Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Meillä ei ole ollut seksiä 8 kuukauteen

Vierailija
04.06.2023 |

Vaimo vetoaa milloin päänsärkyyn, menkkoihin, väsymykseen, lista on loputon.
Onko tässä lähdettävä vieraisiin vai millä ihmeellä voisin saada vaimon halut palaamaan?

Kommentit (204)

Vierailija
41/204 |
04.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika kamalaa puhetta täällä. Eipä ole ihme, että puolet liitoista päättyy eroon, kun ei oikein kummallakaan ole mitään halua panostaa parisuhteeseen tai olla tukena vaikeina aikoina. Jos kumppanin käyttöarvo hetkeksi laskee, aletaan rähistä ja sitten erotaan. Toki jos suhteeseen on päädytty päistikkaa hetken huumassa, mitä muuta voi odottaakaan.

Vierailija
42/204 |
04.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Meillä ei ole ollut vuoteen, mies vetoaa väsymykseen.

Kannattais varmaan keskustella asiasta. Stressi syö muuten seksihalut aika tehokkaasti, työstressin päälle kun hoitaa kämpän, tekee ruokaa jne niin ei siinä kyllä ekana ole hässiminen mielessä.

Oletko yrittänyt ihan vaan muuten koskettaa miestä, ilman mitään seksuaalisia taka-ajatuksia? Autatako arjessa? Panostatko itseesi, mieheesija parisuhteeseen, vai pidätkö parisuhteessa seksiä itsestäänselvyytenä? Vinkkivitonen, mies ei pääsääntöisesti ole mikään heti valmis kiuas, aina valmiina, vaan se seksuaalisen vireen ylläpito vaatii paljon muutakin kun jyystöä makkarissa joskus ja jouluna.

En oikein saa kiinni kysymyksistäsi.

Mutta minä teen enemmän töitä kuin mies ja kaikki kotityöt siihen päälle. Silti mies on se väsynyt ja haluton.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/204 |
04.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos teillä ei ole lapsia niin jätä se pihtari

Kantsii jättää vaikka on lapsia. Mitä sitä huonossa suhteessa olemaan.

Just tätä, seksi on ainoa asia millä on merkitystä parisuhteessa?

Seksi on yksi osa parisuhdetta. Ei ole pakko elää kämppäkavereina.

Vierailija
44/204 |
04.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuudetta vuotta mennään. Miestä ei vaan kiinnosta, tarkemmin ei suostu asiasta juttelemaan. Kotona puuhastelee omi juttujaan.

Oletkohan rakastajani vaimo 🤔 Vinkkinä, miehesi käynnistyy, kun annat hänen toteuttaa mukavaa, herttaista fetissiään.

Vierailija
45/204 |
04.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä oli viimeksi, hetkinen - 8 tuntia sitten.

Vierailija
46/204 |
04.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä jo luulin löytäneeni itselleni sopivan miehen, jonka kanssa melskattiin sängyssä päivittäin, mutta hänpä osoittautui alkoholistiksi.

Tietääkö palstajormat, mitä alkoholi aiheuttaa seksielämälle? Lopettaa sen. Mä laitoin äijän pihalle eikä takaisin tule ellei raitistu.

Edellinen seurustelukumppani joi myös. Sillai sivistyneesti maisteli viskiä päivittäin ja puoli pulloa viiniä. Sillä ei jortikka jaksanut jäykistyä kuin puolijäykäksi. Ei mitään iloa miehestä, joka on niin pehmeä ettei sitä sisällään tunne.

Älä soimaa ystäväämme alkoholia. Et tiedä mistä ongelma johtui.

Vierailija
47/204 |
04.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

#miesvihanäkyväksi

Vierailija
48/204 |
04.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Voi kyynel. Meillä ei ole ollut mitään seksiin viittaavaakaan yli neljään vuoteen. Koska mies ei halua.

Mitäs miehille aina sanotaan tuossa tilanteessa... ai niin juu:

taidat olla huono ja itsekäs sängyssä.

MItäs te miehet aina väittättekään: että nainen kuin nainen saa miehen/mieheltä. Eikö riitäkään, että nainen kuin nainen makaa lahnana ja sinä jyystät? 

Näin se narratiivi inseleilläkin muuttuu tilanteen mukaan.

Uskon naisia kun sanotte ettei tuo pidä paikkaansa.

Ja miksi sä miehiä vihaava narttu nimittelet toisia inseleiksi?

Moi, miesvihakiimanarttu! Täällä taas mammojen kanssa

Moi moi! Ei yllätä että sinut löytä ketjussa jossa haukutaan miehiä. Lisää vertaistukea antamssa?

Vierailija
49/204 |
04.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuossa tilanteessa miehellä pitää olla oikeus raiskata vaimonsa ilman, että se on rikos.

Miksi tätä on alapeukutettu?

