Syysi palstailla kun muut juhlivat tänään?
Kommentit (58)
On niin raukea olo että meinaan vaan löhötä illan. Kävin pari tuntia sitten harrastamassa seksiä kaks kertaa miesystävän luona. Tälleen 43-vuotiaana siinä on tarpeeks menoa yhelle illalle :D
Olen katkera vela-akka. En juhli ikinä. Säästän ja laihdutan.
Emme ole tenavia joilla loppuu koulu tänään.
Olen päiväkaljamies. En ryyppää iltaisin
En valitse tekemisiäni muiden tekemisten perusteella, kuin lammas..
Vierailija kirjoitti:
On niin raukea olo että meinaan vaan löhötä illan. Kävin pari tuntia sitten harrastamassa seksiä kaks kertaa miesystävän luona. Tälleen 43-vuotiaana siinä on tarpeeks menoa yhelle illalle :D
Tuossa on tosiaan ihan tarpeeksi menoa kaltaisellesi keski-ikäiselle äijälle. Säästä vain paukut Prideen, niin voit tehdä temput vaikka livenä.
Katsellaan juhlinko perhepiirissä lapsen valmistujaisia lukiosta tai muusta opinahjosta joskus 2038-2039. Palataan silloin asiaan.
Muiden kuin oman lapsen mahdollinen valmistuminen ei kiinnosta pätkän vertaa, en aio sukulaisten, tuttavien, ystävien tai kylänmiesten mukuloiden juhliin mennä vaikka kutsuttaisiin.
Omat juhlat korkeakoulusta oli jo viikko sitten. Sitä paitsi olen jo kokoaikatöissä. On muutakin tekemistä kuin kännätä.
Olen 40-vuotias kahden teinin vanhempi. 17-vee käy jossain mökkibileissä. Palopuheet on pidetty että parempi on olla hölmöilemättä, jos jos tulee hölmöiltyä vielä typerämpää on olla soittamatta kotiin ja pyytää kyytiä, soittaa apua jos vaikka kaverin kunto huolestuttaa, jne. Joten en tänään ota edes sitä viinilasia, ennen kuin isompi teini on kotona, ihan vain kaiken varalta. Nuorempi on 14-v, joten hän visusti kotosalla eikä mitään asiaa tänään minnekään kodin ulkopuolelle.
Kävin jo työkaverin lapsen ylppäreissä, joten siinä oli mulle riittävästi juhlaa.
Suomessa on tosi paljon yksinäisiä ihmisiä, ei läheskään kaikki valmistuneetkaan ihmiset juhli tänää koska he ovat yksinäisiä. Vähän sama jouluna, suomessa varmaan miljoona ihmistä on yksin jouluna koska heillä ei ole ketään eikä ketään ihmistä jouluna kiinnosta edes se että suomessa on yksinäisiä valtavasti.
Tänä vuonna nyt ei ollut muuta kuin alakoulun kevätjuhla.
Rene Descartes -kysyjälle, ei tainnut olla hiustaiteilija, käytäs googlea?
Olen yksinäinen ja juhlin tänään syömällä hyvää ruokaa kotona ja käyn nukkumaan klo 22. Siinä on minun juhlimiset.
Mä voin lähteä Hietsuun pussikaljojen kanssa. Tuutko ap mukaan? Olen kuuskymppinen mummo, nuoriso varmaan tykkää kun tätikin juhlii!
Mitä ne muut juhlivat? En kai minä nyt tuntemattomien juhliin ala menemään :D
Miksi ihmeessä juhlisin silloin kun kehàrit juhlii?
Miksi minä juhlisin kun valmistuin koulusta vuonna 2009?
M32