Kuivapanot tanssilattialla
Viikonloppuna tuli käytyä viihteellä ja diskossa tanssilattialla. Illan mittaan siinä oli muutama nainen hinkkaamassa pyrstöään mun etumukseen ja kun paikat koveni, niin nämä innostuivat entisestään. Mielenkiintoinen ilmiö.
Kommentit (48)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vaimoni mielenkiinto ainakin heräsi kuin näki kookkaan kullini menevän pitkin reittä tiukoissa farkuissa. Oli tavattu tanssipaikan katsomossa, jossa innostuin suutelemaan. Siitä lähdettiin yllättäen tanssilattialle ja itsellä armo seisokki. Elettiin talvea, joten pitkät kalsarit oli tiukkojen farkkujen alla. Oli kalu jäänyt punttiin ja meni kivikovana pitkin reittä. Oli jäänyt sinne nalkkiin, etkä saanut kädellä vedettyä pois. Hävetti mennä lattialle, kun näkyi kilometrin päähän, eikä kukaan voinut olla huomaamatta. Ei ollut jäänyt vaimollekaan ja tuskin hänen tyttökaverilleen. Kukaan ei toki sanonut mitään. Kerran kyselin vaimolta, että oliko kaluni koko yllätys kun oltiin ekaa kertaa. Sanoi, ettei ollut kun oli housuissa näkyneestä pullotuksesta jo hyvin arvioitavissa.
Pystyykö muka naiset päättelemään luotettavasti kalun koon housujen pullotuksesta?
Mä pystyn ja pystyin. Myönnettäköön, että tulin tosi uteliaaksi tanssiessani ekaa kertaa mieheni kanssa. Molemmat olimme jotenkin vapautuneella tuulella ja hän oli katsellut mua kauan ennen kuin haki tanssimaan. Kyseessä olivat siis perinteisemmät hipat. Se tuntui upealta huomata, miten kiihottuneeksi hän tuli lähelläni ja isompi tuntuu niin selvästi vartaloani vasten varsinkin kun se alkaa jöpöttää (vaappuukin silloin niin kivasti alasti ollessa ja miehen kävellessä). Kiihotuin siitä ja halusin häntä. Osa minusta olisi halunnut seksiä heti. Pääsin kyllä sit myöhemmin katselemaan ja koskettamaan privaatimmassa paikassa mies housut nilkoissa.
Kerrohan miten tunnistat kalun koon pelkästä housujen muodosta?
Miehellä tahtoo erottua esim. harmaista collareista levossakin aika hyvin. Erektiossa tai puolierektiossa ei epäilystäkään. Jotenkin niin sairaan ihanan miehekästä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vaimoni mielenkiinto ainakin heräsi kuin näki kookkaan kullini menevän pitkin reittä tiukoissa farkuissa. Oli tavattu tanssipaikan katsomossa, jossa innostuin suutelemaan. Siitä lähdettiin yllättäen tanssilattialle ja itsellä armo seisokki. Elettiin talvea, joten pitkät kalsarit oli tiukkojen farkkujen alla. Oli kalu jäänyt punttiin ja meni kivikovana pitkin reittä. Oli jäänyt sinne nalkkiin, etkä saanut kädellä vedettyä pois. Hävetti mennä lattialle, kun näkyi kilometrin päähän, eikä kukaan voinut olla huomaamatta. Ei ollut jäänyt vaimollekaan ja tuskin hänen tyttökaverilleen. Kukaan ei toki sanonut mitään. Kerran kyselin vaimolta, että oliko kaluni koko yllätys kun oltiin ekaa kertaa. Sanoi, ettei ollut kun oli housuissa näkyneestä pullotuksesta jo hyvin arvioitavissa.
Pystyykö muka naiset päättelemään luotettavasti kalun koon housujen pullotuksesta?
Mä pystyn ja pystyin. Myönnettäköön, että tulin tosi uteliaaksi tanssiessani ekaa kertaa mieheni kanssa. Molemmat olimme jotenkin vapautuneella tuulella ja hän oli katsellut mua kauan ennen kuin haki tanssimaan. Kyseessä olivat siis perinteisemmät hipat. Se tuntui upealta huomata, miten kiihottuneeksi hän tuli lähelläni ja isompi tuntuu niin selvästi vartaloani vasten varsinkin kun se alkaa jöpöttää (vaappuukin silloin niin kivasti alasti ollessa ja miehen kävellessä). Kiihotuin siitä ja halusin häntä. Osa minusta olisi halunnut seksiä heti. Pääsin kyllä sit myöhemmin katselemaan ja koskettamaan privaatimmassa paikassa mies housut nilkoissa.
