Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Valmistunut nuori murjottaa ja itkee huoneessaan

Vierailija
04.06.2023 |

Mitä väärää minä tein? Sen jälkeen kun sai lakin ja yö todistuksen niin sanoin että voi mennä vapaasti juhlimaan sitä kavereittensa kanssa eikä kotiintuloaikaakaan tarvitse noudattaa kun on jo 18, mutta sen sijaan että olisi minnekään lähtenyt minnekään niin romahti ja alkoi itkemään. Mikä meni pieleen?

Kommentit (28)

Vierailija
21/28 |
04.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Opiskelu on ihan turhaa. Kävin lukiot ja kaikki enkä ole töitä saanut 10 vuoteen sen jälkeen.

Vierailija
22/28 |
04.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No elokuussa saa kavereita yliopistosta

Problem solved 👍

No ei niitä kyllä välttämättä saa. Valmistun itse alle vuoden sisään amkista, ja olen saanut täältä 0 kaveria. Koko opiskeluaika on mennyt yksin, vaikka toivoin muuta.

Kaveriporukan ehtii löytämään myös töistä tai aloittamalla harrastuksen.

Ehkä sitten, mutta en pidättele henkeäni sitä odotellessa. Te, joiden mielestä harrastukset ratkaisee kaverittomuuden, ette kyllä ymmärrä yksinäisyydestä yhtään mitään.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/28 |
04.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tulinpa tosi surulliseksi lapsesi puolesta tästä aloituksesta, ap. Ja sinunkin, tuntuu varmaan äitinä ihan hirveän pahalta. 

Joko syy reaktioon selvisi?

Mun äiti oli sellainen, että oli aina kuutamolla mun tunteista ja myös hyvin ilkeä ja piittaamaton, häntä ei olisi kiinnostanut ottaa selvää, miksi tunnen tai reagoin kuin tunnen.

Esim. äitienpäivänä hän pakotti minut poimimaan itselleen valkovuokkoja, kun en huomioinut kiusaajaani äitienpäivänä mitenkään. En kuvitellut, että kiusaaja haluaisi kiusatun ilahduttavan itseään, siksi en huomioinut häntä ko päivänä millään lailla, mutta hänpä sitten pakotti siihen. Vuoden äiti todellakin. 

Vierailija
24/28 |
04.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No elokuussa saa kavereita yliopistosta

Problem solved 👍

No ei niitä kyllä välttämättä saa. Valmistun itse alle vuoden sisään amkista, ja olen saanut täältä 0 kaveria. Koko opiskeluaika on mennyt yksin, vaikka toivoin muuta.

Kaveriporukan ehtii löytämään myös töistä tai aloittamalla harrastuksen.

Ehkä sitten, mutta en pidättele henkeäni sitä odotellessa. Te, joiden mielestä harrastukset ratkaisee kaverittomuuden, ette kyllä ymmärrä yksinäisyydestä yhtään mitään.

Mun äitini oli just sellainen.

23

Vierailija
25/28 |
04.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Työtön.- kirjoitti:

Opiskelu on ihan turhaa. Kävin lukiot ja kaikki enkä ole töitä saanut 10 vuoteen sen jälkeen.

Samaa mieltä, mutta alaa valitessa on oikeasti ihan pakko ottaa huomioon alan työllisyystilanne. 

Itselle koulussa pingottamisesta ei ole sen sijaan ollut mitään hyötyä. en koskaan sano lapsilleni, että koulu olisi tärkeää tms. Mielestäni jokainen tajuaa sen kyllä ihan itsekin ja yleensä överinä, vasta aikuisena tajuaa, ettei se niin tärkeää ollutkaan.

Siis fiksuissa perheissä.

Vierailija
26/28 |
04.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yo juhlat on la, voi olla su mutta olisit kertonut sukulaisille että la juhlitaan. Eikö ketään muuta oo kun sukulaiset? Eikö oo sulla edes ystäviä? 

Vierailija
27/28 |
04.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toivottavasti kaikille muille on järjestetty juhlat vaikka pienetkin, hyvää syötävää, muistettu lahjalla, rahalla jne

Vierailija
28/28 |
04.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juhlat olisi kuulunut pitää eilen kun oli vielä lauantai. Jos pitää nyt sunnuntaina tai joskus myöhemmin niin se on myöhäistä. AP on niin kylmä ja sydämmetön ettei kehdääannut järjestää omalle valmistuneelle lapselleen näyttäviä ja isoja juhlia vaan jätti kokonaan ilman joten ei ole mikään ihme jos itkee.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kahdeksan kaksi