Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Meillä ei ole ollut seksiä 8 kuukauteen

Vierailija
04.06.2023 |

Vaimo vetoaa milloin päänsärkyyn, menkkoihin, väsymykseen, lista on loputon.
Onko tässä lähdettävä vieraisiin vai millä ihmeellä voisin saada vaimon halut palaamaan?

Kommentit (204)

Vierailija
21/204 |
04.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mur! kirjoitti:

Meillä ei ole ollut seksiä 4 kuukauteen ja sitäkin ennen piti vongata, uhkailla ja huutaa!

Nyt olen iloisesti rv35 ja elän täydellisessä selibaatissa, koska mies ei halua! Olen yrittänyt vääntöä rautalangasta, että nyt alkaa olemaan viimeiset hetket, koska sitten kun synnytän niin sen jälkeen meillä ei todellakaan ole mitään, kun pitää palautua!!

Eikä unohdeta sitä kuuluisaa vauva vuotta ja yöheräilyjä 😏.

Hölmö. Eihän se tuota vaadi.

Vierailija
22/204 |
04.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Meillä ei ole ollut vuoteen, mies vetoaa väsymykseen.

Otan osaa. Mitä keinoja olet kokeillut tuossa tilanteessa?

Ap

Ottanut asiaa puheeksi. Mutta suoraan sanottuna olen jo aika luovuttanut, yhtä aikaa masentunut ja vihainen ja asennoitunut, että pitäisikö erota, mutta sen päätöksen tekeminen on vaikeaa. Itsetuntoni on romahtanut ja koen olevani ihan ö-luokkaa naisena ja että minussa on vikaa, kun mies ei halua.

Sama täällä. Itsetunto nollassa tai pakkasen puolella. Kun joskus saan erotuksi, luulen että seuraava kumppanini on nainen. En enää usko viehätysvoimaani miesten suuntaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/204 |
04.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikset osta seksinukkea?

Vierailija
24/204 |
04.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voi kyynel. Meillä ei ole ollut mitään seksiin viittaavaakaan yli neljään vuoteen. Koska mies ei halua.

Mitäs miehille aina sanotaan tuossa tilanteessa... ai niin juu:

taidat olla huono ja itsekäs sängyssä.

Vierailija
25/204 |
04.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

Vaihdoin miehen sellaiseen, joka ei väsy mitääntekemättömyydestä. Hän väsyy työstä. Jaksaa silti rakastella kerran päivässä, kolme kertaa parhaassa.

Vierailija
26/204 |
04.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No niin, on tullut aika vaihtaa vaimoa. Vaihtamalla nuorempaan ja kauniimpaan paranee AINA!

Tämä! Ettekö te jo opi että pihtarin kohtalo on karu.

Vierailija
27/204 |
04.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Voi kyynel. Meillä ei ole ollut mitään seksiin viittaavaakaan yli neljään vuoteen. Koska mies ei halua.

MItäs te miehet aina väittättekään: että nainen kuin nainen saa miehen/mieheltä. Eikö riitäkään, että nainen kuin nainen makaa lahnana ja sinä jyystät? 

Näin se narratiivi inseleilläkin muuttuu tilanteen mukaan.

Vierailija
28/204 |
04.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

Ottanut asiaa puheeksi. Mutta suoraan sanottuna olen jo aika luovuttanut, yhtä aikaa masentunut ja vihainen ja asennoitunut, että pitäisikö erota, mutta sen päätöksen tekeminen on vaikeaa. Itsetuntoni on romahtanut ja koen olevani ihan ö-luokkaa naisena ja että minussa on vikaa, kun mies ei halua.

Sama täällä. Itsetunto nollassa tai pakkasen puolella. Kun joskus saan erotuksi, luulen että seuraava kumppanini on nainen. En enää usko viehätysvoimaani miesten suuntaan.

Tiedätkö, mulla ihan samoja ajatuksia. Siirryn naisiin. Miehet on muutenkin niin kylmiä, tunteettomia ja itsekkäitä. Ei seksiä neljään vuoteen ja silti se passuuttaa tekemään ruokaa ja milloin mitäkin. Ja nukutaan jo eri huoneissakin, mies siirtyi toiseen huoneeseen nukkumaan.

Vierailija
29/204 |
04.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

8kk ? Tuo on vasta alkua.

Meillä oli pari vuotta, nainen ihmetteli kun en enää ehdotellut (lue= jaksanut ottaa pakkeja jatkuvasti) ja sitten kun hän avasi suunsa ja ehdotti, kieltäydyin. Toisen kieltäytymisen jälkeen hän ei ole enää kysynyt.

Muutama vuosi meni ja hän itkeskeli välillä kun ei kelpaa. Lihonut on tietysti siinä samalla mutta sillä ei ole mitään tekemistä asian kanssa. En vain viitsi käynnistää moottoria kerran kuukaudessa. Helpompi runkkailla ja olla kokonaan ilman. Ei tarvitse miettiä enää että mahtaako rouvaa kiinnostaa tänä viikonloppuna.

