Ihminen joka matkii ja vie kaikki voimat minusta. Hänen seurassaan en ole mitään
Tutustuin lapsen kautta samanikäiseen naiseen, josta ajattelin, että hän olisi heti tyyliin paras kaverini. Hän ajatteli samoin, ja ilmaisi siitä eri tavoilla. Olimme tiiviisti yhdessä. Sitten alkoi toiminta, josta nyt kysyisin teiltä, onko tämä normaalia, vai ei🤔
Ensin aloimme ärsyttää häntä, kun lapsemme ovat rytmisiä, ja nukkuvat päiväunet, kun hänen omansa eivät nukkuneet. Hän vaati päiväkodilla että 2-4v ei tarvisi nukkua, vaikka se on psykologien suositus, ja muille vanhemmille julisti, että heidän lapset saavat niin paljon etua kun muut nukkuvat ja he voivat esim. harjoitella matikkaa sillä aikaa
Matki kaiken mitä meillä on, kotia ja mökkiä myöten. Matki erikoisen harrastukseni, mutta ei tee sitä kanssani, vaan samaa eri ystävän kanssa
On ostanut mökille samanlaiset tekstiilit, astiat
Ei kysy eikä ole kiinnostunut muista, tässä tapauksessa minusta. Minulla on kiinnostava työ, korkeat opinnot, mutta tämän henkilön seurassa tuntuu kuin olisin täysin nolla. Puhuu lakkaamatta itsestään, lapsistaan, suunnitelmistaan, työstään, työajoistaan. Äitiysloman jälkeen kun molemmat palasimme yhtä aikaa töihin, ei edes kysy, mihin palaan tosi outoa, kaikki muut ystävät ovat sen kiinnostuneena ja halunneet tarkalleen kuulla. Itsestään tietysti selittää suu soikeana kellonaikoja myöten mitä mahtavaa tekee..
Tutuista kyselee aina kaikkia muita perheitä puistotapaamisiin, paitsi tietenkin meitä. Kyselee kaikkia muita kylään, paitsi meitä. Kyselee muita äitejä jopa ulkomaanmatkalle, paitsi meitä. Silti edelleen odottaa, että lapsemme on heidän lapsensa kaikki kaikessa kaveri, tukemassa tätä heidän lastaan kaikessa
Nyt olen pikku hiljaa alkanut tunnistaa itse, että tämä ihminen jollain tavalla vie minusta aina aivan kaikki voimat. Hänelle ei sovi mikään tavallinen. Ei onnistu lenkki, ei avantouinti, ei apu lasten kanssa, minulla on mennyt kauan, kauan tämän huomaamiseen, ja hän aiheuttaa keulimisillaan meille pahaa oloa
Onko kenelläkään kokemusta vastaavasta? Neuvokaa miten toimia kiitos
Mun täti on ihan tuollainen ihminen. Puhuu vain itsestään ja kehuskelee.Tarkkailee mitä muilla on ja matkii kaikkea. Pelaa pelejä sosiaalisesti, ei voi lyödä tapaamisia kiinni siltä varalta että löytäisi mieluisampaa seuraa. Sulkee ulos mutta silti väittää kaipaavansa.
En olisi hänen kanssaan ellei olisi sukua ( nytkin vain minimit)