Kipuja seksin jälkeen..
Onko kellään havaittavissa tällaista kovaa kipuilua alapäässä seksin jälkeen? Kipu on viiltävää ja voimakasta. Meneillään minulla on raskausvko 31, ja kohdunsuu auki 2cm eli ei viittis turhia riskejä ottaa, taitaa olla parasta jättää seksittelyt väliin, vai onkohan kipuilu ihan harmitonta? Kertokaas te joilla kokemusta,kiitos.
Kommentit (4)
ja vieläpä melkeinpä samat viikotkin! Itsellä tuo kipu kyllä on ollut erilaista kuin liitoskivut, joten en tiedä onko niistä kyse. Kun voihan liitoskipujakin olla monenlaisia eri tilanteissa. Mutta eipä kyllä tee kovin mieli seksiä harrastaa kun aina sen jälkeen tuota kipuilua kestää useamman tunnin. Että selibaatissa ollaan, ainakin toistaiseksi.;) Neuvolasta en ole asiaa kysynyt, mutta jos joku on kysellyt, niin tulkaa ihmeessä kertomaan mitä siellä sanoivat..:)
siemennesteeseen,eli jos kohdun suulle päätyy ko. ainetta niin vihloo ja tuntuu inhottavalta vaikka kuinka kauan,kondomia käytettäessä ongelmaa ei ole.. voisikohan teilläkin olla kyse siitä?
niin huomasin saman jutun että kondomin kanssa ei mitään ongelmaa, ja ilman kumia polte tuntuu noin kolme tuntia. Eli varmasti johtuu spermasta! Aika jännä havainto, mitähän se sitten siellä tekee,siis mahtaakohan se kypsytellä kohdunsuuta tai jotain muuta sellaista ja siintä johtuu kipu? Mun kohdunsuun kun ei tarttis nyt hetkeen kypsyä yhtään enempää =)
No kumin kanssa tarttee sitten vaan touhuilla.
Kiitos paljon vastauksista.
T:Anette ja Kämppis rv31
mutta saattais olla liitoskipuja. Supisteluhan on aika yleistä seksin jälkeen (eikä haittaa, jos ei muuten supistele), mutta tässä ei tainnut olla siitä kyse. Minulla on liitoskipuja muutenkin, mutta kyllä välillä vihloo seksinkin jälkeen jos huonossa asennossa puuhailee. Siis suoraan sanottuna mitä enemmän on jalat levällään sitä huonommalta jälkeenpäin tuntuu. =) Kannattaa varmaan ensin kokeilla asennon vaihtoa ennen kuin kokonaan selibaattiin alkaa.
Tipy+papuliini rv 30+5