Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Yksin baariin tänään

Vierailija
03.06.2023 |

No tilanne on mulla tämä. 38 v mies. Asun yksin ja käyn baareissa yksin, ei ole kumppania eikä kavereita. No kyllä tässä jotenki jaksaa. Baarissa on ihmisiä ja ei ole yksin.

Kommentit (55)

Vierailija
41/55 |
03.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten te muut +30v jaksatte käydä baareissa? Onko se vaan tottumuskysymys? Olen aina ollut huono bilettämään ja tässä iässä tuntuu olevan mahdotonta kun en yksinkertaisesti jaksa valvoa, juoda tai ajatusta seuraavan päivän krapulasta.

Vierailija
42/55 |
03.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pakko jaksaa, naiset ei kotiin kävele

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/55 |
03.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

I feel u bruh.

Herään joka aamu 5-6 aikoihin halusin tai en, koska tottunut töihin heräämään. Hädin tuskin jaksan valvoa edes kymmeneen illalla. Tunnin pari jos menee tavallista myöhempään, heti on niin *** olo kropassa että huhhuh.

Vierailija
44/55 |
03.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

No onnea sulle vaan.. mutta toiset on yksin ja toiset menee yksin baariin.

Vierailija
45/55 |
03.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kolmas lonkero menossa

Vierailija
46/55 |
03.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Moi Allu! Ootko käyny koskaan Leppävaaran Sankarittaressa?

Vierailija
47/55 |
03.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

No tänään ei kyllä kannata baariin, siellä on vaan nuorisoa. Että Erkki45 ei ehkä löydä seuraa tänään..

Vierailija
48/55 |
03.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos menen baariin yksin, lähden sieltä myös yksin.

En uskalla luottaa enää kehenkään, kun joka päivä uutisissa juttuja kuinka joku on taas joutunut henkirikoksen tai pahoinpitelyn uhriksi. En uskalla aloittaa kenenkään kanssa enää suhdetta.

Vierailija
49/55 |
03.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Baarissa on kivaa yksin. Kun olin sinkku, menin sellaiseen baariin jossa soitettiin rockia josta pidän, juttelin sekä miesten että naisten kanssa ja välillä löytyi hyvää seuraa, välillä kunnon vipinääkin, ja joskus oli tottakai myös tylsempiä iltoja. Välillä päädyin jatkoille jne jonkun porukan kanssa, johon olin sattumalta törmännyt ja jossa oli valmiiksi pari puolituttua mukana. Kivaa aikaa!

Vierailija
50/55 |
03.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tänään on nuorten päivä juhlia, ei sinun

Vierailija
51/55 |
03.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulle ei ole koskaan juteltu baarissa, joten olen se tyyppi joka tilaa baarimikolta pari yksinäisyyteen ja lähtee kotiin.

Vierailija
52/55 |
03.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos menen baariin yksin, lähden sieltä myös yksin.

En uskalla luottaa enää kehenkään, kun joka päivä uutisissa juttuja kuinka joku on taas joutunut henkirikoksen tai pahoinpitelyn uhriksi. En uskalla aloittaa kenenkään kanssa enää suhdetta.

No voihan sitä noinkin elää äärimmäiset turvatoimenpiteet käyttöön ottamalla.

Vierailija
53/55 |
03.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tänään on nuorten päivä juhlia, ei sinun

Jaa. Minä en nuorten ja lasten mieliksi tee.

Vierailija
54/55 |
03.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meikä sinkkuaikoinaan meni eka leffaan ja sen jälkeen mieleiseen baariin yksille. Jo baarijonossa saattoi olla hauskaa. Tuossa baarissa kävi oman tyyppistä seuraa ja oli mieleistä musaa. Olin tuolloin n. 24 ja oon nainen. Ei kukaan kysellyt tai ihmetellyt, et onko mulla seuraa tai miks ei oo. Kyseessä oli yliopistokaupunki.

Vierailija
55/55 |
03.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehenä ei kantsi mennä baaritiskille tuijottaan tuoppiin. Mulle ei koskaan nuorena tullut mieleen, et miehet odottaa siinä, et nainen tulee juttusille. Kantsii nojata vaikka tanssilattian kaiteeseen mieluummin ja mennä rohkeasti naisten juttusille tai hakeen tanssimaan. On paljon naisia, jotka odottavat, että mies tekee aloitteen, varsinkin nuoremmat naiset.