Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ensitreffit Alttarilla Australia 2023

Vierailija
04.06.2023 |

Uusi kausi taas Katsomossa! Jipii! Katsooko kukaan? Minä katson :o))

Kommentit (1446)

Vierailija
1201/1446 |
22.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Alyssan lapsi on 3v ja hän sanoi ettei oo koskaan seurustellu äitinä. Itse saman kokeneena mä ajattelen että hän on ehkä tullu tyrmätyksi lapsen takia. On ehkä deittaillu mutta miehet ei oo halunnu ryhtyä pienen lapsen yh-äidin kanssa suhteeseen. Ja nytkin Alyssa pelkää että myös Duncan muuttaa mielensä ja dumppaa hänet, siksi käyttäytyy noin hyökkäävästi ja sabotoi itse suhteen 

Lisäksi ehkä Alyssalla on syyllinen olo että hän on erossa lapsestaan. Ja varmasti kova ikävä myös. 

duncan ja evyli uusi upea pari kuvausten jälkeen,,eli onhan jotain sähköä ollut jo kuvauksissakin silloin..

Tämä oli iloinen yllätys, kaksi 10. kauden fiksua tyyppiä löysi toisensa. Antaakohan kauden loppujaksot tästä mitään vihiä? Ovat vieläkin yhdessä, sillä Duncanin instassa vain päivä vanha yhteiskuva

https://www.instagram.com/duncan__james/p/C-18SS-SiVR/?img_index=1

Vierailija
1202/1446 |
22.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

9. kauden Melissa Rawson and Bryce Ruthven ovat edelleen yhdessä, ja heillähän on kaksoset.

Asiantuntijat kyseenalaistivat pariskunnan parisuhteen muutamaan kertaan aika rankasti, mutta onneksi rakkaus voittaa

https://9now.nine.com.au/married-at-first-sight/mafs-bryce-ruthven-meli…

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
1203/1446 |
22.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Harrison on ihan uskomattoman taitava kääntämään asiat toisen syyksi. Joka kerta on pakko vaan tuijottaa suu auki miten asiat taas kääntyi päälaelleen, mitä tapahtui WHAT 😳 Voiko oikeasti tälläsiä ihmisiä olla vai voisiko olla näyttelijä. Suoraan päin naamaa väittää nyt, että Bronte on valehdellut, vaikka B muuttohaluista on selvää todistetta ja kuvamateriaalia.

Toinen omituinen tapaus on Alyssa. Vaikuttaa tosi kylmältä ja tunteettomalta. On näköjään näytellyt koko ajan mukavaa ja kilttiä, mutta nyt alkaa oikea luonne paljastua. Vaatii itselleen kaiken huomion ja sitten latelee parisuhteen ehdot kylmästi pöytään. Tosi epävakaa persoona, liekö jotain mielenterveysongelmia. Lapsi näyttää olevan hänellä suuri ongelma.

Vierailija
1204/1446 |
22.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alyssa ja: Minulla on lapsi, minulla on lapsi, minulla on lapsi... Joo, ei ookaan vielä tullut selväksi. Ei oo kaikki kunnossa hänellä. 

Tänää ennakkoklipin perusteella Bronten sisko antaa kyytiä Harrisonille. Jihuu!

Vierailija
1205/1446 |
22.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Harrison on ihan uskomattoman taitava kääntämään asiat toisen syyksi. Joka kerta on pakko vaan tuijottaa suu auki miten asiat taas kääntyi päälaelleen, mitä tapahtui WHAT 😳 Voiko oikeasti tälläsiä ihmisiä olla vai voisiko olla näyttelijä. Suoraan päin naamaa väittää nyt, että Bronte on valehdellut, vaikka B muuttohaluista on selvää todistetta ja kuvamateriaalia.

Toinen omituinen tapaus on Alyssa. Vaikuttaa tosi kylmältä ja tunteettomalta. On näköjään näytellyt koko ajan mukavaa ja kilttiä, mutta nyt alkaa oikea luonne paljastua. Vaatii itselleen kaiken huomion ja sitten latelee parisuhteen ehdot kylmästi pöytään. Tosi epävakaa persoona, liekö jotain mielenterveysongelmia. Lapsi näyttää olevan hänellä suuri ongelma.

