Syysi palstailla kun muut juhlivat tänään?
Kommentit (58)
Vain harrastelijat ryyppäävöt vain juhlapäivinä...
Ketkä muut? Suurimmalle osalle aikuisia tämä on normaali lauantai muiden joukossa.
Kotona kipeänä. Ei paljoa juhlita.
Ajattelen, siis olen by Rene Descastes.
Olemassaolo itsessään on juhlaa.
Missä ja miksi pitäisi olla juhlimassa, jos ei kellään sukulaisella tai tutulla ole juhlia? Kuvitteletko, että kaikilla on joka ikinen vuosi valmistujaisia niin, että tukka putkella pitää toisesta toiseen rientää?
Miksi 40+v tukeva aikuinen menisi nuorison juhlaan. Ei ole järkeä. Jos ei muutenkaan juhli.
Mikäs on ap:n syy? Eikö suvussa ollutkaan kymmeniä lakkiaisia?
Niin ketkä muut? Kukaan esim sisaruksistani tai lähimmäistä kavereistani ei ole ollut tänään missään juhlissa. Meillä kuitenkin aika laaja tuttavapiiri.
Juhlittavat jo aikuisia ja seuraavaan kierrokseen vajaat kymmenen vuotta aikaa.
Vierailija kirjoitti:
Miksi 40+v tukeva aikuinen menisi nuorison juhlaan. Ei ole järkeä. Jos ei muutenkaan juhli.
Etkö ole hopeakettu täysvalkoisissa?
Kahdet juhlat juhlittu, nuorison kanssa karaokeakin laulettu. Oli vähän haikea olo lähteä juhlista ja tulla kotiin missä ei tapahdu mitään. Kuitenkin kiitollinen, että pääsin kahta nuorta juhlistamaan.
Jaa mitähän pitäisi juhlia? Näin reilu kolmekymppisenä on juhlat aika vähissä, kun itse ja kaverit on valmistujaisjuhlansa juhlineet yli 10 vuotta sitten. Omilla lapsilla juhlat edessä ehkä joskus 15 vuoden päästä. Suvussa juhlia harvakseltaan.
En mä tunne ketään, joka tänään juhlisi. En ole enää kohderyhmää, jolta loppuu koulu. N60
Jos olisin eilen saanut Eurojackpotin päävoiton, juhlisin tänään. Kun en saanut, tämä on ihan tavallinen lauantai.
Jokainen päivä on juhlapäivä. Mutta ihan aina ei jaksa.
Mikä lapsi siellä tehtailee näitä köyhiä aloituksia
Vierailija kirjoitti:
Mikäs on ap:n syy? Eikö suvussa ollutkaan kymmeniä lakkiaisia?
Valitettavasti olisi. Flunssa riivaa joten joudun päivystämään täällä.
Antaa muiden juhlia. Minulle on juhlaa kun saan kerrankin vain olla.