Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ensitreffit Alttarilla Australia 2023

Vierailija
04.06.2023 |

Uusi kausi taas Katsomossa! Jipii! Katsooko kukaan? Minä katson :o))

Kommentit (1446)

Vierailija
1181/1446 |
21.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Harrison ja Bronte kuin yläkoulussa kiusaajat: jankuttavat samoja asioita ja näyttelevät toisten puhumista. Harrison 👀pyörittelee silmiään ja huokailee kuin pöyristynyt neiti. 🤯

Pyörivät samoissa asioissa, oma parisuhde ei kiinnosta tai oma kehittyminen. Mut näytelmäähän tämä on. 😅

Vierailija
1182/1446 |
21.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuota noin, ja do diin, ovatpa nämä ladyt niin taviksen pällisköjä ilman meikkiä. Camin ystävän, kämppiksen vaimo/ naisystävä oli luonnollisena kaunis. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
1183/1446 |
21.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuota noin, ja do diin, ovatpa nämä ladyt niin taviksen pällisköjä ilman meikkiä. Camin ystävän, kämppiksen vaimo/ naisystävä oli luonnollisena kaunis. 

Mistä tiedät, vaikka sillä kämppiksen vaimolla olisi ollut meikkiä? Ei se aina miehille näy. Tässäkin naisia arvostellaan oli sitten meikkiä tai ei, vaaleaverikkönäkin pitäisi olla vahvapiirteinen. Miehet saavat olla rauhassa 24/7 arkisen näköisinä, vaikka olisi kuinka valjut piirteet.

Vierailija
1184/1446 |
21.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten ihmeessä Alyssa on päässyt koko ohjelmaan, kun hänellä on niin hankalat ja joustamattomat aikataulut? He asuvatkin niin lähellä toisiaan, silti tuntuu koko homma kaatuvan. Onko Alyssa valehdellut asiantuntijoillekin, vai eikö hakijoiden taustoja kysellä tarpeeksi. Luulisi ohjelmaan kuitenkin olevan tunkua, miten voi olla näin huono seula. Eikä näe mitään ikävää siinä, että odottanut selkeästi toisten ihastumista ennen kuin yhtäkkiä pudottaa uutispommin aikatauluista, joka pitää sitten heti mukisematta ja ehdoitta hyväksyä.

Vierailija
1185/1446 |
21.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Harrison on suuna päänä, paitsi kun asiantuntijat kysyy siltä jotain ei saa sanaa suustaan. Mikä uuvatti.

Btw, mulla tulee Olliesta mieleen James Nesbit, Rimiksen Adam siis.

Vierailija
1186/1446 |
22.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Harrison on suuna päänä, paitsi kun asiantuntijat kysyy siltä jotain ei saa sanaa suustaan. Mikä uuvatti.

Btw, mulla tulee Olliesta mieleen James Nesbit, Rimiksen Adam siis.

Juuri näin, mikä uuvatti!!🤯 

Jameshan Ollie on! Mä kun oon miettiny, et miten Ollie on jotenkin niin tutun oloinen

Vierailija
1187/1446 |
22.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miten ihmeessä Alyssa on päässyt koko ohjelmaan, kun hänellä on niin hankalat ja joustamattomat aikataulut? He asuvatkin niin lähellä toisiaan, silti tuntuu koko homma kaatuvan. Onko Alyssa valehdellut asiantuntijoillekin, vai eikö hakijoiden taustoja kysellä tarpeeksi. Luulisi ohjelmaan kuitenkin olevan tunkua, miten voi olla näin huono seula. Eikä näe mitään ikävää siinä, että odottanut selkeästi toisten ihastumista ennen kuin yhtäkkiä pudottaa uutispommin aikatauluista, joka pitää sitten heti mukisematta ja ehdoitta hyväksyä.

Onneksi Duncan jättää hänet!!! 

Alyssa pelaa jotain peliä. Oisiko exä vielä mielessä? On valhedellu motiivit mennä ohjelmaan. Ei kukaan ole suhteessa että nähtäis vaan kerran viikossa, ja joka toinen viikonloppu, kun matkaa vain pari kilometriä. LOL. Salailee jotain.