Voi olla ja onkin. Mun ex on saman tyyppinen kuin H, käytös on hyvin narsistista. Kääntää mustan valkoiseksi, valehtelee, nauttii kärsimyksen aiheuttamisesta, empatian puute, tarve hallita ja kontrolloida, korostunut käsitys itsestään, sekä ulkonäöllisesti että älyllisesti, täysi kyvyttömyys ottaa vastaan kritiikkiä.

Ja kappas, tässä meillä Harrison!

Alyssa on yhtä sekaisin kuin uskikset yleensä. Sori, jos pahoitin jonkun mielen tällä.

Vierailija
1206/1446 |
22.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

toi Duncan on tosi täydellisen oloinen. Mutta joku hänessä häiritsi minua kokoajan, tuli fiilis ettei vaan ois kaapissa (Homo)....ja kasvoista jotenkin olo että ois käyny plastiikkakirurgilla (mikä ei ole tietenkään välttämättä paha asia jos on joku ongelma). Mietin että muistuttaa George Michaelia ulkoisesti, ja tajusin äsken että Georgehan olikin käynyt plastiikka kirurgilla. mutten ollut koskaan tajunnut sitä aiemmin. Luulen että näillä molemmilla saattaisi olla joku leukaimplantti mitä myydään miehille että pyöreistä kasvoista saa kulmikkaamman ja jykevän leuan, mutta en sit tiedä...

ja vaikka olisikin niin ei ne niin pahoja asioita kuitenkaan ole, hänellä on niin hyvä luonne

Duncan on omaan makuuni vähän liian ns. laatikkoleuka, mutta en usko, että käynyt kauneusleikkauksessa. Hänen siskollaan on selkeästi samantyyppiset vahvat (mutta toki Duncania naisellisemmat) kasvonpiirteet kuin veljellään, esim. vahva leuka. 

Vierailija
1207/1446 |
22.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Itselle tuli sarjan kuluessa Alyssasta mieleen, että huomasi ettei ehkä yllä Duncanin tasolle ja lisäksi lapsi suhteen "rasitteena". Teki sitten tästä lapsen olemassaolosta elämää suuremman kysymyksen ihan varoiksi, että voisi sitten itselleen selittää sen nimenomaiseksi syyksi suhteen kariutumiselle. 

Torpedoi itse mahdollisuudet suhteen etenemiseen ja pisti sitten kaiken vielä Duncanin syyksi. Olisi ehkä Alyssakin voinut harkita ohjelmaan lähtemistä muutamaan kertaan.

Juu, samaa minäkin ajattelin. Oli ihan todella koomista, miten Alyssa monessa tilanteessa oikein dramaattisesti itkun kanssa julisti: "Mutta minulla on lapsi!"

Siis mitä ihmettä! Ollaan yli kolmikymppisiä, aivan aikuisia ihmisiä, kaikilla on jo entisiä suhteita takana, sulhanen on tiennyt etukäteen lapsesta ja sanonut ettei se häntä haittaa

Joo olihan se outoa, kun Alyssa pelkäsi, että Duncan tuomitsisi hänet pettämistaustansa vuoksi, mutta silti odotti, että Duncan tuomitsee ja katkaisee välit Adamiin, ja ettei Alyssa näe mitään ristiriitaista käytöksessään. Näki silloin että Duncan joutui pidättelemään sanojaan, ettei tule vuosisadan riitaa.

Vierailija
1208/1446 |
22.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toi Duncanin siskon kuvaus oli hyvä: Duncan kertoo mitä ajattelee kun on sopiva aika. D ei tosiaan ala kauheasti kinata dillen Alyssan kanssa, odotan minäkin kun hän kertoo rouvalleen  miltä tuo jatkuva tylytys ja sekoilu tuntuu. Miten toi Alyssa voi kuvitella, että tuolla käytöksellä kukaan haluaisi olla hänen kanssaan edes joka toinen vkl. 

Duncan ja Evelyn saavat jumalaisen kauniita lapsia, eikä D musta kyllä yhtään näytä plastiikkakirurgiaa harrastaneelta.Ihan järjetön ajatuskin. Siskonsa oli myös  kaunis. 

Vierailija
1209/1446 |
22.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Bronten pikkusisko Kirra on aivan mahtava tyyppi. Sanoo päin naamaa Harrisonille totuuden sanoja, joita meidän pikku Harry ei kestä.

Vierailija
1210/1446 |
22.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rubert on melkoinen reppana.

