Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kuivapanot tanssilattialla

Vierailija
05.06.2023 |

Viikonloppuna tuli käytyä viihteellä ja diskossa tanssilattialla. Illan mittaan siinä oli muutama nainen hinkkaamassa pyrstöään mun etumukseen ja kun paikat koveni, niin nämä innostuivat entisestään. Mielenkiintoinen ilmiö.

Kommentit (48)

Vierailija
41/48 |
07.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Rohkeat naiset vie tässä lajissa parhaiten miehiä. Parasta kun ensin vähän perseellä härnätään ja sitten kokeillaan kädellä etumusta.

Kopelointi ilman lupaa menee taas #metoo-kamaksi

Miehenä en usko miesten pahastuvan, jos vähän kokeilee. Jos siis on jo vaikka tanssittu yhdessä ja kummallekin on selvää, että kummatkin tykkää toisesta.

Vierailija
42/48 |
07.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kysymys ei aina tarvitse olla mistään naisen hankaamisesta. Minulle on sattunut, että nainen on vain painautunut koko vartalolla kiinni minuun. Kysyin että pitäisikö meidän hakeutua johonkin, niin että voisimme olla ihan kahdestaan. Vastaus oli myöntävä, mieleiseen kysymykseen. Hotellissa kun oltiin niin löytyihän se paikka ja minua 20 vuotta vanhempi nainen sai sen mitä oli halunnutkin. Kertoi, myöhemmin, ratkaisevaa olleen se että vedin hänet lähelle ja hänellä syttyi jotain ja hän liimautui kiinni minuun.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/48 |
07.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kysymys ei aina tarvitse olla mistään naisen hankaamisesta. Minulle on sattunut, että nainen on vain painautunut koko vartalolla kiinni minuun. Kysyin että pitäisikö meidän hakeutua johonkin, niin että voisimme olla ihan kahdestaan. Vastaus oli myöntävä, mieleiseen kysymykseen. Hotellissa kun oltiin niin löytyihän se paikka ja minua 20 vuotta vanhempi nainen sai sen mitä oli halunnutkin. Kertoi, myöhemmin, ratkaisevaa olleen se että vedin hänet lähelle ja hänellä syttyi jotain ja hän liimautui kiinni minuun.

Niin piti vielä mainita että olimme täysin outoja toisillemme ja tanssi meillä vasta toinen sinä iltana.

Vierailija
44/48 |
07.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meidän uskonnonopettaja kysyi: "Onko tanssi syntiä?"

Hän vastasi itse: "Ei ole sinänsä, mutta voiko kukaan tanssia sinänsä?"

Vierailija
45/48 |
07.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joskus meil oli likkakaverin kanssa siitä kisa, et saadaanko kavaljeerilla kovaksi ja jopa laukeamaan housuihinsa hitaita tanssiessa. Melkein aina tanssipartneri tuli kovaksi ja joskus jopa onnistuttiin saamaan aikaan myös punttiin laukeaminen.

Muistan nuoruudesta nolona ja hauskana kokemuksena sen kun tanssin sattumalta diskossa illan kuumimman daamin kanssa ja seisoi 150% kokoajan. Siinä hän antoi välillä nopean pusun ja kääntyi selkä minuun päin ja kun tunsin hänen peppunsa osuvan seisokkiini. Tyttö kiusasi ihan huolella kun huomasi että minulla alkaa syke kasvaa ja lahkeeseen laukesin lopulta. Kyllä sitäkin sattuu :D

Vierailija
46/48 |
08.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä onnistuu yleensä vain naisen aloitteesta. Mikäli mies aloittaa hinkkauksen niin saa vain pervon leiman.

Vierailija
47/48 |
22.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä tapahtui mulle vasta hiljattain ensimmäisen kerran, eli nainen hankasi pyrstöään minua vasten tanssilattialla. Oli kyllä kuumaa, ja kyllä, olin kovana. En tiedä tunsiko sitä, varmaankin.

Vierailija
48/48 |
22.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

pidän usein kuminauha vyötäröllä varustettuja housuja kun lähden kapakkaan , kerron niistä sopivassa tilanteessa naiselle. yleensä ymmärtävät ja käsi sujahtaa housun vyötäröstä sisään

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kaksi yksi