Kehtaatteko käyttää trikoita?
Minä en. Olo tuntuu liian alastomalta ja varsinkin alakerran osalta paljastavat liikaa.
Kommentit (35)
Käytän vain kotona. Ei niitä voi muualla käyttää.
Juuei kirjoitti:
Kotona käytän ja voin viedä roskatkin.. Nukun myös bambu kalsareissa.. Naurattaa aina kun näen että jollain on mun yöhousut jalassa ja pylly vilkkuu hiutuneista housuista.. Puhumattakaan hyllyvistä osista.. Hyi. Kyllä muuten pystyisin pitämään, olen siro eikä mikään hylly mutta mieluummin pidän verkkareita tms löysiä ihmisten ilmoilla, enkä yö/kotivaatetta.
Samaa mieltä. Ne ovat kotihousut.
Mitkä ovat trikoot? Eivät kai kaikki joustavasta neuloskankaasta tehdyt housut?
Vierailija kirjoitti:
Mitkä ovat trikoot? Eivät kai kaikki joustavasta neuloskankaasta tehdyt housut?
Legginsit/kerrastohousut
Kiitos selvennyksestä! Ovat minun pukeutumisessani sarjaa alus- tai yövaate. Näyttävät alipukeutumiselta käyttäjän iästä ja vartalosta riippumatta, jos ns. päiväkäytössä.
Trikoot näyttää kaikilla naisilla hyvältä :)
Yläkerrassa käytän, asun kolmannessa. Alakerrassa en käytä, en tiedä käyttääkö siellä kukaan🙃
Tämän aamun eka tollotrolli ruikutti tyttöjen kevätjuhlamekoista. Tämä ap taitaa olla sama.
Miettikää mikä elämä: 16 tuntia putkeen piipittää muiden vaatteista, vartalosta ja ulkonäöstä.
Mielenterveyttä voi hoitaakin, ei ole pakko olla tuollainen.
En ole 30 vuoteen muuta pitänyt. Talvella menevät helposti toppahousujen alla ja muulloin sellaisenaan. En edes keksi mikä muu vaate olisi niin mukava ja kätevä.
En vaihtaisi pois.
Kun joskus näkisi siististi pukeutuneen miehen! Laittaisin uutisvinkin lehteen.
Jotenkin v*tuttaa tämä naisten ulkonäön, vaatteiden, tekemisten ja olemisten ikinä loppumaton ruotiminen. Se on väkivaltaa. Haista ap paska.
Täällä toinen mummo👍😉