Miten ja millä tavalla ihastunut nainen käyttäytyy?
Kommentit (25)
Käyttäydyin normaalisti, koska en halunnut henkilön tietävän ihastumistani.
Silmät ovat eloisat ja herkät, kikattaa, puhuu kauniisti ja nätisti.
Oon naisena ihastunut mun kaveriin (nainen) ja käyttäydyn aivan normaalisti. En aio koskaan kertoa.
Pyrkii lähelle, hymyilee, laittautuu vain sinua varten, pukeutuu juhlavasti ja tyylikkäästi.
Ota tuosta selvää. Uskaliaammat tuovat itsensä esille, ujoimmat pysyvät kaukana.
Vierailija kirjoitti:
Ei normaalisti voi käyttäytyä, jos taustalla on jokin tunne. Voi toki esittää normaalia ja se saattaapa se täydestä mennäkin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei normaalisti voi käyttäytyä, jos taustalla on jokin tunne. Voi toki esittää normaalia ja se saattaapa se täydestä mennäkin.
Voi käyttäytyä jos osaa
Introvertti ainaki osaa piilottaa . Tosin ihastuneena saattaa olla kömpelö ihastuksen lähellä.
Puhun omasta kokemuksesta..
Voi olla totinen, voi hymyillä, voi olla tyly, voi olla lämmin. N
Itse olen kokeillut:
- Pitää etäisyyttä, olla normaalisti niin hyvin kuin pokka antaa myöten.
- Hymyillyt, etsinyt katsekontaktia ja koittanut vitsailla, etsinyt muuta jutunjuurta.
- Pukeutunut nätisti ja meikannut/laittanut hiuksia enemmän.
- Tarjonnut herkkuja, ostanut joulumuistamisen ja antanut muuten vaan jotain.
Siinä.
Minulla ainoana erona siihen, miten kohtaan ihmiset yleensäkin, on pitkät katseet ihastusta kohti.
Vierailija kirjoitti:
Minulla ainoana erona siihen, miten kohtaan ihmiset yleensäkin, on pitkät katseet ihastusta kohti.
Tämä on paha, koska se paljastaa, vaikka olisi onnistunut esittämään coolia. N
Kujertelee, kuhertele, käyttää voimakkaita tuoksuja ja pukeutuu värikkäästi ja tepsuttaa korkokengissä työpöytäsi ympärillä samalla pyrstöään keikuttaen, kikattaa kuuluvasti. Myös silloin kun olet lounaalla. Muiden mielestä tämä on kiusalllista. Joskus hänen kiinnostuksensa saa toisenkin naaraan kiinnostumaan. Silloin nämä kujertelevat kilpaa ja toinen tepsuttaa vasta- ja toinen myötäpäivään, kohdalla ensimmäinen yrittää yleensä antaa toiselle litsarin mutta toinen väistää taidokkaasti kasvonsa toiseen suu taa. Ja yrittää sen sijaan puskea pyrstöllään toisen pois tasapainosta. Jos suhtaudut piittaamattomasti saattavat naiset aloittaa kilpariisumisen, huomaat että yhtenä päivänä toinen on ottanut liivit pois, toinen pikkuhousut. Helma lyhenee ja decolté syvenee kunnes kummallakin on vain vyö vyötäisillään. Korkokengät toki pysyvät jalassa. Tässä kohtaa voit yrittää kiksaista toista sillä aikaa kun toinen nukkuu mutta jos se toinen herää voit saada pahat kynnejäljet. Taitavasti menetellen voit päästä tuikkaamaan molempia. Muistathan että toimistokiksauksen ajaksi valitaan "vapaa" ja selitteeksi "muu syy".
Olisit kysynyt miten, millä tavalla ja kuinka.
Itse ainakin koetan olla mahdollisimman cool.
Voi myös vältellä kokonaan, mennä ihan mykäksi läheisyydessäsi tms. Näin ainakin, jos on kova torjutuksi tulemisen pelko.
Usein rimpuilevat ja yrittävät huutaa vaikka käsi on suun edessä.
Mitä hölmömmin sen rakastuneempi.