Onko 171-172cm lyhyt mies?
Olen kolmikymppinen ja joko tuon 171 tai 172cm. Riippuen mittaajasta ja vuorokauden ajasta. Onko tuo pituus miehessä lyhyt? Mielipiteitä?
Kommentit (112)
Ei lyhyt, mutta ei pitkäkään. Keskikokoinen
Onneton nysä ja typerä jankkaaja.
On todella lyhyt minulle. Varmasti sopiva monelle muulle.
Taitaa keskipituus 20-30 vuotiailla miehillä suomessa jo olla yli 180cm joten kyllä on lyhyt.
Riippuu miehen iästä ja kansallisuudesta. Jos verrataan suomalaiseen 18–59-vuotiaaseen mieheen, niin on lyhyt, sillä he ovat keskimäärin 179,1 cm pitkiä. Jos taas verrataan esim. filippiiniläisiin tai bolivialaisiin miehiin, on tuo 171-172cm pitkä. Eipä ole kyse mielipiteestä siis onko lyhyt vai pitkä.
Tätä on kysytty ärsyttävän usein täällä. Mutta vielä kertauksen vuoksi.
Kyllä, olet lyhyt (länsimaalaiseksi) mieheksi, mutta et mikään oudon lyhyt.
Ei, et ole liian lyhyt saadaksesi naista.
Kyllä, voit pyöristää 171.5 senttisenä pituutesi ylöspäin ja sanoa olevasi 172 cm pitkä.
Vierailija kirjoitti:
On todella lyhyt minulle. Varmasti sopiva monelle muulle.
Oletko koripallojoukkueen valmentaja?
Suoraan sanottuna täysi "eugen" = täysi pätkä eli lyhytkasvuinen mies. Tiedät sen itsekin kun kyselet. Mitäpä
vastaisit kysymykseen: onko 176 cm pitkä nainen pitkä? No, tietysti on. Mitä väliä, sillä ihmiset nyt vaan ovat
eri pituisia ja painoisia!
Ei jos olet mustaihoinen mutta sitten jos olet suomalainen ei oikeen mikään riitä. Seuraava kysymys.
Maailma täynnä menestyneitä lyhyitä miehiä 155-170cm.
Sarkozy 166
Stephen Hawking 169
Einstein 172
Beethoven. 161
Jne.jne,
Vierailija kirjoitti:
Ei lyhyt, mutta ei pitkäkään. Keskikokoinen
Aika kaukana keskipituisesta. Lyhyt on, ei siitä mihinkään pääse.
Mutta onko mitään järkeä sitä koko ajan jankata.
Asia johon ei voi vaikuttaa kannattaa vain siirtää taka-alalle ja jatkaa elämäänsä tyytyväisenä siihen mitä on.
Ihan sopivan pituinen. Minun mieheni on 172cm. Itse olen 156cm.
Kannattaa käsitellä tuo päässäsi oleva ongelma. Pituudella nyt ei ole niin väliä.
Kuka edes kiinnittää huomiota toisten ihmisten pituuteen (ellei siis ole HUOMATTAVAN lyhyt, tyyliin 150cm, tai vastaavasti joku kaksimetrinen)?
No suoraan kysymykseen suora vastaus:
Olet lyhyt
Mutta so what?
Käppänä on joo.