Miehellä tahtoo erottua esim. harmaista collareista levossakin aika hyvin. Erektiossa tai puolierektiossa ei epäilystäkään. Jotenkin niin sairaan ihanan miehekästä.
Sama juhlahousuissa.
Me ei tehdä sitä mitenkään sillä lailla, että mennään tanssimaan hitaita ja päätetään, että nyt sitten hinkataan paikkoja yhteen, kokeillaan kiihottaa toisiamme, mutta niin silti aina käy. Mies tietää sen jo kouludiskoista, että toi on mun heikkous. Ei tee sitä korostaen, vaan keinutaan vartalot yhessä ja siin sitten niin käy hiljalleen vähän niin kuin vaivihkaa. Tohon peniksen kokoon ja erektioon. Totta kai sen tuntee, kun mies kiihottuu ja mitä suurempi sen selkeämmin ja ihanammin sen tuntee ja mä väitän nähneeni farkuistakin sen, että hän on kovana. Tietenkin se auttaa havainnointia, kun mies on hoikka ja fitissä.
Vierailija kirjoitti:
Me ei tehdä sitä mitenkään sillä lailla, että mennään tanssimaan hitaita ja päätetään, että nyt sitten hinkataan paikkoja yhteen, kokeillaan kiihottaa toisiamme, mutta niin silti aina käy. Mies tietää sen jo kouludiskoista, että toi on mun heikkous. Ei tee sitä korostaen, vaan keinutaan vartalot yhessä ja siin sitten niin käy hiljalleen vähän niin kuin vaivihkaa. Tohon peniksen kokoon ja erektioon. Totta kai sen tuntee, kun mies kiihottuu ja mitä suurempi sen selkeämmin ja ihanammin sen tuntee ja mä väitän nähneeni farkuistakin sen, että hän on kovana. Tietenkin se auttaa havainnointia, kun mies on hoikka ja fitissä.
Mites sitten kun tanssi loppuu ja miehelläs on teltta? Kädet taskuihin ja vähän eteen! Tota tuli tehtyä ite teininä ja olin niin miestä :D tytön ilmeestä päätellen ja kikatuksesta toisten likkojen kanssa tanssin jälkeen ehkä hänkin huomasi jotain ja kenties se miellytti.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mites sitten kun tanssi loppuu ja miehelläs on teltta? Kädet taskuihin ja vähän eteen! Tota tuli tehtyä ite teininä ja olin niin miestä :D tytön ilmeestä päätellen ja kikatuksesta toisten likkojen kanssa tanssin jälkeen ehkä hänkin huomasi jotain ja kenties se miellytti.
Jos ne likat kikatteli ihan vaan siksi, että se tyttö oli aikaisemmin just saanut koulun kingin pauloihinsa ja sitten kokeili suakin "sieltä". Tuttu tarina ihan lähipiiristä. Jätkärukka luuli tehneensä vaikutuksen kaunottareen. Kattelin vierestä ja lohduttelin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos ne likat kikatteli ihan vaan siksi, että se tyttö oli aikaisemmin just saanut koulun kingin pauloihinsa ja sitten kokeili suakin "sieltä". Tuttu tarina ihan lähipiiristä. Jätkärukka luuli tehneensä vaikutuksen kaunottareen. Kattelin vierestä ja lohduttelin.
Such is life. Rohkeat, vastustamattomat, aloitekykyiset, itsevarmat vie...
Vierailija kirjoitti:
Joskus meil oli likkakaverin kanssa siitä kisa, et saadaanko kavaljeerilla kovaksi ja jopa laukeamaan housuihinsa hitaita tanssiessa. Melkein aina tanssipartneri tuli kovaksi ja joskus jopa onnistuttiin saamaan aikaan myös punttiin laukeaminen.
Tein tuota samaa aikoinaan ja voi että, kun tunsi sen pullotuksen ja sitten pari kertaa kävi niin, että tuntui selvää nykimistä ja miehelle tuli kiire vessaan kappaleen lopussa. Yhden tyypin kanssa vaan jatkettiin suutelua, keinuttelua ja pikku hieromista vaikka hän laukesi, hän pysyi silti kovana. Mentiin mun asunnollani yhdessä sitten suihkuun ja siellä jatkettiin ja loputa yhdyttiin. Se oli upea kokemus kaikkiaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minun tapauksessa ei voinut olla huomaamatta. Olin hoikka ja kaluni on huomattavan pitkä ja paksu, ylettyen loivassa kulmassa melkein reiden poikki. Kun oli tiukat ohut farkut, niin oli siinä nalkissa ja teki kipeää kun ei saanut käännettyä ylöspäin. Siten kaluni koko oli selkeästi nähtävissä ja arvioitavissa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No ainahan tuo noin ollut. Tokhan sen naisena tuntee kun kovettuu...
