.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tippuu se kun vain et syö liikaa. Ruokamäärä pitää olla minimaalinen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/20 |
06.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tippuu se kun vain et syö liikaa. Ruokamäärä pitää olla minimaalinen.

Aika vähällä kokeilin ja söin vaan kerran päivässä. Täytyy varmaan kokeilla pidempään. Ap

Vierailija
4/20 |
06.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Järkevin ja terveellisin tapa on hankkia lihasta.

Vierailija
5/20 |
06.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oon 47 ja tuskaillut saman asian kanssa vuosia.

Nyt kuukautiset on olleet vuoden poissa, joten vaihdevuodet on virallisesti alkaneet. Toivon, että nyt vähän helpottaisi.

Mietin, että jos vaan päättäisi jonkun kalorimäärän, jonka mukaan söisi vaikka kuukauden. Jos mitään ei tapahdu, niin sitten vielä vähemmän.

En vain tiedä, mikä olisi sopiva määrä. Olen 172/100, eli ylipainoa on runsaasti. Lihakset ja liikunta ok.

Vierailija
6/20 |
06.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

1000 kilokaloria/päivä. Maksimissaan.

Vierailija
7/20 |
06.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pudotin kitudieetillä 20kg 45vuotiaana. Tulivat parissa vuodessa takaisin, korkojen kera.

Vierailija
8/20 |
06.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä välii enää tuossa iässä? Vanhana on ihan sama onko hoikka vai tuhti.

Vierailija
9/20 |
06.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lääköri kirjoitti minulle juuri reseptin Wegovyyn. Katsotaan, tapahtuuko mitään. Liikuntaa olen jo lisännyt ja yritän syödä terveellisesti.

Vierailija
10/20 |
06.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pudotin kitudieetillä 20kg 45vuotiaana. Tulivat parissa vuodessa takaisin, korkojen kera.

No miks palasit vanhoihin huonoihin tapoihis?

Vierailija
11/20 |
06.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Höpöhöpö. Mätät edelleen kitusiisi enemmän kaloreita kuin kulutat ja lihot siksi. Syö vähemmän ja liiku enemmän.

Vierailija
12/20 |
06.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuon ikäisen naisen kalorin kulutus on pientä. Syöt liikaa kulutukseen nähden.

Luultavimmin laihduttaessa sun pitää syödä jotain 1000 kaloria/pvä

Vierailija
13/20 |
06.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Autoimmuunisairauksia on tässä itse kullakin montakin

Itse liikun aktiivisesti päivittäin ja syön terveellisesti, ei kilot häiritse.

Tätäkö kysyttiin?

Vierailija
14/20 |
06.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sokeri pois tai minimiin, terveellinen ruokavalio, jonkin verran liikuntaa.

Vierailija
15/20 |
06.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kärsivällisyttä tää näin 5-kymppisenä ainakin vaatii. Aloitin jonkinlaisen kuntoremontin 2 kk sitten, 6 kiloa on nyt lähtenyt. Ekana parina viikkona ei paino pudonnut mihinkään. Jätin siis vallan pois pizzat, hampurilaiset, sipsit ja jokaviikonloppuisen viinin tissuttelun. Söin tätä ennenkin arkisin ihan terveellisesti, mutta ilmeisesti jatkuva viikkonloppuherkuttelu toi kiloja aina vaan vaivihkaa lisää. Vaikeinta tosiaan se maltti tässä ollut, juuri kun jonain aamuna tuntuu että housut ei enää kiristäkään niin paljon, niin mitä vielä vaaka näyttääkin kilon enemmän kuin eilen. Helpointa on yllättäen ollut mieliteoista luopuminen. Saas nähdä päätyykö tässä paatunut viinin ystävä vielä absolutistiksi kun ei enää tee edes mieli. Tosin sitä vaaleanpunaista onnen kuplaa odottelen yhä saapuvaksi, minkä kuulemma tipattomuus tuo joksikin aikaa tullessaan.

Vierailija
16/20 |
06.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki varmaan perusjutut tietää jo. Outoa jos ei. Mutta se jaksaminen. Se on ainakin mulle se pahin rasti.

Ja ylimielinen pottuilu siis ei  lisää jaksamista!

Vierailija
17/20 |
06.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tuu mitään, luovutin. Liikaa sairauksia.

Vierailija
18/20 |
06.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet töissä?

Joo, sitten ei auta mikään.

Vierailija
19/20 |
06.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen 44v 4:n lapsen äiti. Olen saanut muutaman lisäkilon ja nyt kuukauden sisään olen onnistunut karistamaan 1,5 kg. Nyt painan 64,5kg.

Olen lisännyt kasvisten määrää ruoassa. Normaalin kahden aamupalavoileivän sijaan olen syönyt yhden, mutta sen lisäksi kokonaisen paprikan tai banaanin. Iltapalalla sama.

Kreikkalainen 2% jugurtti marjojen kanssa maistuu. Vähän pienempi lounasannos ja puolet lautasesta kasviksia. Roskaruoan unohtaminen. Joka päivä olen kuitenkin syönyt herkkuna ison magnum-jäätelön 😊 Munakkaita ja banaanilettujakin olen syönyt monta kertaa viikossa. Ei ole ollut yhtään nälkä.

Näillä eväillä aion painaa parin kk päästä 62 kg.

Vierailija
20/20 |
06.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ensiksi unohtakaa nuo kitudieetit, 1000 kaloria päivässä jne! Pullat, karkit, suklaat, sipsit, pastat, leivät ja riisit pois. Paljon kasviksia ja sopivasti proteiinia joka aterialle. Paljon vettä ja sopivasti liikuntaa. Tällä tavalla irse pysyn hoikkana (53v). Silloin tällöin (esim. juhlissa tai viikonloppuna pari kertaa kuussa voi syödä ja juoda ihan mitä vaan, kunhan perusruokavalio on terveellinen.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kolme yksi