Yksin baariin tänään
No tilanne on mulla tämä. 38 v mies. Asun yksin ja käyn baareissa yksin, ei ole kumppania eikä kavereita. No kyllä tässä jotenki jaksaa. Baarissa on ihmisiä ja ei ole yksin.
Kommentit (55)
Löytyy kumppaneita yksin paljon helpommin kuin kavereiden kanssa. Oikeestaan ei ollenkaan silloin ollut. - nainen
Mulla tulee ero aviomiehestä ja vaikea kuvitella menevänsä baariin. Ollaan yhdessä käyty aina välillä. Iso kynnys on mennä jossakin vaiheessa ilman miestä vaikka ystävien seurassa olisikin.
Vierailija kirjoitti:
Löytyy kumppaneita yksin paljon helpommin kuin kavereiden kanssa. Oikeestaan ei ollenkaan silloin ollut. - nainen
Niin yksinäisille naisille kyllä löytyy. Miehillä aivan eri asia
Jep yksinäinen mies jotenki masentunut vielä katsotaan jotenkin heti vialliseksi.. en mäkää uskalla baarissa hirveesti naisille jutella
Mullekki sanottu monesti mikäs sussa on vikana kun ei sulla oo kavereita tai jotenki kumppania tuossa iässä.
Yksin tässä vain on tullut baareissa paljon käytyä ja oltua kai tähän jotenki tottuu. Onhan baareissa ihmisiä. tuntee vaa ittensä aika ulkopuoliseksi elämässä.
Vierailija kirjoitti:
Baarissa on ihan kivaa olla yksin. Ei aina huvita puhua kellekään.
eikä ole, miksei mieluumi koton haluamaansa musaa ja halpaa juomaa(baarissa moninkertanen hinta). Jos ei kavereita tai et sieltä saa niin pysy kotona.
Vierailija kirjoitti:
No joo mäki kai yritän pitää hauskaa yksin baarissa.
no miten sä siel yksin hauskaa pidät, käykö käsi pöydän alla tiuhaan
Vierailija kirjoitti:
Mites muilla yksinäisillä?
meen kokeilee jos joku antas mulle sitä pinpslooraa, muuten turha rahan tuhlaus reissu
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
eikä ole, miksei mieluumi koton haluamaansa musaa ja halpaa juomaa(baarissa moninkertanen hinta). Jos ei kavereita tai et sieltä saa niin pysy kotona.
Miksi pysyisin? Ei aina huvita dokata itsekseen.
Meh, baarit. Mieluummin juon yksin kotona ja trollailen täällä.
-34v nainen
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Yksin kotona ryyppääminen se vasta ankeaa onkin ja turhaa. Menee hyvä känni hukkaan.
Ei se auta kun olla valittamatta ja mennä yksin sinne missä ihmisiä on.
Yksin meen mäkin baariin. Mutta aina sieltä naisseuraa löytyy ja harvemmin tuun kotiin yksin.
t. Timppa 42v Tuusulasta
I feel u bro. Sama mulla. Tänään baariin yksin
M40