Syysi palstailla kun muut juhlivat tänään?
Kommentit (58)
Mitä pitäisi juhlia? Synttärit menivät jo, jouluun on vielä pitkä aika ja koulustakin valmistuin lähes 20 vuotta sitten. Normi lauantai, istun sohvalla, katselen videoita Youtubesta, välillä kurkkaan palstaa ja piereskelen.
Työn raskaan raatajilla on oikeus rentoutua. Itse olen virkavapaalla.
Olen viikonlopun töissä, jotta juhlivat saavat juhlia. Palstailen ja syön iltapalaa, kohta nukkumaan.
Tuonne penikoiden keskelle pyörimään? Juu ei kiitos :D
Miksi juhlisin? Omista valmistujaisista on melkein 20 vuotta aikaa. Enkä koe soveliaaksi lähteä kaupungille ryyppäämään teinien sekaan. Muistan kuinka ällöttävää oli omissa päättäreissä kun setämiehet yrittivät änkeä porukkaan mukaan.
Joo, en juhli, olen 51. Ei paljon vaikuta mun elämään jotkut nuorison juhlat.
En valmistu mistään tutkinnosta tänään
Vierailija kirjoitti:
Ajattelen, siis olen by Rene Descastes.
Olemassaolo itsessään on juhlaa.
Oliko tämä Descastes joku hiustaiteilija?
Käytiin päivällä juhlimassa ja nyt on nuorison aika juhlia.
Omat ja ystävien lapset jo aikuisia, nuorimmatkin 2v opiskelemassa, 1. lapsenlapsen yo juhliin aikaa vielä 11v
Ketä minä juhlisin? Koulut on käyty jo aikoja sitten ja työelämässä olen. Tavallinen lauantai, minulla on juoma kylmässä ja menen kohta saunaan.
Juhlat ovat juhlitut loppuun jo 60 vuotta sitten.
Niin siis ketkä juhlii? Tavallinen lauantai minulle.
Minkäikäinen ap on, kun luulee että maailma pyörii sun navan ympärillä? Eiku hei, ootha säkin täällä!
En ole teini-ikäinen joten en lähde nuorison juhliin. En jaksa repiä istutuksia, roskata paikkoja ja varastaa toisilta lenkkareita jalasta.
Nuorena niillä menevillä tytöillä ja hauskoilla ja sosiaalisilla pojilla oli riehakkaita bileitä, joissa oli hauskanpitoa, pussaamista ja hiplaamistakin. Mutta niitä kilttejä poikia ei koskaan edes pyydetty mukaan 🙁
Tulin kaupunkiasunnolleni lepäämään. Opiskelen hieman ja lepuutan kipeää mahaani. Ihanaa ettei tarvitse nähdä ketään, mennä mihinkään tai edes puhua mitään.
Ensinnäkään ei ole kutsuttu ja toisekseen en käytä alkoholia.