Ensitreffit Alttarilla Australia 2023
Uusi kausi taas Katsomossa! Jipii! Katsooko kukaan? Minä katson :o))
Kommentit (1446)
MAFS on kyllä niin epäeettinen ohjelma kuin olla ja voi. Mukaan valitaan ihmisiä, joiden ei todellakaan pitäisi olla tuolla. Peliä ei vihelletä poikki vaan esim. Harrisonin annetaan manipuloida ja tehdä tuhojaan ja asiantuntijat vain taivastelevat miten Harrison onnistui tuhoamaan yhden parin suhteen ja miten hän tekee tuhojaan... No kai tekee, kun annetaan tehdä eikä häntä pistetä ohjelmasta pihalle.
Eikös tämä Tayla liity jotenkin Cameronin ja Lyndallin eroon? Kertokaa te jo koko kauden katsoneet. Tämä Tayla vaikuttaa kyllä aika itsekkäältä...
Miten noitten kaikkien naisten silmäluomet on kokoajan ihan punaset ja turvoksissa? Itkee vollottaako ne 24/7 vai johtuuko niistä jäätävistä tekoripsistä?
Vierailija kirjoitti:
Eikös tämä Tayla liity jotenkin Cameronin ja Lyndallin eroon? Kertokaa te jo koko kauden katsoneet. Tämä Tayla vaikuttaa kyllä aika itsekkäältä...
Olisi mennyt mönkään ehkä ilman Taylaakin, jälleen näkemisessä paljastuu kuinka tollo Tayla on.
Tämä aussiformaatti on niin törkeästi käsikirjoitettu, että on siinä rajoilla, viitsiikö enää edes katsoa!! Clare ja Jesse, Harrison ja mikäsevaimonnimi olikaan, Mel ja Layton jne jne. Ja ihmeen paljon tulee yllätyksiä asiantuntijoille esim. illallisten coctailtilaisuudessa, vaikka olettaisi että he jos ketkä ovat perillä parien suhteen tilasta..... Ja entäs sitten tämä uusin pari, Rudolph ja mallivaimoke! Ei tuo mies oikeesti voi tuollainen olla - käsikirjoitettua, että saadaan draamaa!!! Ja Clare muka nyt yhtäkkiä tuli muka tunnontuskiin kaikkien niiden kuvioiden jälkeen - en jaksa!
Aika paljon käyttävät alkoholia... Mutta toki Aussien alkoholikulttuuri on muutenkin paljon rennompi kuin Suomessa.
Harrisonilla on todella isot pupillit ainakin noissa tilanteissa, kun istuvat sohvalla ja pitää päättää jäädä vai lähteä...
Jesse vaikuttaa mielestäni ihan tervepäiseltä ihmiseltä. Claire on itsekäs kun pitää hakea huomiota toiselta mieheltä.
Hugosta tulee sarjamurhaaja-vibat... en tiedä mikä sen tunteen tekee.
Vierailija kirjoitti:
Mua taas säälittää hän. On vähän ressukka ja sai vaimoksi sen hirviön. Hänen pitäisi näyttää sille narsistiselle vaimokkeelleen vastasn, tai lähteä lätkimään.
Mulle tulee stalkkeri/murhaajafibat siitä Rudolf/Rufus mikälie -tyypistä. Kun ei mihinkään kykene, tekee salassa hirveyksiä.
Vaikka Jannelle itki niin katkerasti Jessen olkapäätä vasten niin meikki ei yhtään valunut😂
Ei kait nyt kukaan usko, että olisi totta tämä sarja. Heille maksetaan hyvin tästä näytelmästä.
Miksi katsojille pitää valehdella, että kyseessä olisi tosi-tv, kun ohjelma on niin käsikirjoitettu kuin olla ja voi ilman mitään uskottavuutta.
Kaula on tyypillinen snobi eukko jolle ei kelpaa kukaan. Miksi edes haki tuohon ohjelmaan? Pitäisi olla varmaan ainakin 40 ehdokasta joita käydä läpi.
Vierailija kirjoitti:
Kaula on tyypillinen snobi eukko jolle ei kelpaa kukaan. Miksi edes haki tuohon ohjelmaan? Pitäisi olla varmaan ainakin 40 ehdokasta joita käydä läpi.
Kaula= Kayla
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mua taas säälittää hän. On vähän ressukka ja sai vaimoksi sen hirviön. Hänen pitäisi näyttää sille narsistiselle vaimokkeelleen vastasn, tai lähteä lätkimään.
Mulle tulee stalkkeri/murhaajafibat siitä Rudolf/Rufus mikälie -tyypistä. Kun ei mihinkään kykene, tekee salassa hirveyksiä.
Hugo on ihan söötti ja kiltin oloinen, mutta Tayla taas on 100% bitchi. Täysin epäonnistunut pari ja Hugoa käy sääliksi. Tayla olisi sopinut Harrisonille, nehän on match made in hell.
Taylan olisi pitänyt mennä naimisiin oman peilikuvansa kanssa.
Ois ollut mielenkiintoista nähdä miten Harrison ja Tayla olisivat toimineet parina.