Vierailija
50/204 |
04.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aika kamalaa puhetta täällä. Eipä ole ihme, että puolet liitoista päättyy eroon, kun ei oikein kummallakaan ole mitään halua panostaa parisuhteeseen tai olla tukena vaikeina aikoina. Jos kumppanin käyttöarvo hetkeksi laskee, aletaan rähistä ja sitten erotaan. Toki jos suhteeseen on päädytty päistikkaa hetken huumassa, mitä muuta voi odottaakaan.

Osuit yhteen niistä asioista, joita mietin. Nimittäin sitä, että onko oikeutettua, että minulla on sellaisia tarpeita, joita haluaisin mieheni täyttävän. Että onko oikein, että haluan olla haluttu ja mieheni mielestä niin vetovoimainen, että kän haluaisi seksiä kanssani. Vai onko tämä liian itsekäs ja pinnallinen vaatimus.

En vain oikeastaan tiedä, miksi muuten minun pitäisi olla parisuhteessa. Tulen toimeen omillani ja pärjään arjessa ja viihdyn yksinkin, enkä kaipaa kämppistä, niin miksi juuri siitä asiasta, mitä alunperin mieheltä halusin eli naisena halutuksi tulemisesta pitäisi tinkiä. Ja vielä jättää arkeen kaikki muu kämppiskumppanuudesta lähtien, mitä en ole koskaan halunnut. Ja vielä niin, että se kämppiskumppanuus estää minua voida kokemasta olevani seksuaslisesti haluttu jonkun muun miehen taholta.

Minä oikeasti viimrksi tänään olen miettinyt, että olenko liian pinnallinen ja itsekäs, jos ajattelen näin.

Vierailija
51/204 |
04.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Otan osaa, elämä ilman seksiä, kosketusta, halua ja himoa on kamalaa. Meillä pikkulapsiaika tappoi seksielämän, kuopus valvotti pitkään ja paljon. Yritimme hakea yhdessä apua, emme saaneet, väsymys kuuluu pikkulapsiaikaan, sanottiin mm neuvolassa.

Sitten mies petti, aloitti kolmen kuukauden sivusuhteen. Jäi siitä kiinni, romahdin, menimme terapiaan, vaihdoimme molemmat tahoillamme työpaikkaa ja vietimme parisuhteemme parhaimman vuoden. Sitten kaikki palasi ennalleen, miehen uusi työ vie kaikki hänen voimansa ja kaikki lasten asiat ovat ajautuneet minun kontolleni. Sitten minä hankin sivusuhteen, joka kesti puoli vuotta. Oli ihanaa.

Nyt meillä on sopimus, että koska arki toimii ja saamme perheen asiat hoidettua yhdessä, niin emme eroa vaan elämme sulassa sovussa. Seksiä on, jos molemmat tuntevat halua. Voi myös sanoa, jos ei haluta (ns pakolla harrastettu seksi on kamalaa). Molemmilla on ymmärrys siitä, että jos kotona ei saa, niin riskinä on, että puoliso käy vieraissa. Molemmilla on ajatusmalli, että ihminen ei ole (tai ainakaan me emme ole) yksiavioinen.

Kun joku sitä kuitenkin miettii, niin olemme hyvätuloisia, korkeasti koulutettuja ja normaalipainoisia. Minä olen paremman näköinen ja kropaltani parempi, mies taas älykkäämpi, korkeammin koulutettu sekä tienaa enemmän.

Vierailija
52/204 |
04.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No niin, on tullut aika vaihtaa vaimoa. Vaihtamalla nuorempaan ja kauniimpaan paranee AINA!

Tämä! Ettekö te jo opi että pihtarin kohtalo on karu.

Ei se pihtarille ole mikään karu kohtalo, jos hänet vaihdetaan nuorempaan.

Se on helpotus kun pääsee eroon ihmisestä, jota ei halua.

Vierailija
53/204 |
04.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Meillä ei ole ollut vuoteen, mies vetoaa väsymykseen.

Otan osaa. Mitä keinoja olet kokeillut tuossa tilanteessa?

Ap

Ottanut asiaa puheeksi. Mutta suoraan sanottuna olen jo aika luovuttanut, yhtä aikaa masentunut ja vihainen ja asennoitunut, että pitäisikö erota, mutta sen päätöksen tekeminen on vaikeaa. Itsetuntoni on romahtanut ja koen olevani ihan ö-luokkaa naisena ja että minussa on vikaa, kun mies ei halua.

Sama täällä. Itsetunto nollassa tai pakkasen puolella. Kun joskus saan erotuksi, luulen että seuraava kumppanini on nainen. En enää usko viehätysvoimaani miesten suuntaan.

Tiedätkö, mulla ihan samoja ajatuksia. Siirryn naisiin. Miehet on muutenkin niin kylmiä, tunteettomia ja itsekkäitä. Ei seksiä neljään vuoteen ja silti se passuuttaa tekemään ruokaa ja milloin mitäkin. Ja nukutaan jo eri huoneissakin, mies siirtyi toiseen huoneeseen nukkumaan.

