Kuivapanot tanssilattialla
Viikonloppuna tuli käytyä viihteellä ja diskossa tanssilattialla. Illan mittaan siinä oli muutama nainen hinkkaamassa pyrstöään mun etumukseen ja kun paikat koveni, niin nämä innostuivat entisestään. Mielenkiintoinen ilmiö.
Kommentit (48)
Tämähän on ikivanha ilmiö, mutta kiinnostaisi myös tietää lisää.
Vierailija kirjoitti:
Tämähän on ikivanha ilmiö, mutta kiinnostaisi myös tietää lisää.
Porukkaa kiinnostaa tietää, että voi hämmästyksen hämähäkki, ei kai naisia voi kiinnostaa kovana seisova kulli? Oikeesti nyt...
No ainahan tuo noin ollut. Tokhan sen naisena tuntee kun kovettuu...
Riippuu, onko mies mieleinen vai ei. En kyllä epämielyttävän kanssa meniskään lähikontaktiin toki.
Vierailija kirjoitti:
Riippuu, onko mies mieleinen vai ei. En kyllä epämielyttävän kanssa meniskään lähikontaktiin toki.
Jotkut naiset saavat siis mielihyvää miellyttävän miehen kovettumisen tuntemisesta? Pistääkö se panettamaan?
Tuttu juttu. Nainen suorastaan tyrkytti värkkiään pullottavaa etumustani kohti. Kiehnäsi tosi kiihottavasti. Päädyimme hotellihuoneeseen. Nuolin hänelle hänen elämänsä orkut. Noin kertoi. Panin parasta taitoani.
Vayjay sai kyytiä kirjoitti:
Tuttu juttu. Nainen suorastaan tyrkytti värkkiään pullottavaa etumustani kohti. Kiehnäsi tosi kiihottavasti. Päädyimme hotellihuoneeseen. Nuolin hänelle hänen elämänsä orkut. Noin kertoi. Panin parasta taitoani.
Olen joskus kokenut tosi tosi taitavaa sellaista . Eräänkin kerran sopivan musiikin tahdissa eräs oikealla tavalla kiinteän muodokas, kiihkeä nainen hieroi välijissä housuissaan stringit alla sellaista kiihottavan pulleaa häpykumpuaan minua vasten. Täysi erektiohan siinä tuli väkisin ja kun nainen sen huomasi innostui lisää...sain sitten nuolla myös...ja..loppuun asti
Pesikö hän pimpsukkansa sinulle ennen nuolentaa? Minä en halua pesemätöntä nuolla. Hyh..
Minä en tanssi, mutta vaimo käy ystävättärensä kanssa tanssipaikoilla. Tanssi on naisen parasta liikuntaa, kuten he sanovat, mutta en ihmettelisi etteikö myös tuota vastakkaishierontaa tapahtuisi. Kiltisti on tultu aina kotiin, käyty pesulla ja kömmitty viereen. Jatkosta on sitten molemmilla usein samansuuntaiset odotukset "karhun kaatamisen" suhteen.
Minulla on täysi luottamus vaimon siveyteen mutta mieltä myös kiehtoo ajatus, että kun hän on siellä tavallaan vapaalla, irrottelemassa, käyttämässä hyväksi avujaan, niin joskus kiusaus olisi ylivoimaisen kutkuttava, että vastustuskyky pettäisi ja minä tietäen tai tietämättä polkisimme tahtia toisen miehen liukkailla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jotkut naiset saavat siis mielihyvää miellyttävän miehen kovettumisen tuntemisesta? Pistääkö se panettamaan?
Siis oletko kasvanut jossain tynnyrissä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En. Olen vaan väärää sukupuolta joten en pysty kokemaan sitä mitä naiset kokevat.
Joskus meil oli likkakaverin kanssa siitä kisa, et saadaanko kavaljeerilla kovaksi ja jopa laukeamaan housuihinsa hitaita tanssiessa. Melkein aina tanssipartneri tuli kovaksi ja joskus jopa onnistuttiin saamaan aikaan myös punttiin laukeaminen.
Vierailija kirjoitti:
Vayjay sai kyytiä kirjoitti:
Olen joskus kokenut tosi tosi taitavaa sellaista . Eräänkin kerran sopivan musiikin tahdissa eräs oikealla tavalla kiinteän muodokas, kiihkeä nainen hieroi välijissä housuissaan stringit alla sellaista kiihottavan pulleaa häpykumpuaan minua vasten. Täysi erektiohan siinä tuli väkisin ja kun nainen sen huomasi innostui lisää...sain sitten nuolla myös...ja..loppuun asti
Pesikö hän pimpsukkansa sinulle ennen nuolentaa? Minä en halua pesemätöntä nuolla. Hyh..
Ei siinä pesulle ehdi kun kiima yllättää. Turha arastella luontaisia aromeja.