Vapauttava fiilis kun tietää ettei seksiä tarvitse harrastaa.

Samaa mieltä, vapauttaa mieltä kun sulkee yhden elämänalueen pois. Aina kyllä itkettää jos näen toisiaan lämpimästi koskettelevia pariskuntia.

Vierailija
30/204 |
04.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No niin, on tullut aika vaihtaa vaimoa. Vaihtamalla nuorempaan ja kauniimpaan paranee AINA!

Tämä! Ettekö te jo opi että pihtarin kohtalo on karu.

Mä en halua vaihtaa miestäni vaimoon, vaikka mies onkin pihtari. 

Ap

Vierailija
31/204 |
04.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä loppui seksi jo viisi vuotta sitten.

Sanoin miehelle että suhde avoimeksi tai ero. Sai valita, ja valitsi avoimen liiton.

Vierailija
32/204 |
04.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vai niin. Vai oikein itsekäs. Kaksi vuotta seksi oli sitä, että mies maksasi selällään ja minun piti hänet hoidella. Sitten kyllästyin, kun miehen mielestä seksi on pelkästään sitä että hänet hoidellaan. Minä en tarvitse hänen mielestään mitään. Että itsekäs sitten olen, ei voi mitään. Kun en suostu sen seksiorjaksi.

Vierailija
33/204 |
04.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä jo luulin löytäneeni itselleni sopivan miehen, jonka kanssa melskattiin sängyssä päivittäin, mutta hänpä osoittautui alkoholistiksi.

Tietääkö palstajormat, mitä alkoholi aiheuttaa seksielämälle? Lopettaa sen. Mä laitoin äijän pihalle eikä takaisin tule ellei raitistu.

Edellinen seurustelukumppani joi myös. Sillai sivistyneesti maisteli viskiä päivittäin ja puoli pulloa viiniä. Sillä ei jortikka jaksanut jäykistyä kuin puolijäykäksi. Ei mitään iloa miehestä, joka on niin pehmeä ettei sitä sisällään tunne.

Vierailija
34/204 |
04.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miten pystytte elämään kuivissa liitoissa?

Ihmettelen samaa. Seksi kuuluu parisuhteeseen.

Vierailija
35/204 |
04.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

MItäs te miehet aina väittättekään: että nainen kuin nainen saa miehen/mieheltä. Eikö riitäkään, että nainen kuin nainen makaa lahnana ja sinä jyystät? 

Näin se narratiivi inseleilläkin muuttuu tilanteen mukaan.

😂

Vierailija
36/204 |
04.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos teillä ei ole lapsia niin jätä se pihtari

Kantsii jättää vaikka on lapsia. Mitä sitä huonossa suhteessa olemaan.

Vierailija
37/204 |
04.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kannattais varmaan keskustella asiasta. Stressi syö muuten seksihalut aika tehokkaasti, työstressin päälle kun hoitaa kämpän, tekee ruokaa jne niin ei siinä kyllä ekana ole hässiminen mielessä.

Oletko yrittänyt ihan vaan muuten koskettaa miestä, ilman mitään seksuaalisia taka-ajatuksia? Autatako arjessa? Panostatko itseesi, mieheesija parisuhteeseen, vai pidätkö parisuhteessa seksiä itsestäänselvyytenä? Vinkkivitonen, mies ei pääsääntöisesti ole mikään heti valmis kiuas, aina valmiina, vaan se seksuaalisen vireen ylläpito vaatii paljon muutakin kun jyystöä makkarissa joskus ja jouluna.

Vierailija
38/204 |
04.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä on koira ja eroaminen tuntuu vaikealta siksi.

Vierailija
39/204 |
04.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos teillä ei ole lapsia niin jätä se pihtari

Kantsii jättää vaikka on lapsia. Mitä sitä huonossa suhteessa olemaan.

Just tätä, seksi on ainoa asia millä on merkitystä parisuhteessa?

Vierailija
40/204 |
04.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kannattais varmaan keskustella asiasta. Stressi syö muuten seksihalut aika tehokkaasti, työstressin päälle kun hoitaa kämpän, tekee ruokaa jne niin ei siinä kyllä ekana ole hässiminen mielessä.

Oletko yrittänyt ihan vaan muuten koskettaa miestä, ilman mitään seksuaalisia taka-ajatuksia? Autatako arjessa? Panostatko itseesi, mieheesija parisuhteeseen, vai pidätkö parisuhteessa seksiä itsestäänselvyytenä? Vinkkivitonen, mies ei pääsääntöisesti ole mikään heti valmis kiuas, aina valmiina, vaan se seksuaalisen vireen ylläpito vaatii paljon muutakin kun jyystöä makkarissa joskus ja jouluna.

Kyllä, voit täysin vapaasti lainata tuota alkuperäistä vastaustani, tämä pätee molemmin puolin :)