Vierailija
1188/1446 |
22.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onneksi Duncan jättää hänet!!! 

Alyssa pelaa jotain peliä. Oisiko exä vielä mielessä? On valhedellu motiivit mennä ohjelmaan. Ei kukaan ole suhteessa että nähtäis vaan kerran viikossa, ja joka toinen viikonloppu, kun matkaa vain pari kilometriä. LOL. Salailee jotain.

Alyssa kuvittelee jotenkin, että hän on ikuisesti kaksin lapsensa kanssa ja tapailee jotain vain tyyliin kerran viikossa. En ymmärrä missä LaaLaa-landiassa se muikkeli elää. Jos noin haluaa, ottakoon f*ck buddyn. Jos haluaa oikean suhteen, mies tulee mukaan heidän elämäänsä eikä ole vain joku salainen pahe nurkan takana, joka ei äidin ja lapsen elämään mahdu. 

Todella musta-valkoinen ja epävakaa tyyppi. Tai sitten salailee

Vierailija
1189/1446 |
22.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

toi Duncan on tosi täydellisen oloinen. Mutta joku hänessä häiritsi minua kokoajan, tuli fiilis ettei vaan ois kaapissa (Homo)....ja kasvoista jotenkin olo että ois käyny plastiikkakirurgilla (mikä ei ole tietenkään välttämättä paha asia jos on joku ongelma). Mietin että muistuttaa George Michaelia ulkoisesti, ja tajusin äsken että Georgehan olikin käynyt plastiikka kirurgilla. mutten ollut koskaan tajunnut sitä aiemmin. Luulen että näillä molemmilla saattaisi olla joku leukaimplantti mitä myydään miehille että pyöreistä kasvoista saa kulmikkaamman ja jykevän leuan, mutta en sit tiedä...

ja vaikka olisikin niin ei ne niin pahoja asioita kuitenkaan ole, hänellä on niin hyvä luonne

Vierailija
1190/1446 |
22.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Duncan on upea mutta Alyssa pilaa kaiken turhalla ininällä! Mahtaa Alyssaa harmittaa nykyään, ihan oikein!!!

Vierailija
1191/1446 |
22.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luulen että noi kaikki naiset on tuolla vain vauhdittaakseen somenäkyvyyttään.

Vierailija
1192/1446 |
22.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mua häiritsee, että Duncanista on koko ajan "tehty" täydellistä kiiltokuvapoikaa. Joku roso täytyy hänestäkin löytyä.

Jessen ja Clairen suhteen olisin toivonut onnistuvan, olivat esittelyssä ja häissä niin samanlaisia! Tosin Jesseä kaikkine yök-listoineen ja traumoineen ei olisi pitänyt päästää koko ohjelmaan, mutta Claire olisi voinut kohottaa hänen itsetuntoaan, jos asiat olisi mennyt toisin.

Vierailija
1193/1446 |
22.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Duncan on alusta asti suhtautunut upeasti Alyssan lapseen mutta Alyssa itse tekee siitä ongelman. Just ton takia vanhempia ei pitäis ottaa tälläsiin ohjelmiin. Tosi vaivaannuttavaa katsottavaa. 

Vierailija
1194/1446 |
22.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

toi Duncan on tosi täydellisen oloinen. Mutta joku hänessä häiritsi minua kokoajan, tuli fiilis ettei vaan ois kaapissa (Homo)....ja kasvoista jotenkin olo että ois käyny plastiikkakirurgilla (mikä ei ole tietenkään välttämättä paha asia jos on joku ongelma). Mietin että muistuttaa George Michaelia ulkoisesti, ja tajusin äsken että Georgehan olikin käynyt plastiikka kirurgilla. mutten ollut koskaan tajunnut sitä aiemmin. Luulen että näillä molemmilla saattaisi olla joku leukaimplantti mitä myydään miehille että pyöreistä kasvoista saa kulmikkaamman ja jykevän leuan, mutta en sit tiedä...

ja vaikka olisikin niin ei ne niin pahoja asioita kuitenkaan ole, hänellä on niin hyvä luonne

No nytpä menee sfääreihin nämä sun kuvitelmasi. Miksi pitää maalailla tällaisia hatusta vedettyjä (negatiivisia?) oletuksia ja sitten muka-vesittää ne "mutta-en-sit-tiedä" -pyörähdyksellä toiseen suuntaan. Kylvää ikäviä siemeniä ja samalla esittää kilttiä tyttöä. Outo oletus, että hyvännäköisen miehen pitää olla joko homo tai leikelty. 

