Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Raskaana oleva transmies brittilehden kannessa!

Kommentit (161)

Vierailija
81/161 |
04.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Taidatte vain olla kateellisia brittimiehen vauvaonnesta!

Oon juu, tuohon ei suomipoika pysty.

Vierailija
82/161 |
04.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kohtu ei tee miestä. Sorry

Raskaus ja synnytys sen sijaan on miehen toimintaa.

Naisen tunnusmerkkinä on huulipuna ja ripsiväri korkeita korkoja unohtamatta. Ai niin, mainitsinko jo naistunteen?

Mene hoitoon.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/161 |
04.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mikä ihme tuo nyt on? Tosiaan naiseksi syntynyt ja säilyttänyt lisääntymisvehkeet onnekseen. Uutinen on valheellinen, jos väitetään hänen olevan mies.

Transmies.

Transmies=mieheksi identifioituva nainen

Transnainen=naiseksi identifioituva mies

Transtermistössä jälkimmäinen sana kuvaa identifioitumista, ei sukupuolta. Kyseessä on siis nainen, kuten voi raskaudestakin todeta.

Paljon onnea heille pienokaisesta. :)

Transmies.

Eli siis nainen. Vai mitä oikein jankkaat? Katso vaikka sanakirjasta tai googleta.

Transmies on transmies. Ei nainen. Kannattaa googlettaa faktat.

Transmies ei ole sukupuoli. Transmies = nainen, kuten sinulle on ystävällisesti jo selitetty.

Voit spämmätä jokaiseen ketjun viestiin "transmies", jos haluat huomiota, mutta minä en jää enää keskustelemaan trollin kanssa. Hyvästi.

Vierailija
84/161 |
04.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehet eivät vieläkään ole tulleet raskaaksi. Tuossakin tapauksessa nainen oli raskaana. Se, että liimaa naamaansa viikset, ei muuta naista mieheksi. Ajatelkaa mitä aivopesua meillä harrastetaan vs. venäjän valheet. Mies tuli raskaaksi! No ei, ei tullut.

Vierailija
85/161 |
04.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mikä ihme tuo nyt on? Tosiaan naiseksi syntynyt ja säilyttänyt lisääntymisvehkeet onnekseen. Uutinen on valheellinen, jos väitetään hänen olevan mies.

Transmies.

Transtermistössä jälkimmäinen sana kuvaa identifioitumista, ei sukupuolta. Kyseessä on siis nainen, kuten voi raskaudestakin todeta.

Transmies.

Eli siis nainen. Vai mitä oikein jankkaat? Katso vaikka sanakirjasta tai googleta.

Mielenvikainen on mielenvikainen. Googleta faktat. Jos minä karvainen mies vedän hameen päälle ja pyllistä ja kuvittelen että minun peräreikä on pillua ja haluan tulla naiduksi ja raskaaksi, niin minä olen silti mies.

Mielenvikaisten palstamiesten mielestä nainen on se, jolla on huulipunaa, korkkarit, kukkamekko ja se ajelee karvansa. Me luonnolliset kohdun, pillun ja tissien kera syntyneet karvoja ajelemattomat meikkaamattomat emme kuulemma ole. Eli siis palstamiehen mielestä olet nainen kun laitat huulipunaa, mekon ja korkkarit :)

Vierailija
86/161 |
04.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tulee mieleen uutisesta, että mitä ulottuvuutta naiseudessa tämä naispuoleinen ihminen häpeää tai vierastaa niin paljon, ettei hän voi kutsua itseään naiseksi eikä toimia naisen sosiaalisessa roolissa. On vaikeampi löytää feminiinisempää tekoa kuin tulla raskaaksi heteroseksistä ja synnyttää.  

Vierailija
87/161 |
04.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miehet eivät vieläkään ole tulleet raskaaksi. Tuossakin tapauksessa nainen oli raskaana. Se, että liimaa naamaansa viikset, ei muuta naista mieheksi. Ajatelkaa mitä aivopesua meillä harrastetaan vs. venäjän valheet. Mies tuli raskaaksi! No ei, ei tullut.

Ei muuta Venäjän valheita yhtään todemmiksi.

Vierailija
88/161 |
04.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tulee mieleen uutisesta, että mitä ulottuvuutta naiseudessa tämä naispuoleinen ihminen häpeää tai vierastaa niin paljon, ettei hän voi kutsua itseään naiseksi eikä toimia naisen sosiaalisessa roolissa. On vaikeampi löytää feminiinisempää tekoa kuin tulla raskaaksi heteroseksistä ja synnyttää.  