Riippuu, onko mies mieleinen vai ei. En kyllä epämielyttävän kanssa meniskään lähikontaktiin toki.
Jotkut naiset saavat siis mielihyvää miellyttävän miehen kovettumisen tuntemisesta? Pistääkö se panettamaan?
Siis oletko kasvanut jossain tynnyrissä?
En. Olen vaan väärää sukupuolta joten en pysty kokemaan sitä mitä naiset kokevat.
Ja minä olen nainen ja silti tiedän, että kostunut pillu kiihottaa miehiä.
Mutta et voi tietää miltä se miehestä tuntuu.
Kyllähän se kun miehellä nousee iso kulli aivan pystyyn kuten eräällä eksälläni, on naisena huumaava tunne ja tekee mieli koskettaa sitä ja haluaa kuumaa seksiä, jossa piti olla varovainen ja hidastella alussa, jotta totuin siihen. Toi erektio tapahtui monta kertaa tanssiessa ja härnäsin häntä lisää sen minkä olosuhteet sallivat ja sitten naitiin vaikka autossa. Harmi, ettei suhde muuten oikein toiminut kuin seksin saralla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tällä kertaa päättelit oikein. Kerran eräs nainen pyöritteli takamustaan etumuksellani tanssilattialla, kunnes sai kaluni kovettumaan. Hän kuvitteli että olen jotenkin erityisen hyvin varusteltu, vaikka omaan ihan normaalin kokoisen kullin.
Naisten pitäisi tuoda voimakkaammin esiin jos tykkäävät tuntea miehen jäykistyneen kalun. Muistan kun nuorena miehenä tyttö istui syliin kun vietettiin iltaa isommalla porukalla. Takapuoli tuntui sylissä niin hyvälle että rupesi ottamaan kunnolla eteen. Varmasti tyttö tuon huomasi, mutta ei lähtenyt sylistä. Tuolloin tilanne nolotti aivan älyttömästi.
Rohkeat naiset vie tässä lajissa parhaiten miehiä. Parasta kun ensin vähän perseellä härnätään ja sitten kokeillaan kädellä etumusta.
Nykyään näkee myös miesten kesken tanssimista. Läpällä tai ei, mutta siinäkin kaikki on mahdollista.
Muutaman tutun naisen kanssa vietetään salaisia kivoja hetkiä, kun nainen tulee iloisissa juhlatunnelmissa syliin istumaan ja tuntee mun kovan kalun pakaroitaan vasten. Kiihottaa mukavasti molempia.
Anoppini, joka oli kova tanssimaan, ihmetteli oliko tanssikaverilla hiusharja taskussa :)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Riippuu, onko mies mieleinen vai ei. En kyllä epämielyttävän kanssa meniskään lähikontaktiin toki.
Jotkut naiset saavat siis mielihyvää miellyttävän miehen kovettumisen tuntemisesta? Pistääkö se panettamaan?
En. Olen vaan väärää sukupuolta joten en pysty kokemaan sitä mitä naiset kokevat.
Tiedätkö kiihottaako puolituttujen naisten kosteat pillut? Siis sellaisissa tilanteissa joissa vaatteet pysyvät päällä? Asia ei olekaan enää niin yksinkertaista. Tämän takia tämä ns. itsestään selvä asia kiinnostaa miehiä.
Kutsuisin vastaustasi saivarteluksi. Miksi muutenkaan sinua kiinnostaa yhden tai parin kirjoittajan mielipide, kun et voi tietää mitä kaikki muut ajattelee? Etkä edes yksilöinyt kysymyksessäsi, että mistä tilanteista puhutaan, tai millä tavalla vaikuttaa se kuinka hyvin tuntee sen miehen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tiedätkö kiihottaako puolituttujen naisten kosteat pillut? Siis sellaisissa tilanteissa joissa vaatteet pysyvät päällä? Asia ei olekaan enää niin yksinkertaista. Tämän takia tämä ns. itsestään selvä asia kiinnostaa miehiä.
Kutsuisin vastaustasi saivarteluksi. Miksi muutenkaan sinua kiinnostaa yhden tai parin kirjoittajan mielipide, kun et voi tietää mitä kaikki muut ajattelee? Etkä edes yksilöinyt kysymyksessäsi, että mistä tilanteista puhutaan, tai millä tavalla vaikuttaa se kuinka hyvin tuntee sen miehen.
Kiitoksia tästä kaikkia kiinnostavasta näkökulmasta.
Vierailija kirjoitti:
Rohkeat naiset vie tässä lajissa parhaiten miehiä. Parasta kun ensin vähän perseellä härnätään ja sitten kokeillaan kädellä etumusta.
Kopelointi ilman lupaa menee taas #metoo-kamaksi