Miten paljuttomat aiotte selvitä kesästä?
Itse en voisi kuvitellakaan kesää ilman paljua. On tammikuusta asti ihmiset kärttäneet kutsua paljuilemaan mutta moni joutuu pettymään.
Kommentit (248)
Ilo ilman paljua on teeskentelyä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Palju taitaa olla yksi niistä oksettavimmista bakteeripesistä mitä voin kuvitella 🤮🤮🤮🤮
Oletko kuullut sanonnan ketusta ja pihlajamarjoista?
Ap
Kyllä sellaisen voi halutessaan itselleenkin ostaa, ei tarvitse kadehtia. Luulet vissiin sen olevan hyvinkin erikoinen ylellisyystuote?
Hyvin pärjään. En halua toisten ihmisten hiivatulehduksia tai jalkasieniä yms.
Mulla on ulkoporeallas, hyvin pärjään. Kiva päästä suoraan työpäivän tai lenkin jälkeen poreisiin. Ei tarvii ottaa vesiletkua esille ja alkaa halon kantoon.
Vierailija kirjoitti:
Ei houkuta ihmislihasoppa silsoineen ja hikineen tai kakkahiutaleineen.🤢🤮
Kakkahiutaleet 🤮
Tuttaville on kesämökki kuivalla maalla ja palju pihassa. Naurettava viritys!!! Eihän se mikään mökki ole ilman järveä, jokea, jotain lutakkoa tai merta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Palju taitaa olla yksi niistä oksettavimmista bakteeripesistä mitä voin kuvitella 🤮🤮🤮🤮
Ap
Joo, happamia kuten paljun vesi
Palju on just helmee helteillä. Ketä ei voi paljussa kelliä ei voi helteessä helliä.
Vierailija kirjoitti:
Joo voi vain kuvitella kuinka bakteerit ja virukset nousevat höyrynmukana sieraimiin ja nirri pois.
Palju, perseiden liotusallas. Huolehditaanko hygieniasta ja veden puhtaudesta ? En menisi.
Olin alkuviikon mökillä enkä lämmittänyt paljua kertaakaan. Sensijaan tyhjensin ja pesin suodattimen, jossa oli päätön salakkavainaa ja suunnittelin pumpulle esi- ja tiuhasuodatinta, joita siihen ei ollut alunperin tajuttu hankkia.
Ilman pumpun puhdistamista palju olisi ollut seuraavalla paljuilukerralla mätää silakkavettä täynnä. Kannattaa sinunkin tarkistaa, missä kunnossa suodatin on.
Saunankin lämmitin vain kerran, mutta patavettä joka päivä. On kiva käydä suihkussa lämpimässä saunassa, kun vettä riittää ja on se legendaarinen retkisuihku, jonka pudottaa sankoon ja suihkuttaa itsensä ilman että roiskii koko saunan märäksi.
N60
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
ApKyllä sellaisen voi halutessaan itselleenkin ostaa, ei tarvitse kadehtia. Luulet vissiin sen olevan hyvinkin erikoinen ylellisyystuote?
Kyllä, koska säästin siihen 5 vuotta.
-ap
Ulkoporeallas on tätä päivää. Aina valmiina.
Yksi kännäämistaipuvainen tuttava lämmitti paljua niin että vesi kiehui. Ei tullut siitä likoamisesta sitten mitään mutta taatusti oli hygieenistä. Itse seurailen lämmittäessä veden lämpötilaa. Mukavaa se on tutussa seurassa kun kaikki on ensin käyneet pesulla.
Vierailija kirjoitti:
Yksi kännäämistaipuvainen tuttava lämmitti paljua niin että vesi kiehui. Ei tullut siitä likoamisesta sitten mitään mutta taatusti oli hygieenistä. Itse seurailen lämmittäessä veden lämpötilaa. Mukavaa se on tutussa seurassa kun kaikki on ensin käyneet pesulla.
Ja sitten joku rutasee kännissä paskaa pierun mukana on se ihanaa.
Jos on rantamökki, helteellä palju on turha.
Järvi ja meri riittää. Molemmat kävelyetäisyydellä, 2. kodissa uima-allas.
Olen aina inhonnut paljuja