Luuletko olevasi hyvännäköinen
Kommentit (39)
Aika harva ihminen luulee, vaan on tietoinen myös epätäydellisyyksistään.
Ehkä koska olen ollut miesmalli. Vaimo on ihan taviksen näköinen mutta ulkonäkö ei merkitse mulle erityisen paljon
Vierailija kirjoitti:
Jos tyggää löllyvästä
Minä tykkään, mutta minä olenkin perverssi.
Vierailija kirjoitti:
Ehkä koska olen ollut miesmalli. Vaimo on ihan taviksen näköinen mutta ulkonäkö ei merkitse mulle erityisen paljon
Minäkin olen ollut miesmallina vaikka en ole kummoisen näköinen. Mutta minä olinkin mallina isojen miesten vaatemainoksessa enkä missään fruittarien hiusmuotoilutuotemainoksessa.
Aika moni luulee, sen näkee missikisoista ja malleista, suurin osa tosi olemattomia.
Olen surujen myötä vanhentunut aika nopeasti aika paljon, mutta olen edelleen ihan kaunis. Tai no joo, reidet löysine nahkoineen ja sääret suonikohjuineen eivät kyllä kamalasti miellytä varmaan kenenkään silmää... Mutta muuten ihan ookoo.
Juu, mutta nuorempana en osannut kantaa itseäni komeasti, vaan kuljin hartiat lysyssä maata pälyillen.
Nyt keski-ikäisenä komeus on toki vähentynyt, mutta sisäinen itsevarmuus on tullut tilalle, eli olemus on rennompi. Kyllähän se imartelee, kun teini-ikäinen poikani ottaa välillä puhelimellaan kuvia ja kehuu jotain "jaw linea" tai "hyviä geenejä".
Kauneus voi olla siunaus tai kirous, eikä tilannetta helpota se, että nuorena ihmisen ollessa (keskimäärin) kauneimmillaan, hän on myös monesti epävarmimmillaan ja kompleksisimmillaan.
Minä olen mikä olen. Teidän ihmisten käsitys kauneudesta on erilainen, kuin minun ja kaltaiseni.
Olen todella Kaunis ja aina kuullut siitä. 😊 Tosin korona kiloja tuli, joten vähän peittynyt esim vyötärö ja muutenkin, mutta ei se kauneutta poista kuitenkaan vaikka ylimääräistä. 😊 Joka muuta haluaisi väittää, on kade. En kyllä oikeastaan koskaan kohtaa ihmisiä jotka jotenkin dissasi tms, ja jos sellaisen kohtaa esim lapsi (huomauttaa vaikka miksi olen pyöreä) tai joku hölmö aikuinen niin ihmetyttää kyllä, ainakin nuo aikuiset mutta kateellisia ihmisiä on.
Olen saanut paljon kehuja ulkomuodostani.
Töissä, vapaa-ajalla jne. Ja etenkin kesäisin miehet tuijottaa.
Onneksi kaikki naiset eivät katso miehenpuolikaan kauneutta tai komeutta. Änkyräväärä kiukkupelle typeryskin sellainen kuin minä käy osalle naisista.
En luule. Ja mitä se kauneus on paitsi kikkailua kuten pikku myy totesi. Se joka parhaiten meikkaa on kaunein.
Pidän älykästä, lämmintä ja rakastavaa ihmistä kauniina.