Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Helsingin seudun liikenne HSL:n lipunmyynti putosi reippaasti sen ydinalueella eli AB-vyöhykkeellä. Paikatakseen menetettyjä lipputuloja HSL nostaa AB-lipun hinnan 5.20 euroon

Vierailija
05.06.2023 |

hienoa

Kommentit (30)

Vierailija
21/30 |
05.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itseän ne halusi pyörätiet kaikkialle, jalankulkijoiden vaaraksi. Sitten ihmettelee kun ei enää mennä ratikalla kun mennään pyörällä. Myös skuutit syö kuormasta.

Tämähän se on,  Alepa-pyörän koko kauden maksu on 35 euroa ( 7kk ). Kyllähän se kannattaa käyttää pikkumatkoilla ja hyvillä ilmoilla pyörää, onhan se nyt nopeampaakin.

Vierailija
22/30 |
05.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Linkki? En usko. Keksit päästäsi. Muutenkin onneksi asun sillä AB-vyöhykkeellä runkolijnjan dösäpysäkin vieressä ja kaikkihan tietää, että niihin pääsee ilmaiseksi.

Myös niissä kulkee lipuntarkastajia.

Terv runkolinjalla kulkenut

Olen eri, vuosikausia kulkenut sekä työ- että vapaanajan matkat runkolinjan busseilla enkä koskaan ole maksanut. Lipuntarkastaja linja-autossa on yhtä todennäköistä kun Jeesuksen toinen tuleminen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/30 |
05.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Asiakkaat: haluamme yhden vyöhykkeet liput käyttöön.

HSL: alennetaan pienimmän asikassegmentin, eli ABCD lipun hintaa.

--> vähensin HSL käyttöä mahdollisimman pieneksi. 

Yhden vyöhykkeen lipuissa on se sama ongelma, joka oli ennen vyöhykeuudistusta. Vai keksitkö miksi P-Haagasta E-Haagaan lipun pitäisi olla kalliimpi kuin Leppävaarasta Itäkeskukseen Kehään pitkin?

Vierailija
24/30 |
05.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suosin nykyään potkulautaa ja joskus tilanteen salliessa esim vesisateessa pieni pätkä mennään pummilla.  Ei ole järkeä maksaa 3.10 euroa esim. kilometrin pätkästä

Vierailija
25/30 |
05.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aloitus on höpöä (ellei toisin todisteta), mutta on nuo liput nytkin hurjan kalliita. Yhden yli tunnin kestävän reissun hinta AB-alueella heti yli 6 euroa. Olenkin etenkin kesäkautena vähentänyt julkisen käytön minimiin.

Naurattaa ne mainokset, joissa yhden suunnan lippua markkinoitiin "menolippuna seikkailuun". Aika suureellinen tapa mainostaa lähiliikenteen lippua, mikä on se millä ne arjen ostos- ja harrastusreissut taitettaisiin...

Luulisi, että kannattaisi laskea hintoja niin, että julkisen liikenne keräisi enemmän matkustajia, mutta ilmeisesti sitten ei.

Vierailija
26/30 |
05.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Linkki? En usko. Keksit päästäsi. Muutenkin onneksi asun sillä AB-vyöhykkeellä runkolijnjan dösäpysäkin vieressä ja kaikkihan tietää, että niihin pääsee ilmaiseksi.

Myös niissä kulkee lipuntarkastajia.

Terv runkolinjalla kulkenut

Olen eri, vuosikausia kulkenut sekä työ- että vapaanajan matkat runkolinjan busseilla enkä koskaan ole maksanut. Lipuntarkastaja linja-autossa on yhtä todennäköistä kun Jeesuksen toinen tuleminen.

Minä olen satunnainen matkustaja runkolinjalla, aika usein olen nähnyt lipuntarkastajat.

Vierailija
27/30 |
05.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nostetaan hintoja

-> myynti ja lipputulot putoavat

-> täytyy nostaa hintoja

-> myynti ja lipputulot putoavat

-> täytyy nostaa hintoja

jne jne jne

Onkohan HSL saanut konsulttiapua suomalaiselta verottajalta vai keksivätkö tämän ikiliikkujan itse?

Vierailija
28/30 |
05.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

tarkoittiko viher siirtymä että lappalaisten pitää tukea hgin eloapinoiden ilmaista siirtymistä mellakasta toiseen

29/30 |
05.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Itseän ne halusi pyörätiet kaikkialle, jalankulkijoiden vaaraksi. Sitten ihmettelee kun ei enää mennä ratikalla kun mennään pyörällä. Myös skuutit syö kuormasta.

Tämähän se on,  Alepa-pyörän koko kauden maksu on 35 euroa ( 7kk ). Kyllähän se kannattaa käyttää pikkumatkoilla ja hyvillä ilmoilla pyörää, onhan se nyt nopeampaakin.

Alepa-pyöristä en tiedä, mutta skuuttien määrä ainakin on lisääntynyt viime syksystä. 

Vierailija
30/30 |
05.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

vaarallisen raatelija ne.... koiran omistaja on muuttamassa forssaan kukaan kuu ei ota vastaan

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kahdeksan yhdeksän