Kysyn rehellisesti tietämättömyyttäni ja halusta oppia asioita. Miten tuo seksi sitten siinä naisparilla menee? Näistä kun saa kuvan, että ensinnäkin toinen nainen viehättyisi varmemmin "naisiin siirtyvästä" kuin mies samasta ihmisestä. Seksimielessä tai muussa parisuhdemielessä vai onko ajatus, että sitten eletään kämppäkavereina, koska seksi ei kumpaakaan kiinnosta heterosuhteen jälkeen?

Vierailija
54/204 |
04.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tämäpä, mutta toki jokainen miettii omalla kohdallaan, että tuoko parisuhde hyvinvointia vai onko se pääsääntöisesti aina ollut enemmän rasite. Aikuinen ihminen tekee omat päätöksensä, mutta niistä kannattaa jutella avoimesti ja ottaa huomioon, että niin tekee myös puoliso.

Meillä ei ole seksiä ollut kohta 2,5 vuoteen. Silti arkemme on kaikilta muilta osin keveää ja helppoa. Meillä on läheisyyttä ja leikkimielisyyttä sekä sellaista kutittelua, halailua ja suukottelua - niin kauan kuin on yhteys, tuntuu sopivalta jatkaa.

Toki kaipaan edelleen seksiä hänen kanssaan ja pidän häntä haluttavana, ja ensimmäisten vuosien aikana jouduin miettimään miehen haluttomuutta suhteessa naiseuteen. Olen oppinut naisellisuudesta ja itsestäni paljon näinä vuosina. Mistä minä pidän ja toisen huomioimista eli parisuhde ei olisi itsestäänselvyys. Pidän myös itsestäni huolta jo ihan siksi, että ikääntyminen ja arki nyt vaan sattuu olemaan helpompaa, kun liikkuu, syö ja lepää pääsääntöisesti tasapainoisesti. Ulkoinen olemus tulee vähän niin kuin siinä fyysisenä sivutuotteena, kun pääpaino on oman arjen ja mielialojen hallinta.

Eli tottakai, kun parisuhteessa toinen osapuoli syystä tai toisesta on haluton, se vaikuttaa kumppaniin. Jokainen tekee sitten omat päätöksensä, että jatkaako suhteessa vai ei. Olisi kuitenkin reilua avoimesti keskustella sekä haluttomuudesta että tarpeista, kuten läheisyydestä ja toisen huomioimisesta. Jos arki tuntuu välillä tulevan näiden tielle, sitten puhutaan uudestaan.

Vierailija
55/204 |
04.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Näin miehenä annan neuvon naisille. Jos haluatte, ettei mies turhaan lähentele, niin toimikaa näin.

Sanokaa jotain todella loukkavaa ja nöyryttävää, (tämän te naiset kyllä osaatte) silloin kun mies on pudottanut suojauksen ja yrittää läheisyyttä.

Näin varmistatte, ettei mies piiiitkään aikaan poista suojaustaan...

Kokemusta on.

M

Minä annan saman neuvon miehille. Jos haluatte, ettei vaimo enää halua seksiä kanssanne, niin sanokaa, että hän on lihonut ja näyttää rumalta. Toimii 100% varmuudella. Kokemusta on.

N

Vierailija
56/204 |
04.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Todellinen rakkaus ja tunneyhteys on se mikä tarvitaan. Jos se puuttuu niin ei kauheasti ole toivoa.

Toisin sanoen, kun ihminen on oikea, intiimi läheisyys tulee pakottamatta.

Vierailija
57/204 |
04.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kukaan poika/mies ei ole päässyt tekemään minuun tarpeitaan kuuteen vuoteen. Ilmeisesti joihinkin kuitenkin pääsevät, kun ovat oppineet niin sinnikkäiksi.

T31

Vierailija
58/204 |
04.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naiset osaavat olla niin kylmiä, ilkeitä, jos miehellä on vähänkään pienempi varustus. Asiaa käytetään miestä vastaan.

Vierailija
59/204 |
04.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta kaikkein hienointa on kun mies sopeutuu naisen haluttomuuteen ja lakkaa ehdottelemasta. Tämä tuhoaa naisen itsetunnon täydellisesti.

Vierailija
60/204 |
04.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä oli aviokriisi loppuvuodesta. Rankka sellainen, olin jo etsimässä asuntoa. Asiat kuitenkin saatiin lähtemään parempaan suuntaan, mutta tuntuu että jotain on kuollut. Pidän miehestäni, mutta en tunne mitään halua häneen. En osaa tehdä aloitetta edes halaamiseen, jokin kuilu on väliin tullut. Ajatus halaamisesta tuntuu aika samalta kuin ajatus vieraan ihmisen halaamisesta. Inhottavaa, haluaisin päästä tästä tunteesta eroon.