Onko KIM WILDE historian kaunein laulajatar?
Sädehtivät silmät ja hymy. Solakka mutta muodokas (luomu) vartalo ja BLONDI! 💘
Kommentit (90)
Sandra "Maria Magdalena" Cretu oli tosi nätti kasarilla. Sekä Brooke Shields vaikka hän onkin näyttelijä eikä laulaja.
Vierailija kirjoitti:
Jos voisin olla jonkun popparin näköinen, niin haluaisin näyttää Gwen Stefinilta. Ja kuulostaa myös.
Gwen Stefani oli todella kaunis kasvoiltaan ennen kuin turvautui plastiikkakirurgiaan. Mikä ihme saa kauniit naiset menemään "kauneusleikkauksiin"?
Kuunnelkaa view from a bridge. Oli mun lempi biisi. Sanottiin aina että lauloi pieleen yhdessä kohdassa, mutta ehkä kuului asiaan. Siis Kim Wilden biisi.
Ensimmäinen hitti oli kai Love Blonde ja asu kun suoraan SM leikeistä.
kate bush nuorena hienon näköinen musta valko kuvissa.
Vierailija kirjoitti:
Kuunnelkaa view from a bridge. Oli mun lempi biisi. Sanottiin aina että lauloi pieleen yhdessä kohdassa, mutta ehkä kuului asiaan. Siis Kim Wilden biisi.
Ensimmäinen hitti oli kai Love Blonde ja asu kun suoraan SM leikeistä.
Kim:n toiselta albumilta 'Select'. Ai että niitä kaikkia muistoja mitä näistä tulee mieleen 😍
Tässä linkki, Kim Wilde - View From A Bridge (1982)
Vierailija kirjoitti:
kate bush nuorena hienon näköinen musta valko kuvissa.
Ihan nätti muttei kyllä kaunis.
Jos joku haluaa kuunnella Select-albumin kokonaan niin tässä ole hyvä 🤗.
No ei mun ihannetta mutta onhan tuo nätti.. :) ja hyvä laulaja.. :)
Ei ollut. Tiedän monta kauniimpaa laulajaa nykyäänkin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei vaan Debbie Harry
D. Harry on toki kaunis mutta kasvoilla aina etäinen ja eloton ilme. Ei koskaan säteile kuten raikas englantilainen ruusu Kim. 🌹
Debbie Harrylla oli lääkitys kunnossa, siksi ehkä ilme oli vähän blasé.
M8si kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ensimmäinen hitti oli kai Love Blonde ja asu kun suoraan SM leikeistä.Kim:n toiselta albumilta 'Select'. Ai että niitä kaikkia muistoja mitä näistä tulee mieleen 😍szA
Tässä linkki, Kim Wilde - View From A Bridge (1982)
Olihan tää alkupään tummempi sävyinen tuotanto, esim. Cambodia, kunnianhimoisempaa mutta mä tykkään popimmasta Kimistä. 😊
Ap
Laulajattarista Alizée on absoluuttinen ylätaso!
Muut tulee sitten kiltisti (yleensä kaukana) perässä...
On, täydellinen :) Ei varmaan Suomessa ole olemassakaan, harmi.