Onko KIM WILDE historian kaunein laulajatar?
Sädehtivät silmät ja hymy. Solakka mutta muodokas (luomu) vartalo ja BLONDI! 💘
Kommentit (90)
tane kirjoitti:
on.myös laulaja sade upea
Se on neek
Kim Wildehan voisi olla Billy Idolin kaksossisko.
No ei nyt ole mikään mun makuuni. Häntä on kiva katsella ainakin sellaisena kun nuorena oli mutta en haluaisi tehdä hänen kanssaan mitään.
Vierailija kirjoitti:
tane kirjoitti:
on.myös laulaja sade upea
Se on neek
Ja joku oli tätä alapeukuttanut! :D
Ei vissiin tiedä, ettei Sade ole valkoihoinen.
Meikki ja tukka hämää. Tässä suht luomuna eikä tuommoinen mutrusuu erottuisi joukosta jos näkisi lauman kouluasuisia brittityttöjä tupakalla.
https://i2-prod.mirror.co.uk/incoming/article12195476.ece/ALTERNATES/s6…
Vierailija kirjoitti:
No ei nyt ole mikään mun makuuni. Häntä on kiva katsella ainakin sellaisena kun nuorena oli mutta en haluaisi tehdä hänen kanssaan mitään.
Itseasiassa yksikään tässä ketjussa oleva nainen ei ole mun makuuni. Eivät herätä mussa minkäänlaisia haluja Kaikki ovat kyllä katseen kestäviä. Makuasoitahan nämäkin ovat täysin kuten jokainen asia maailmassa.
Vierailija kirjoitti:
En ole koskaan tykännyt italialaisista naisista. Ovat juuri tommosia karvaperseisiä lehmänpuolikkaita. Sabrina kuulostikin enimmäkseen 🐄 ltä.
Katsokaahan italialaislaulajatar Alicesta nuorena otettuja kuvia, esim. Falsi allarmi- ja Elisir-levyjen kansissa.
Siinä on rotunainen. Osaa lisäksi laulaa paremmin kuin useimmat edellämainitut.
Vierailija kirjoitti:
Katsokaahan italialaislaulajatar Alicesta nuorena otettuja kuvia, esim. Falsi allarmi- ja Elisir-levyjen kansissa.
Kolho
Vierailija kirjoitti:
Tommonen hiirenvärinen takkutukka? Ihan kuin joku suzanne vega.
Italialainen Sabrina näytti ainakin ihan mieheltä naamastaan.
Sehän muuten oli p 0 r n 0 leffoissa alun perin silikonit hommattuaan, kun missi- ja malliura tyssäsi. Oli muuten vielä aika pienirintainen missinä uikkarikuvassa, siis ennen silikonejaan:
https://pbs.twimg.com/media/CtwY896WEAEtZ-7.jpg
Pääsi 80-luvun lopulla laulamaan, noiden leffojen jälkeen.
Sitten naamaa korjattiin vähän naisellisemmaksi 90-luvulla mutta päätyi jotenkin hevosmaiseksi.
Jos googletatte:
Sabrina Salerno adult movies
niin näette mitä leffoja ja p-lehtien kuvauksia on tehnyt. :o
Kyllä on ja sanoisin, että myös kaunein nainen maailmassa oli nuorempana kuten tässä videossa.
Siis kaikki hänessä on ihanaa ja kaunista, kasvot, hikset ja mikä kroppa ja kuinka liikuttaa sitä wow 😍😍 ja se hunajainen ääni tietysti 😍.
Jos voisin olla jonkun popparin näköinen, niin haluaisin näyttää Gwen Stefinilta. Ja kuulostaa myös.
Mä haluaisin näyttää 90-luvun Shirley Mansonilta :)
Harvoin naisten esittämät biisit saa ihokarvat nousemaan euforiasta, mutta Kim Wilde saa tällä biisillä.
Huh, että on upea kappale ja nuo Kim:n muuvit tuollaisella kropalla ja noilla kurveilla 😍😍😍.
Tuli vähän oksennusta suuhun...