Yksin baariin tänään
No tilanne on mulla tämä. 38 v mies. Asun yksin ja käyn baareissa yksin, ei ole kumppania eikä kavereita. No kyllä tässä jotenki jaksaa. Baarissa on ihmisiä ja ei ole yksin.
Kommentit (55)
donjoulu kirjoitti:
Meikä pääsee selkään aina baari illan jälkeen
mitä sä siellä rehentelet, ja etkä varmana pääse .
Vierailija kirjoitti:
Yksin meen mäkin baariin. Mutta aina sieltä naisseuraa löytyy ja harvemmin tuun kotiin yksin.
t. Timppa 42v Tuusulasta
älä jauha pskaa, ei se mikään tussula ole.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Baarissa on ihan kivaa olla yksin. Ei aina huvita puhua kellekään.
eikä ole, miksei mieluumi koton haluamaansa musaa ja halpaa juomaa(baarissa moninkertanen hinta). Jos ei kavereita tai et sieltä saa niin pysy kotona.
Yksin kotona ryyppääminen se vasta ankeaa onkin ja turhaa. Menee hyvä känni hukkaan.
Tuntuu vähä turhauttavalta välillä.. kun ei voi kellekkään jutella
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Baarissa on ihan kivaa olla yksin. Ei aina huvita puhua kellekään.
eikä ole, miksei mieluumi koton haluamaansa musaa ja halpaa juomaa(baarissa moninkertanen hinta). Jos ei kavereita tai et sieltä saa niin pysy kotona.
Yksin kotona ryyppääminen se vasta ankeaa onkin ja turhaa. Menee hyvä känni hukkaan.
no ihan kun baarissa ei menis yksin
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No joo mäki kai yritän pitää hauskaa yksin baarissa.
no miten sä siel yksin hauskaa pidät, käykö käsi pöydän alla tiuhaan
Siellä jonkun typeryksen mielestä seksi on sitä hauskanpitoa. Vttu mikä idiootti.
En tiiä oikein mistä sen kumppanin löytäisi, mäki paljo käyn baareissa mutta usein yksin kotiin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Yksin meen mäkin baariin. Mutta aina sieltä naisseuraa löytyy ja harvemmin tuun kotiin yksin.
t. Timppa 42v Tuusulasta
älä jauha pskaa, ei se mikään tussula ole.
Elämä on epäoikeudenmukaista, on miehiä jotka panee, ja miehiä, kuten sinä, jotka ei pane.
Minusta ainakin on rohkeaa mennä yksin baariin. Sieltä voi löytää jonkun mukavan porukan jonka kanssa tutustuu ja pitää hauskaa. Eikä miehen tarvi aina lähteä sillä asenteella että pitää iskeä joku nainen. Ainahan sitä voi vaan pitää silmät auki ja sosialisoida sekä miesten että naisten kanssa ilman taka-ajatuksia.
Vierailija kirjoitti:
En tiiä oikein mistä sen kumppanin löytäisi, mäki paljo käyn baareissa mutta usein yksin kotiin.
Suomi juntti paikat on osoittautuneet helpoimmiksi
Olen kateellinen. En uskaltaisi mennä yksin baariin.
Vierailija kirjoitti:
Naisena koittaisin selata Serbian Tinderin tarjontaa. Baarejaki on ihan kiitettävästi. Sama ohje kuten miehille. Wc tiloihin kloriittia. Poreammeen käytön jättäisin.
No kyllä mä käyn jatkuvasti yksin baarissa
entä jos haluais vaan jutella, kannattaako sinne baariin sillon ees mennä
t. no ons
Vierailija kirjoitti:
Mikset? Mitä siellä tapahtuu? Ellet sitten menetä kännissä jotenkin kontrollia tms. ja tarvitset kaverin vahtimaan?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mikset? Mitä siellä tapahtuu? Ellet sitten menetä kännissä jotenkin kontrollia tms. ja tarvitset kaverin vahtimaan?
Ei kai siellä mitään tapahdu. En osaisi olla. Kavereiden kanssa olisi helpompaa.
No mitä kotonakaa yksin.. ei mitää järkee, baariin pitää mennä
Kaikki pitää hauskaa porukalla ja mä ryyppään yksin.
Pitäskö munkin mennä baariin yksin. Ehkä ensi lauantaina? Mitä pirua siellä ees tehdään yksin? Istutaan, ja toivotaan että joku vastakkaisesta sukupuolesta tulee kysymään, että "moi mitä kuuluu"??
Menkää lessujen juhliin ,sieltä löytyy jokaiselle jotain ja jumala pelastaa aina vaikka tulisi tehtyä syntiä.Suosittelen.Ne ryyppää ihan samanlailla kuin muutkin :).Terveisin entinen ateisti ja nykyään löytänyt uskon ja piparia