Vierailija
1195/1446 |
22.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

SPOILERI KAUDESTA!

Onneks Duncan tapaa toisen upean naisen tältä kaudelta ja ovat onnellisia yhdessä! 

Vierailija
1196/1446 |
22.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

SPOILERI KAUDESTA!

Onneks Duncan tapaa toisen upean naisen tältä kaudelta ja ovat onnellisia yhdessä! 

Et tainnut lukea koko ketjua?

Vierailija
1197/1446 |
22.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikista alkaa loppua kohti huokumaan entistä selkeämmin miksi sitä oikeaa ei ole ennen ohjelmaa löytynyt...

Vierailija
1198/1446 |
22.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Itselle tuli sarjan kuluessa Alyssasta mieleen, että huomasi ettei ehkä yllä Duncanin tasolle ja lisäksi lapsi suhteen "rasitteena". Teki sitten tästä lapsen olemassaolosta elämää suuremman kysymyksen ihan varoiksi, että voisi sitten itselleen selittää sen nimenomaiseksi syyksi suhteen kariutumiselle. 

Torpedoi itse mahdollisuudet suhteen etenemiseen ja pisti sitten kaiken vielä Duncanin syyksi. Olisi ehkä Alyssakin voinut harkita ohjelmaan lähtemistä muutamaan kertaan.

Juu, samaa minäkin ajattelin. Oli ihan todella koomista, miten Alyssa monessa tilanteessa oikein dramaattisesti itkun kanssa julisti: "Mutta minulla on lapsi!"

Siis mitä ihmettä! Ollaan yli kolmikymppisiä, aivan aikuisia ihmisiä, kaikilla on jo entisiä suhteita takana, sulhanen on tiennyt etukäteen lapsesta ja sanonut ettei se häntä haittaa jos morsmaikulla on lapsi ja itsekin haluaisi perhee

Melko erikoista sekin, että draamaili siitä, että Duncan on jutellut Adamin kanssa. Itse on seurustellut naimisissa olevan miehen kanssa aiemmin, ja nyt vetää kilarit tuollaisesta. 

Vierailija
1199/1446 |
22.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Harrison oli musta ensin tosi komea, mutta käytöksensä jälkeen ei enää ole. 

Ei taida kukaan pareista jäädä yhteen?

Vierailija
1200/1446 |
22.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Harrison & Bronte ovat koko ajan olleet mun inhokkeja. Niin katalia ihmisiä, etteivät oikein sanat riitä. Mutta, mutta... Onpa löytynyt, ihme kyllä, vielä karmeampi olio, joka ällöttävyydessään voittaa jopa heidät: Alyssa!

Miten kukaan voi olla NIIN itseään täynnä, ettei huomaa tekemisissään mitään vikaa, vaikka sekoilee täyttä päätä? Onnistuu jopa kääntämään toisen pahan olon ja itkemisen häntä itseään loukkaavaksi asiaksi. Hänen Armoaan on loukattu, kun joku kehtasi pahoittaa mielensä ja itkeä! Normaali ihminen ottaisi kädestä kiinni, halaisi ja pahoittelisi, mutta ei. "Sä kuzipää kehtasit itkeä. Voivoi, kun mua on nyt loukattu!" Harrisonkin jää jo toiseksi tämän akan rinnalla.

Rupertista sen sijaan on kuoriutunut tosi mukavanoloinen mies. Ei ollut enää ujosta pojasta jälkeäkään, kun ryhmässä kyseenalaisti Harrisonin käytöksen suoralla kysymyksellä kasvotusten. Täydet pinnat! 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kaksi yhdeksän