Onko 171-172cm lyhyt mies?
Olen kolmikymppinen ja joko tuon 171 tai 172cm. Riippuen mittaajasta ja vuorokauden ajasta. Onko tuo pituus miehessä lyhyt? Mielipiteitä?
Kommentit (112)
Vierailija kirjoitti:
Tätä on kysytty ärsyttävän usein täällä. Mutta vielä kertauksen vuoksi.
Kyllä, olet lyhyt (länsimaalaiseksi) mieheksi, mutta et mikään oudon lyhyt.
Ei, et ole liian lyhyt saadaksesi naista.
Kyllä, voit pyöristää 171.5 senttisenä pituutesi ylöspäin ja sanoa olevasi 172 cm pitkä.
Mä olen 172,5 cm pitkä, saanko pyöristää sen Tinderissä 173 senttiin, vai oliko se huijaamista?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä, voit pyöristää 171.5 senttisenä pituutesi ylöspäin ja sanoa olevasi 172 cm pitkä.
Mä olen 172,5 cm pitkä, saanko pyöristää sen Tinderissä 173 senttiin, vai oliko se huijaamista?
Jos et osaa edes pyöristä issääntöjä, pysy poissa Tinderistä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei lyhyt, mutta ei pitkäkään. Keskikokoinen
Aika kaukana keskipituisesta. Lyhyt on, ei siitä mihinkään pääse.
Mutta onko mitään järkeä sitä koko ajan jankata.
Asia johon ei voi vaikuttaa kannattaa vain siirtää taka-alalle ja jatkaa elämäänsä tyytyväisenä siihen mitä on.
samoin kuten naisten lihavuus, sillekkään ei voi mitään ,kukaan.
Koita nyt päättää oletko 171 vai 172 centtimetriä pitkä, se raja menee justiinsa siinä, toinen on pitkä ja toinen pätkä, ja harmittaa sua kuitenkin kun se 168 centtimetriäpitkä miehenpuolikas vie just sen sun unelmanaisesi.
Veä ny jo se kossupullo ja sovittele hamppua kaulanympärille. Et opi kuitenkaan.
Lyhyemmästä päästä. Mutta hyvä puoli on, että sillä ei ole oikeastaan mitään väliä. Lyhyempikin mies voi olla miehekäs, komea ja suosittu, ja selkäongelmat ovat epätodennäköisempiä. Pituudella ei ole myöskään vaikutusta varustuksen kokoon.
Urheilet kasvatat lihaksia ja hankit hyvän duunin ja kouluttaudut. Jos et kelpaa suomiakoille hae mistä vaan maailmasta.
lyhyt on. vähintään 173cm pitää olla.
Ei lasketa mieheksi tuon mittaisia poikia
Nyt suminaiset sillai aivopesty ettei suomalaista miestä huoli. Turha sitä on jäädä pillittämään kun ei sille mitään voi. Naisia on maailma täynnä. Hyvää siinä on ettei sinullakaan ole sitten mitään velvollisuuksia tätä naisten maata kohtaan.
Riippuu mihin verrataan, pitkä 150cm verrattuna mutta lyhyt 190cm verrattuna
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Voi olla että oot aamulla 173 cm mutta illalla puoli senttiä lyhyempi.
Pituus voi olla eri riippuen mittausajankohdasta.
Se on ryhti joka lisää pituusvaikutelmaa. Ei pidä koskaan kävellä kumarassa kenkiensä kärkiä katsellen vaan pää pystyssä ja hartiat taakse vedettynä.
Jos olemukseksi on lysähtänyt näyttää vielä lyhyemmältä kuin on.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos et osaa edes pyöristä issääntöjä, pysy poissa Tinderistä.
Onpas tiukat kriteerit Tinder-naisilla, kun pitää osata aina pyöristääkin kaikki oikein. :(
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Voi olla että oot aamulla 173 cm mutta illalla puoli senttiä lyhyempi.
Pituus voi olla eri riippuen mittausajankohdasta.
Mun kannattaa siis mennä Tinderiin heti aamulla? :)
Onko lyhyt vai ei? Mihkää ku ei nykyää saa selvää vastausta.
On lyhyt, mutta ei se väärin ole. Ei se mihinkään vaikuta sen enempää kuin että olisi vaikka 195 cm pitkä.
Vierailija kirjoitti:
On lyhyt, ei siitä mihinkään pääse. Omakin ukko on noin lyhyt ja aina saa hä'vetä ja kär'siä, on kuin kä''äpiö muiden miesten rinnalla.
Tämäkään kommentti ei meinaa mennä se'nsu''urin läpi :(
Minkä takia sitten edes olet miehen kanssa jos häpeät noin paljon? Itse varmasti olet joku tonnikeiju, kyllä käy miestä sääliksi
Mitä väliä jos olet lyhyt. Ei se pituus metkitse esim. saatko naisseuraa vai et. Tiedän lyhyitä miehiä, joilla ei mitään vaikeuksia saada naisia. Itse olen 158cm nainen ja olen ihastunut noin 170cm mieheen. Minulle siis sopivan mittainen. Ja on monella lyhyellä miehellä kyllä itseään pidempiäkin naisia.
Aloittaja kirjoitti:
Onko lyhyt vai ei? Mihkää ku ei nykyää saa selvää vastausta.
On lyhyt, on on on prkl. Onko se noin vaikea ymmärtää?
Hukkapätkä😊