Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Saavatko aikuisen lapsen vanhemmat tietää lapsen kuolemasta?

Kunhan mietin
04.06.2023 |

Mulla sellainen tilanne etten ole ollut vanhempien kanssa missään tekemisissä yli 10 vuoteen, enkä missään nimessä halua heitä hautajaisiini saatikka järjestää niitä. Mulla on vain yksi perhe eli lapset ja mies.

Kommentit (32)

Vierailija
21/32 |
04.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luultavasti mahdollinen testamenttisi menisi tiedoksi vanhemmillesi, koska ovat mahdollisia perijöitä. En tästä ole ihan varma, mutta lapsille nyt ainakin.

Vierailija
22/32 |
04.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vaikuttaa siltä, että ap:n vanhemmat olivat liian rationaalisia ap:n makuun. Ap on takuulla ollut angstinen teini, joka katkaisi välit vanhempiinsa heti kun se vain oli mahdollista. Vuodet eivät ole tuoneet hänen päähänsä lainkaan järkeä.

Sellaisen vaikutelman sitten sait parista kirjoitusrivistä, joista ei tullut ilmi mitään siitä, minkälaiset vanhemmat ap:lla on. Sinusta taas saa vaikutelman, että olet kasvanut kivassa ja kannustavassa perheessä pumpulin ympäröimänä, etkä siksi osaa edes kuvitella syitä, joiden vuoksi joku ei halua koskaan enää tavata vanhempiaan.

Lässyn lässyn. Ap:n ja sinun kaltaiset juntit tiedetään. Te olette yhteiskunnan alinta pohjasakkaa.

Taisi osua ja upota. Eikö oma lapsesi halua pitää sinuun yhteyttä vaikka itse kuvittelet olevasi täydellinen vanhempi? :D hauskaa yksinäistä elämää ja kuolemaa, sinun kaltaisiasi ei jää kukaan kaipaamaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/32 |
04.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä Vanhemmillesi kuuluu Lain mukaan ilmoittaa!

Vierailija
24/32 |
04.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Luultavasti mahdollinen testamenttisi menisi tiedoksi vanhemmillesi, koska ovat mahdollisia perijöitä. En tästä ole ihan varma, mutta lapsille nyt ainakin.

Vanhemmat ei peri, jos vainajalla on lapsia.

Vierailija
25/32 |
04.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä en ole ilmoittanut ketään lähiomaiseksi. Kuolen pois vaan kenenkään tietämättä. Valtio varmaan järjestää hautajaiset sitten, kun ei ole ketään perillisiä. 

Vierailija
26/32 |
04.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Veljeni oli naimisissa ja lapsiakin oli, silti poliisi kävi viemässä suru-uutisen äidillemme. Äiti oli vielä merkattuna veljen lähikontaktiksi viranomaisten papereissa. No, pääasia, että joku sai suruviestin. Hyvissä väleissä ollaan kaikki, että asiat tulivat selviksi ja hautajaiset pidettyä.

Vierailija
27/32 |
04.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä en ole ilmoittanut ketään lähiomaiseksi. Kuolen pois vaan kenenkään tietämättä. Valtio varmaan järjestää hautajaiset sitten, kun ei ole ketään perillisiä. 

Sossu hautaa, jos ei ketään sukulaista löydä.

Vierailija
28/32 |
04.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vaikuttaa siltä, että ap:n vanhemmat olivat liian rationaalisia ap:n makuun. Ap on takuulla ollut angstinen teini, joka katkaisi välit vanhempiinsa heti kun se vain oli mahdollista. Vuodet eivät ole tuoneet hänen päähänsä lainkaan järkeä.

Sellaisen vaikutelman sitten sait parista kirjoitusrivistä, joista ei tullut ilmi mitään siitä, minkälaiset vanhemmat ap:lla on. Sinusta taas saa vaikutelman, että olet kasvanut kivassa ja kannustavassa perheessä pumpulin ympäröimänä, etkä siksi osaa edes kuvitella syitä, joiden vuoksi joku ei halua koskaan enää tavata vanhempiaan.

Hänestä tuli se vaikutelma, että on itse paska vanhempi joka syyttää lasta välirikoista.

Vierailija
29/32 |
04.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sossu hautaa, jos ei ketään sukulaista löydä.

Joo ei ole ketään lähisukulaisia. On muuten vähän orpo olo tästä asiasta. 

Vierailija
30/32 |
04.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Poliisit etsii omaiset. Jos ei löydy niin sitten ilmoittavat sosiaalitoimistoon.

Vierailija
31/32 |
04.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikös viimeistään perunkirjoitustilaisuutta varten kaiveta esiin kaikki omaiset, ja heille tiedotetaan

asia.

Vierailija
32/32 |
04.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eikös viimeistään perunkirjoitustilaisuutta varten kaiveta esiin kaikki omaiset, ja heille tiedotetaan

asia.

Ei kaikkea kaiveta, vaan he, joilla on oikeus perintöön. Ensisijaisesti lapset, sitten vanhemmat, sisarukset tai heidän lapsensa.