Kuuluuko banaani aikuisten juhlissa tarjottavaan kermatäytekakkuun?
Kommentit (47)
Banaani ei kuulu mihinkään täytekakkuun.
Siihen kakkuun kuuluu just se, mitä sinne laitetaan. Oo syömättä, jos ei kelpaa.
Banaania voi laittaa täytekakkuun. Ei ole kielletty.
Banaani ei todellakaan kuulu täytekakkuun 🤮
Miten niin aikuisten? Sitä voi syödä kuka vaan.
Vierailija kirjoitti:
Banaani ei todellakaan kuulu täytekakkuun 🤮
Sä voit olla tuota mieltä.
Vaikea kuvitella ällöttävämpää täytekakkua kuin sellainen missä on välissä banaania ja päällä säilykehedelmiä.
Vierailija kirjoitti:
Vaikea kuvitella ällöttävämpää täytekakkua kuin sellainen missä on välissä banaania ja päällä säilykehedelmiä.
Todellakin tämä. Miksi edes vaivautua tekemään sellaista!
Tarjoaahan jotkut vieraille lasten tekemää mokkapalojakin 🤮
Aika monet laittaa banaania hillon lisäksi kernakakun väliin. Antaa edes pientä purutuntumaa.
Kermakakut banaaneilla ja säilykehedelmillä on niin last season
Mitä laittaisit itse?
Kotimaisia mansikoita/vadelmia ei vielä ole saatavilla. Pakastemarjoista tulee liian löllöä.
Mä tykkään tosi paljon ja todellakin laitan silloin kun täytekakun teen. Jos jollekin ei kelpaa niin saa olla syömättä. Jääpähän mulle enemmän!
Oksuhymiöt ruoka tai leivonnaisketjuissa on oksettavia, ei ole pakko tykätä mutta tuollainen käytös on lapsellista.
Olen koko elämäni tehnyt täytekakut toisten mielipiteiden mukaisesti, eikä puhettakaan banaanista. Mulla ei ole ollut mitään sanomista. Nyt päälle viisikymppisenä teen kuten itse tykkään eli todellakin laitan banaania.
Banaanikakku on kaikkien sta parhaimman makuinen. Mutta banaani ei ole kauneimman näköinen kakussa.
Kuka on määritellyt, että banaani on lastenruokaa?