Kyllä maistui hyvältä, ja oli toooosi kostea hoidon aikana :)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En. Olen vaan väärää sukupuolta joten en pysty kokemaan sitä mitä naiset kokevat.
Ja minä olen nainen ja silti tiedän, että kostunut pillu kiihottaa miehiä.
Vaimoni mielenkiinto ainakin heräsi kuin näki kookkaan kullini menevän pitkin reittä tiukoissa farkuissa. Oli tavattu tanssipaikan katsomossa, jossa innostuin suutelemaan. Siitä lähdettiin yllättäen tanssilattialle ja itsellä armo seisokki. Elettiin talvea, joten pitkät kalsarit oli tiukkojen farkkujen alla. Oli kalu jäänyt punttiin ja meni kivikovana pitkin reittä. Oli jäänyt sinne nalkkiin, etkä saanut kädellä vedettyä pois. Hävetti mennä lattialle, kun näkyi kilometrin päähän, eikä kukaan voinut olla huomaamatta. Ei ollut jäänyt vaimollekaan ja tuskin hänen tyttökaverilleen. Kukaan ei toki sanonut mitään. Kerran kyselin vaimolta, että oliko kaluni koko yllätys kun oltiin ekaa kertaa. Sanoi, ettei ollut kun oli housuissa näkyneestä pullotuksesta jo hyvin arvioitavissa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ja minä olen nainen ja silti tiedän, että kostunut pillu kiihottaa miehiä.
Tiedätkö kiihottaako puolituttujen naisten kosteat pillut? Siis sellaisissa tilanteissa joissa vaatteet pysyvät päällä? Asia ei olekaan enää niin yksinkertaista. Tämän takia tämä ns. itsestään selvä asia kiinnostaa miehiä.
Vierailija kirjoitti:
Vaimoni mielenkiinto ainakin heräsi kuin näki kookkaan kullini menevän pitkin reittä tiukoissa farkuissa. Oli tavattu tanssipaikan katsomossa, jossa innostuin suutelemaan. Siitä lähdettiin yllättäen tanssilattialle ja itsellä armo seisokki. Elettiin talvea, joten pitkät kalsarit oli tiukkojen farkkujen alla. Oli kalu jäänyt punttiin ja meni kivikovana pitkin reittä. Oli jäänyt sinne nalkkiin, etkä saanut kädellä vedettyä pois. Hävetti mennä lattialle, kun näkyi kilometrin päähän, eikä kukaan voinut olla huomaamatta. Ei ollut jäänyt vaimollekaan ja tuskin hänen tyttökaverilleen. Kukaan ei toki sanonut mitään. Kerran kyselin vaimolta, että oliko kaluni koko yllätys kun oltiin ekaa kertaa. Sanoi, ettei ollut kun oli housuissa näkyneestä pullotuksesta jo hyvin arvioitavissa.
Pystyykö muka naiset päättelemään luotettavasti kalun koon housujen pullotuksesta?
Aina hitaita tanssiessa annan kalun olla oikeassa lahkeessa, jossa se voi paisua, pidentyä ja kovettua vapaasti. Työnnän tanssiessa oikean reiden tiukasti naisen jalkojen väliin, jotta reittäni vasten hän voi sitten hieroa klitoristaan. Hyvin moni tarttuu tähän tilaisuuten ja alkaa aina vain kiihtyvä hinkkaaminen. Kiihotusta sekä naisella että minulla lisää kova elimeni naisen reittä vasten painautuneena. Osa naisista ei hinkkaa aktiivisesti, mutta pysyy kuitenkin giukadgi kiinni paunautuneena kun haluaa tuntea erektioni. Useimmiten näistä kiihkeistä toimista ei puhuta sanaakaan, mutta naisen olemus kertoo että oli nauttinut. Joskus joku jopa sanoo tanssiessa, että tykkää tuntea mun kovan kyr vän.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pystyykö muka naiset päättelemään luotettavasti kalun koon housujen pullotuksesta?
Mä pystyn ja pystyin. Myönnettäköön, että tulin tosi uteliaaksi tanssiessani ekaa kertaa mieheni kanssa. Molemmat olimme jotenkin vapautuneella tuulella ja hän oli katsellut mua kauan ennen kuin haki tanssimaan. Kyseessä olivat siis perinteisemmät hipat. Se tuntui upealta huomata, miten kiihottuneeksi hän tuli lähelläni ja isompi tuntuu niin selvästi vartaloani vasten varsinkin kun se alkaa jöpöttää (vaappuukin silloin niin kivasti alasti ollessa ja miehen kävellessä). Kiihotuin siitä ja halusin häntä. Osa minusta olisi halunnut seksiä heti. Pääsin kyllä sit myöhemmin katselemaan ja koskettamaan privaatimmassa paikassa mies housut nilkoissa.
Tästä olisi mielenkiintoista lukea naisten näkökulmia.
t. Samaan toimintaan törmännyt