Ei ollut heteroseksiä kun hän on mies? Mun aivot nyrjähtää.

Vierailija
89/161 |
04.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan sama mitä termejä nämä käyttää itsestään, mutta biologinen totuus on se, että nainen voi tulla raskaaksi. Miksi? Kohtu ja munasarjat, miehillä noita ei ole. 

Katsotaan myös tulevaisuutta, kun me olemme kuolleet, kuopattu ja maatuneet ja jos meidän luita kaivellaan (koska milloin arkeologit eivät kaivelisi jotain oppiakseen uutta historiasta), meidät edelleen jaotellaan miehiin ja naisiin luuston perusteella. 

Vierailija
90/161 |
04.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nainen jolla on kohtu ja munasarjat voikin tulla raskaaksi

Vierailija
91/161 |
04.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taidan lähteä itsekin afrikkaan missä on normaaleja ihmisiä.

Vierailija
92/161 |
04.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

On kuitenkin naiseksi syntynyt ja hänellä on kohtu eli siksi on pystynyt tulemaan raskaaksi. Mieheksi syntynyt mies tai miehestä naiseksi sukupuoltaan korjaava ei voi tulla raskaaksi.

Ihan biologisia faktoja.

Ja miten tämä liittyy aiheeseen?

Siten, että toi on nainen eikä mies. Siten liittyy aiheeseen.

T, eri.

Ei ole. Mies ei pysty tulemaan raskaaksi. Jos nainen kuvittelee olevansa mies, niin aivot eivät toimi normaalisti. Tuho tulee.

No niinhän tossa  kommentissa lukee, että on NAINEN eikä MIES.

Vierailija
93/161 |
04.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

On kuitenkin naiseksi syntynyt ja hänellä on kohtu eli siksi on pystynyt tulemaan raskaaksi. Mieheksi syntynyt mies tai miehestä naiseksi sukupuoltaan korjaava ei voi tulla raskaaksi.

Ihan biologisia faktoja.

T, eri.

Aivan. Jos nainen syntyy ilman kohtua, hän on mies. Sitten se perverssi vielä kehtaa kutsua itseään naiseksi! Mites sitten vaihdevuodet? Ai niin, "naisesta" tulee silloinkin mies. Sun logiikka on kyllä pettämätön.

Tossa lukeee selvällä suomenkielellä, etttä se on NAINEN.

Eri.

Vierailija
94/161 |
04.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ihan biologisia faktoja.

T, eri.

Aivan. Jos nainen syntyy ilman kohtua, hän on mies. Sitten se perverssi vielä kehtaa kutsua itseään naiseksi! Mites sitten vaihdevuodet? Ai niin, "naisesta" tulee silloinkin mies. Sun logiikka on kyllä pettämätön.

Eri.

Hohhoijaa, sullakin on pettämätön logiikka. Oletettavasti olet nainen? Muista sitten vaihdevuosien alkaessa kutsua itseäsi mieheksi.

Vierailija
95/161 |
04.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Transmies.

Transmies.

Mielenvikainen on mielenvikainen. Googleta faktat. Jos minä karvainen mies vedän hameen päälle ja pyllistä ja kuvittelen että minun peräreikä on pillua ja haluan tulla naiduksi ja raskaaksi, niin minä olen silti mies.

Miksi karvaisena miehenä kuvittelet peräreikäsi toosaksi? Anatomia sulla ainakin on hukassa.

Vierailija
96/161 |
04.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ihan biologisia faktoja.

T, eri.

Eri.

Miksi sen pitää olla NAINEN? Eikö nainen pienellä kirjoitetulla kelpaa?

Vierailija
97/161 |
04.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ja nainen ilman kohtua ja munasarjoja on mies.

Vierailija
98/161 |
04.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Transmies.

Transmies.

Miksi karvaisena miehenä kuvittelet peräreikäsi toosaksi? Anatomia sulla ainakin on hukassa.

Kuvittelen mitä kuvittelen senkin foobikko!

Vierailija
99/161 |
04.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Raskaus meni hyvin ja brittimies synnytti terveen lapsen! Onnea Loganille ja koko perheelle!

Äippäiskän testokuurin seurauksia ei vielä tiedetä.

Vierailija
100/161 |
04.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ja nainen ilman kohtua ja munasarjoja on mies.

Kuulostaapa kivalta molemmat syövän takia menettäneenä :/

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi yksi kahdeksan