Onko 171-172cm lyhyt mies?
Olen kolmikymppinen ja joko tuon 171 tai 172cm. Riippuen mittaajasta ja vuorokauden ajasta. Onko tuo pituus miehessä lyhyt? Mielipiteitä?
Kommentit (112)
Onko lyhyt mies? Elikkä 171cm, onko vai ei
Onko vai ei kirjoitti:
Luultavasti joo.
Vierailija kirjoitti:
Onko vai ei kirjoitti:
Luultavasti joo.
Melko varmasti kyllä.
Faktoista on turha kiistellä. 172 senttiä on selvästi keskimittaa lyhyempi. Eli mallia tumppi. Oman näkemykseni mukaan (liian) lyhyet ovat alle 185cm, normaalipituiset 185-195cm ja siitä eteenpäin pitkiä, mikä on myös ihan ok..
Useimmat nuoret naisetkin ovat nykyään pidempiä kuin 172 cm. Kannattaa katsella lyhytkasvuista naista kumppaniksi, koska asia tuntuu itseäsi häiritsevän.
Onko sillä pituudella oikeasti merkitystä jos on ihastunut siihen mieheen?
Minä olen 172 pitkä nainen ja ihastunut mieheen joka on samanmittainen tai pari senttiä lyhyempi.
Toivottavasti hän ei ajattele että olen hänelle liian pitkä!
Tuo ei ole sellainen pituus, mikä olisi monellekaan naiselle ongelma parisuhdetta ajatellen.
Mutta jos tuo pituus on miehelle ongelma, niin kyllä siitä sitten tulee naisellekin ongelma. Ei kukaan halua sellaista parisuhdetta, missä joutuu jatkuvasti vakuuttelemaan epävarmalle miehelle, että 'oot ihan sopivan pituinen'.
Kyllä. Reilusti miesten keskipituuden alle ja naisten keskipituuden yli. Toki 15 v. Tyttäreni ovat noin 15 cm pitempiä .
Kiinnostaa vain miestä, jolla on kompleksi pituudestaan.
Keskipituus on nykyään 180cm, eli olet lyhyt kyllä.
Ei huomiotaherättävän lyhyt todellakaan. Kyllä mulle kelpaisi (ite oon 165cm).
Siitä on monessa kohtaa hyötyäkin, että on kompaktin kokoinen. Lentokoneessa on mukavampi matkustaa ja löytyy helpommin autokin, missä mahtuu istumaan. Sopivia vaatteita löytyy myös helpommin.
Pupuliina kirjoitti:
Onko sillä pituudella oikeasti merkitystä jos on ihastunut siihen mieheen?
Minä olen 172 pitkä nainen ja ihastunut mieheen joka on samanmittainen tai pari senttiä lyhyempi.
Toivottavasti hän ei ajattele että olen hänelle liian pitkä!
On. Ainakin mulla oli. Olin todella ihastunut ja tykkäsin esim. kasvoistaan, ihan huippukiva mies. Mutta sitten tapasimme ja hän oli korkeintaan pari senttiä minua pidempi. Minä korkokengillä pidempi. Vaikka olen hoikka, tunsin itseni katujyräksi ja että voisin heittää miehen olalleni ja kiivetä puuhun. Ei ollut todellakaan se tunne, jonka kanssa olisin voinut elää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei lasketa mieheksi tuon mittaisia poikia
Tom Cruise on 170 cm. Lasketaan mieheksi.
Ja oli silti upea pari Nicole Kidmanin kanssa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Voi olla että oot aamulla 173 cm mutta illalla puoli senttiä lyhyempi.
Pituus voi olla eri riippuen mittausajankohdasta.Mun kannattaa siis mennä Tinderiin heti aamulla? :)
Joskus kuullut, että poliisikouluun hakenut oli rajatapaus pituuden suhteen. Olikohan pari senttiä liika lyhyt.
Kaverit oli pitäneet ukkoa muutaman päivän makuullaan, ja välillä vetäneet päästä ja jaloista. Veivät miehen mittaukseenkin autossa makuuasennossa.
Vaan pääsi pituusrajasta yli.
Saako näin tehdä Tinderissä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tätä on kysytty ärsyttävän usein täällä. Mutta vielä kertauksen vuoksi.
Kyllä, olet lyhyt (länsimaalaiseksi) mieheksi, mutta et mikään oudon lyhyt.
Ei, et ole liian lyhyt saadaksesi naista.
Kyllä, voit pyöristää 171.5 senttisenä pituutesi ylöspäin ja sanoa olevasi 172 cm pitkä.
Mä olen 172,5 cm pitkä, saanko pyöristää sen Tinderissä 173 senttiin, vai oliko se huijaamista?
Jos et osaa edes pyöristä issääntöjä, pysy poissa Tinderistä.
Onpas tiukat kriteerit Tinder-naisilla, kun pitää osata aina pyöristääkin kaikki oikein. :(
Tosi kovat joo. Pyöristäminen opitaan ala-asteella.
Vierailija kirjoitti:
Nuorten miesten keskipituus on jo 181cm. Olet selvästi lyhyempi keskipituisiin nähden, mutta et mitenkään huomiota herättävän lyhyt katukuvassa.
Ja naisten vaan vähän alle eli 171cm on tosi lyhyt oli mies tai nainen.
Vierailija kirjoitti:
Siitä on monessa kohtaa hyötyäkin, että on kompaktin kokoinen. Lentokoneessa on mukavampi matkustaa ja löytyy helpommin autokin, missä mahtuu istumaan. Sopivia vaatteita löytyy myös helpommin.
En ole ikinä ajatellut lentokoneessa että pituudesta olisi haittaa. Johan siellä työskenteleviltäkin vaaditaan että ovat pitkiä. Kukaan ei niin lyhyt kuitenkaan ole et mahtuis seisomaan hyllyn alla. Leveys siellä haittaa, ei pituus.
On, omani noin 178 cm ja itse olen 172cm