Raskaana oleva transmies brittilehden kannessa!
Kommentit (161)
Vierailija kirjoitti:
Nainen jolla on kohtu ja munasarjat voikin tulla raskaaksi
Uusi ja mullistava tieto, ohhoh
Vierailija kirjoitti:
Tuleeko vauva ulos kyrvännupin kautta, voi olla kivulias synnytys.
Minua kiinnostaisi tietää mitä kautta siihen mieheen saatiin siemenet sisään? Eihän sillä emätintä voi olla jos se kerran mies on.
Tulee ihan mieleen L-koodin Max
Onko ap isä/äiti vai mikä huolettaa niin?
Vierailija kirjoitti:
Onko ap isä/äiti vai mikä huolettaa niin?
Isä on. Varma tieto!
Nykyään kun miehetkin voivat tulla raskaaksi ja synnyttää, niin mihin naisia enää tarvitaan muuta kuin palvelijoiksi ja nyrkkeilysäkeiksi?
Paljon onnea ja siunausta tuoreelle äidille!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kohtu ei tee miestä. Sorry
Raskaus ja synnytys sen sijaan on miehen toimintaa.
Naisen tunnusmerkkinä on huulipuna ja ripsiväri korkeita korkoja unohtamatta. Ai niin, mainitsinko jo naistunteen?
Mene hoitoon.
Uskaltaako kukaan nainen tai mies enää mennä leikkaukseen, jos kirurgi erehtyy potilaasta ja Öhöm lähtee jotain pois tai tulee lisää?
Kävelin itsekin Motumbon perässä sairaalassa leikkaukseen. Motumbon kalu lyhennettiin metrin mittaiseksi. Tajusin liian myöhään menneeni väärästä ovesta. Tarkoitus oli mennä kalun pidennysleikkaukseen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ja nainen ilman kohtua ja munasarjoja on mies.
Nainen ilman kohtua ja munasarjoja on nainen ilman kohtua ja munasarjoja. Vaikka vanha sanonta mitä sanoisi niin täti ei muutu sedäksi vaikka sillä olisi munat, vaan se olisi vaan täti jolla on munat.
Höpö höpö. Kyllä sellainen "nainen" nyt vaan on mies. Vain nainen voi tulla raskaaksi. T. Av-mammat.
Siis kaksi "homoseksuaalia" "miestä" harrastaa heteroseksiä ja ihmettelevät, kuinka raskaus tapahtui...
Toinen on fyysisesti edelleen nainen, mutta tuntee olevansa mies ja leikkauttanut rinnat pois. Seurustelee miehen kanssa, joka ilmeisesti kokee olevansa homo, tai ainakin bi - eikö sillä ole väliä sitten mitä sieltä jalkojen välistä löytyy?
Jos minä heterona tapaisin miehen, jolla olisikin samat osat kuin itsellä, niin kyllä se hiukan laittaisi kapuloita rattaisiin... Toisaalta taas, jos tuntee olevansa mies ja inhoaa naiseutta niin paljon, että leikkauttaa rinnat pois, niin miksi heteroseksi sitten ei aiheuta samaa tunnetta?
En ymmärrä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Raskaus meni hyvin ja brittimies synnytti terveen lapsen! Onnea Loganille ja koko perheelle!
Äippäiskän testokuurin seurauksia ei vielä tiedetä.
Mielenkiintoista
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kuulostaapa kivalta molemmat syövän takia menettäneenä :/
Tämähän ei tosiaan ole mun mielipide, vaan mammojen. He täällä toitottavat, että vain nainen voi tulla raskaaksi. Jos nainen ei tule raskaaksi, hän on silloin mies. Pettämätön logiikka, eikö vain?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mikä ihme tuo nyt on? Tosiaan naiseksi syntynyt ja säilyttänyt lisääntymisvehkeet onnekseen. Uutinen on valheellinen, jos väitetään hänen olevan mies.
Transmies.
Transmies=mieheksi identifioituva nainen
Transnainen=naiseksi identifioituva mies
Transtermistössä jälkimmäinen sana kuvaa identifioitumista, ei sukupuolta. Kyseessä on siis nainen, kuten voi raskaudestakin todeta.
Paljon onnea heille pienokaisesta. :)
Transmies.
Eli siis nainen. Vai mitä oikein jankkaat? Katso vaikka sanakirjasta tai googleta.
Transmies on transmies. Ei nainen. Kannattaa googlettaa faktat.
Transmies ei ole sukupuoli. Transmies = nainen, kuten sinulle on ystävällisesti jo selitetty.
Voit spämmätä jokaiseen ketjun viestiin "transmies", jos haluat huomiota, mutta minä en jää enää keskustelemaan trollin kanssa. Hyvästi.
Transmies nyt vaan on mies. Halusit tai et. :)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tämähän ei tosiaan ole mun mielipide, vaan mammojen. He täällä toitottavat, että vain nainen voi tulla raskaaksi. Jos nainen ei tule raskaaksi, hän on silloin mies. Pettämätön logiikka, eikö vain?
Täällä toitotetaan vaikka mitä tyhmää ja sinä tuon mielipiteen uudestaan eteenpäin kirjoittamalla osallistuit tyhmään toitotukseen myös. Miksi? T eri
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mikä ihme tuo nyt on? Tosiaan naiseksi syntynyt ja säilyttänyt lisääntymisvehkeet onnekseen. Uutinen on valheellinen, jos väitetään hänen olevan mies.
Transmies.
Transtermistössä jälkimmäinen sana kuvaa identifioitumista, ei sukupuolta. Kyseessä on siis nainen, kuten voi raskaudestakin todeta.
Transmies.
Eli siis nainen. Vai mitä oikein jankkaat? Katso vaikka sanakirjasta tai googleta.
Transmies ei ole sukupuoli. Transmies = nainen, kuten sinulle on ystävällisesti jo selitetty.
Voit spämmätä jokaiseen ketjun viestiin "transmies", jos haluat huomiota, mutta minä en jää enää keskustelemaan trollin kanssa. Hyvästi.
Oman päänsä sisällä. Minun pään sisällä ei :)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Täällä toitotetaan vaikka mitä tyhmää ja sinä tuon mielipiteen uudestaan eteenpäin kirjoittamalla osallistuit tyhmään toitotukseen myös. Miksi? T eri
Miksen osallistuisi? Tiedän olevani oikeassa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Transmies.
Transmies.
Oman päänsä sisällä. Minun pään sisällä ei :)
Kukaan ei ole kieltänyt sinun mielipidettäsi, ääliö.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksen osallistuisi? Tiedän olevani oikeassa.
Miksi jaat eteen päin sellaista mielipidettä, joka ei mielestäsi ole oikein?
On kyllä evoluutio ollut pskan turhaa hommaa tämän lajin osalta. Tulisipa jo joku suuri komeetta ja pyyhkäisisi koko pskan maan tasalle.
Lapsi tulee ulos miespimputtimesta.