Vierailija
1211/1446 |
22.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Duncan on kuin meijän naapurin poikarinssi Carl Philip Edmund Bertil (s. 13. toukokuuta 1979 Tukholma, Ruotsi) on Ruotsin prinssi ja Värmlannin herttua. 

Mietin pitkään, että mikäs kuninkaallinen hän onkaan! :D Sulkahattu päähän!

Vierailija
1212/1446 |
22.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä kyllä petyin Bronten siskon tapaan. Ei se ollut keskustelua, siskonsa avuksi esitettyjä kysymyksiä. Se oli, no tuli mieleen kotka saaliin kanssa, odotti, miten saalis reagoi ja aikoi iskeä vielä pahemmin. Sisko kyllä manipuloi Brontea, vaikka puhuikin Harrisonista totta. Minusta Bronten tulee itse tajuta ja päättää, miten suhde jatkuu vai ei. Bronte oli ymmällään ja hämmentynyt kaikesta, aina joku ahvempi päättää puolesta. Eikö hänellä ollut aiempi suhde alistava? 

Vierailija
1213/1446 |
22.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Rupert on varmaan ihan kiva tyyppi, mutta hän ei oikein ole verbaalinen. Hän ei osaa ilmaista itseään, hakee herkästi sanoja ja sanoo välillä tajuamattaan jotain tilanteeseen sopimatonta tai loukkaavaa. Selkeästi Evelyn arvostaa miehessä tahdikkuutta, kun kallistaa aina päätään, kun Rupert päästelee aivopieruja.

Vierailija
1214/1446 |
22.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tottunut olemaan ukkomiehen kanssa. Nähdään joka toinen viikonloppu, jne. Ei osaa olla enää normisunteessa.

Vierailija
1215/1446 |
22.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Rupert on varmaan ihan kiva tyyppi, mutta hän ei oikein ole verbaalinen. Hän ei osaa ilmaista itseään, hakee herkästi sanoja ja sanoo välillä tajuamattaan jotain tilanteeseen sopimatonta tai loukkaavaa. Selkeästi Evelyn arvostaa miehessä tahdikkuutta, kun kallistaa aina päätään, kun Rupert päästelee aivopieruja.

Ja muikistaa huuliaan.

Vierailija
1216/1446 |
23.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mua häiritsee, että Duncanista on koko ajan "tehty" täydellistä kiiltokuvapoikaa. Joku roso täytyy hänestäkin löytyä.

Jessen ja Clairen suhteen olisin toivonut onnistuvan, olivat esittelyssä ja häissä niin samanlaisia! Tosin Jesseä kaikkine yök-listoineen ja traumoineen ei olisi pitänyt päästää koko ohjelmaan, mutta Claire olisi voinut kohottaa hänen itsetuntoaan, jos asiat olisi mennyt toisin.

Kannattaa muistaa, että ohjelmaan valitaan henkilöitä, jotka eivät syystä tai toisesta ole kyenneet normaaliin parisuhteeseen. Eli kaikilla on joku trauma, luonnevika tms.

Vierailija
1217/1446 |
23.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta Bronte ei osaa näytellä rooliaan. Olisi lähtenyt pois aikaisemmin. 

Vierailija
1218/1446 |
23.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onneksi Suomen versio on erilainen!

Vierailija
1219/1446 |
23.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Bronte oli sormus sormessa vimppa illallisella vaikka kotireissulla taas sen

💍n tömäytti pöytään. What a

draama👸🏻. 

Ja kuinka monta kertaa se onkaan sanonut I'm done, nyt riitti. Onko kukaan ladkunut?

En halua nähdä sua enää koskaan. No innolla odotan odottaako Harry sitten jossain romanttisella polulla yksin ja Bronte ei todellakaan tule paikalle🤣

Tämmöstä sekoilua nykyinen pariutuminen taitaa olla, kun nämä ylinäytellyt saippuaoopperat, realityt antaa nuorisolle, tuleville pariutujille, malliopetusta. Ou Nou. 

Vierailija
1220/1446 |
23.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuo Harrisonin seuraaminen on kyllä opettavaista. Nuo pienet mikroilmeet, mitä kamera on kuvannut.. Näkee oikein, kun iso pyörä pyörii, että mitäs polkua taas tästä tilanteesta ulos tällä kertaa... Ja joka ikinen kerta se ratkaisu ihan täydellinen valehtelu.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi neljä yksi