Vaihtaisitko nykyisen autosi Teslaan jos saisit?
Käsi sydämellä. Edellyttäen, että se pitäisi tosiaan pitää itse, ei saisi myydä.
Kommentit (241)
Vierailija kirjoitti:
Sähköauto tulisi niin kalliiksi, että talouteni menisi konkurssiin. Ja joka 10 vuoden välein aina 70000€ laitettava kiinni.
Corolla KE 1975, toimii, kätevä ajaa ja tarvittaessa helppo huoltaa ja korjata itse.
Sama, ei ole mitää järkeä kuluttaa ja tuhota rahojansa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sähköauto tulisi niin kalliiksi, että talouteni menisi konkurssiin. Ja joka 10 vuoden välein aina 70000€ laitettava kiinni.
Corolla KE 1975, toimii, kätevä ajaa ja tarvittaessa helppo huoltaa ja korjata itse.
Sama, ei ole mitää järkeä kuluttaa ja tuhota rahojansa.
Laittaahan joku kymmeniätuhansia euroa "nigerialaisiin" rakkausjuttuihin ja vastaaviin. Miksei johonkin Teslaankin lankeaisi?
Vierailija kirjoitti:
En vaihtaisi. Tesla on mielestäni tylsä enkä pidä sen muotoilusta.
täysin samaa mieltä erittäin ruma auto?
Mulla on kaksi Teslaa, 3 ja Y. Voisin vaihtaa kolmosen vaikka Model S:ään.
Vierailija kirjoitti:
En bensa auto on paras
Hah. Millä mittarilla?
Meillä yksistään bensa-auton juoksevilla kuluilla maksetaan täysin uutta autoa ja jää säästöönkin vielä rahaa. Päivittäin ajamme noin 400 km.
Säästö tulee polttoaineesta 700 €/kk ja huolloista 120 €/kk.
Sitten sähköauton ajettavuus on aivan eri luokkaa kuin polttisten.
Ei mielellään Teslaa, joku laadukkaampi sähköauto kyllä kävisi.
Huono brändi ja laatuvaikutelma. Muotoilu kuin Corollassa huonoimmillaan. Elon Musk on niin sirkuspelle.
En todellakaan. En haluaisi ajatella ajavani autolla, jonka ostaessani olen rahoittanut jonkun haaveilijan jolla on liikaa rahaa muutenkin SpaceX -ohjelmaa ja Marsin siirtokunnan perustamista.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En bensa auto on paras
Hah. Millä mittarilla?
Meillä yksistään bensa-auton juoksevilla kuluilla maksetaan täysin uutta autoa ja jää säästöönkin vielä rahaa. Päivittäin ajamme noin 400 km.
Bensakoneella ajaa heittämällä 1000km tankilla ja tankkaukseen menee 3min/1000km. Ja bensa-asemia jossa tankata on joka paikassa parinkymmenen km välein. Ja tankkaus kestää samanverran asemasta riippumatta.
Asemilla notkuminen tulee pirun kalliiksi, jos sisälle erehtyy.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En bensa auto on paras
Hah. Millä mittarilla?
Vuodessa 146000 km? Ketkä te? :D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En bensa auto on paras
Hah. Millä mittarilla?
Bensakoneella ajaa heittämällä 1000km tankilla ja tankkaukseen menee 3min/1000km. Ja bensa-asemia jossa tankata on joka paikassa parinkymmenen km välein. Ja tankkaus kestää samanverran asemasta riippumatta.
Ja kuinka monesti ajat 1000 km kertaistumalta?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En bensa auto on paras
Hah. Millä mittarilla?
No minun ei tarvitse notkua ollenkaan kun auto latautuu mukavasti kotipihassa minun nukkuessani.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En bensa auto on paras
Hah. Millä mittarilla?
Vuodessa 146000 km? Ketkä te? :D
Minä ja puolisoni.
En, koska taloyhtiössä on heikot latausmahdolisuudet ja se on kiinteähintaisena kallista.
Voisin ehkä koeajaa, mutta tse pidän ranskalaisista autoista. Ovat mukavia ja kauniita. Teslan mukavuudesta en tiedä mitään, mutta kauneudessa ei oikein pärjää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En bensa auto on paras
Hah. Millä mittarilla?
Käytön ja tankkauksen helppousmittareilla.
Ajettavuudesta voi olla montaa mieltä, minusta ylipainoinen auto ei ole mikään ajettavuuden huipentuma.
En vaihtaisi. Tesla on mielestäni tylsä enkä pidä sen muotoilusta.